quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel. Heel veel. Allemaal achtergestelde fokkers die denken dat ze verstand hebben of het zijn voor even voetbalkenners.
En het toppunt al die kleuters die constant vragen om een oranjetag/kleurtje.
quote:
Ik heb nog meer vertrouwen in die Ryan Donk dan in Bouma.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]Is wel een armoe hoor, Mathijsen is al zo zo maar toch een aderlating, kan je nagaan hoe slecht NL in de verdedigers zit, zeker als je naar de linksbenigen kijkt
Inderdaad, maar gisteren was echt iedereen slecht, ik heb geen enkele speler kunnen ontdekken die goed wasquote:Op zondag 27 mei 2012 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in die Ryan Donk dan in Bouma.
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:21 schreef bianconeri het volgende:
Selectie van Spanje is ook bekend.
Snap alleen niet waarom zo velen daar zo fantastisch over denken.
Leuke spelers maar kwalitatief helemaal niet in het oog springen?
Das geen ploeg waar je veel angst voor hoeft te hebben.
Nou leuke spelers inderdaad. Maar das absoluut geen ploeg waar Nederland of Duitsland nou echt van moet schrikken hoor!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
![]()
Doel: Iker Casillas (Real Madrid), Pepe Reina (Liverpool), Victor Valdes (Barcelona).
Verdediging: Alvaro Arbeloa (Real Madrid), Sergio Ramos (Real Madrid), Juanfran (Atletico Madrid), Jordi Alba (Valencia), Raul Albiol (Real Madrid), Gerard Pique (Barcelona), Javi Martinez (Athletic Bilbao).
Middenveld: Xavi (Barcelona), Sergio Busquets (Barcelona), Andres Iniesta (Barcelona), Xabi Alonso (Real Madrid), David Silva (Manchester City), Santi Cazorla (Malaga), Cesc Fabregas (Barcelona), Juan Mata (Chelsea).
Aanval: Jesus Navas (Sevilla), Pedro Rodriguez (Barcelona), Fernando Llorente (Atheltic Bilbao), Fernando Torres (Chelsea), Alvaro Negredo (Sevilla).
Bijna al die dik gedrukte spelers zouden bij Nederland er gewoon in staan hoor.
Zoals gewoonlijk begrijp jij er weinig van, is gewoon het beste team van de wereld, dat betekent niet dat ze niet te verslaan zijn op een goede dag van de tegenstanderquote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou leuke spelers inderdaad. Maar das absoluut geen ploeg waar Nederland of Duitsland nou echt van moet schrikken hoor!
Keeper goed stel, verdediging niet veel bijzonders(waar NL natuurlijk 10x niets is), middenveld wel goed, aanval stelt ook niet bijster veel voor.
Zoals gewoonlijk snap jij er geen bal van.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp jij er weinig van, is gewoon het beste team van de wereld, dat betekent niet dat ze niet te verslaan zijn op een goede dag van de tegenstander
quote:Op zondag 27 mei 2012 17:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk snap jij er geen bal van.
Dit is absoluut niet het beste team. Ik vind ook niet dat er momenteel een team is dat er bovenuit steekt. Duitsland momenteel toch wel het best, met direct erachter NL en Spanje.
Maar kijk gewoon naar wat @typisch dik maakt, nou leuke namen en daar blijft het wel bij.
Zwaar overschat ploegje dat Spanje. Zo goed zijn ze niet(zeker verdedigend en aanvallend niets bijzonders).
[..]
Dit is absoluut niet het beste team. Ik vind ook niet dat er momenteel een team is dat er bovenuit steekt. Duitsland momenteel toch wel het best, met direct erachter NL en Spanje.
Maar kijk gewoon naar wat @typisch dik maakt, nou leuke namen en daar blijft het wel bij.
Zwaar overschat ploegje dat Spanje. Zo goed zijn ze niet(zeker verdedigend en aanvallend niets bijzonders).
[..]
Hé dit was toch dat ene trolletje?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb jij er geen verstand van.
Tevens is Spanje helemaal niet overschat, is gewoon duidelijk het beste team in de wereld.
Dat ene trolletje?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé dit was toch dat ene trolletje?
Duitsland is beter.
Jouw naam zegt al genoeg manquote:Op zondag 27 mei 2012 18:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé dit was toch dat ene trolletje?
Duitsland is beter.
Ah dus dan blijven jullie allemaal in VBL?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat wij voetbal volgen, zij het evenement
Enige spelers die in aanmerking komen voor een basisplaats als ze Spaans zouden zijnquote:Ibrahim Afellay (Barcelona), Mark van Bommel (AC Milan), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke'04), Luuk de Jong (FC Twente), Nigel de Jong (Manchester City), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Liverpool), Joris Mathijsen (Málaga), Luciano Narsingh (sc Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Ron Vlaar (Feyenoord), Michel Vorm (Swansea City), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).
Af en toe een veldbestorming in EK lijkt me ook wel humor, andersquote:Op zondag 27 mei 2012 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah dus dan blijven jullie allemaal in VBL?
Maar zij spelen op balbezit dus de verdediging is bij hun minder cruciaal. Bij Barcelona is de verdediging best slecht, maar toch krijgen ze weinig doelpunten tegen. Oranje is echt geen partij voor Spanje. Alleen Duitsland zou het nog spannend maken.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja precies dat zagen we op het WK, waar Spanje een beter elftal had dan nu.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:18 schreef Hierro het volgende:
[..]
Maar zij spelen op balbezit dus de verdediging is bij hun minder cruciaal. Bij Barcelona is de verdediging best slecht, maar toch krijgen ze weinig doelpunten tegen. Oranje is echt geen partij voor Spanje. Alleen Duitsland zou het nog spannend maken.
Nederland is nu ook minder dan op het WK. Spanje was trouwens beter in de finale en dankzij Webb speelde Nederland nog zolang met 11 man.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja precies dat zagen we op het WK, waar Spanje een beter elftal had dan nu.
Finale ging volkomen gelijk op. Als Robben iets accurater was geweest had NL gewoon gewonnen.
Echt geen partij is wat overdreven, scheelde toch heel weinig op het WK, ik vond trouwens Spanje op het EK van 2008 beter dan op het WK. Qua potentieel zeker de beste ploeg ook voor dit EKquote:Op zondag 27 mei 2012 19:18 schreef Hierro het volgende:
[..]
Maar zij spelen op balbezit dus de verdediging is bij hun minder cruciaal. Bij Barcelona is de verdediging best slecht, maar toch krijgen ze weinig doelpunten tegen. Oranje is echt geen partij voor Spanje. Alleen Duitsland zou het nog spannend maken.
Ja en dankzij Webb Spanje ook nog!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:04 schreef Hierro het volgende:
Nederland is nu ook minder dan op het WK. Spanje was trouwens beter in de finale en dankzij Webb speelde Nederland nog zolang met 11 man.
Oh?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Tarado het volgende:
Echt geen partij is wat overdreven, scheelde toch heel weinig op het WK, ik vond trouwens Spanje op het EK van 2008 beter dan op het WK. Qua potentieel zeker de beste ploeg ook voor dit EK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |