SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speelsteden
De poules
Groep A
Polen
Griekenland
Rusland
Tsjechië
Groep B:
Nederland
Denemarken
Duitsland
Portugal
Groep C:
Spanje
Italië
Ierland
Kroatië
Groep D:
Oekraïne
Zweden
Frankrijk
Engeland
Speelschema
Huidige Oranje
Selectie volgt als hij helemaal compleet is!
Houd het lief en niet teveel slowchat!
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 22:04:13 ]
quote:
Doe dit in het EK gedeelte.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit Belgie nog in het toernooi? Ik denk dat Messi topscorer wordt overigens.
Ik ga misschien naar Polen voor 1 wedstrijd van Ierlandquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:36 schreef Cara het volgende:
Zijn er nog VBL'ers bekend die naar Charkov gaan?
anders gooi je er ff een jinx op. vorige keer was ook een eigen goal van Poulsen nodig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
De selectie van Denemarken is trouwens wel slecht zeg. Zelfs spelers als Pedersen een bankzitter van Groningen mag mee.
Veel. Heel veel. Allemaal achtergestelde fokkers die denken dat ze verstand hebben of het zijn voor even voetbalkenners.quote:
quote:@EK2012stats: Maarten Stekelenburg redde slechts 56% van de schoten op zijn doel, slechter dan iedere andere keeper in de Serie A. Oeps. #oranje #EK2012
Zijn in overleg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:26 schreef Typisch het volgende:
Ik wacht op een mod die het goedkeurt, dan zet ik t.z.t. wel een OP in elkaar.
Hoorde het ja. Prima maar wel echt over het EK dan, niet teveel SCquote:
Apps van het AD werken nooit op mijn telefoon, dus nee. Wat is de toegevoegde waarde voor mij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoorde het ja. Prima maar wel echt over het EK dan, niet teveel SCHave fun!
Hebben jullie de AD EK app al? Best handig
Weet ik niet. Maar ik heb het laatste EK nieuws in 1 app en dat vind ik handigquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Apps van het AD werken nooit op mijn telefoon, dus nee. Wat is de toegevoegde waarde voor mij?
Netjes! Ik mis alleen een foto van het huidige NL-elftalquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef Typisch het volgende:
Zo even snel wat in elkaar gegoten. Prima, niemand kijkt er toch naar.
Ligt het aan mij of ben ik de enige die nu totaal geen gevoel heeft dat er wat moois staat te gebeuren op dat EK? Voor het WK had ik wel het idee van nou, nu gaat het gebeuren hoor.quote:Van Marwijk: 'Misschien nog gretiger om nu op het EK te schitteren'
Vrijdag, 25 mei 2012 om 14:08
Nederland moet weer in de flow komen waarmee het twee jaar geleden in Zuid-Afrika de finale van het WK haalde. Bondscoach Bert van Marwijk weet inmiddels uit ervaring dat een goede teamspirit wonderen kan doen tijdens een grote eindronde. “Daar doen we alles aan”, vertelde hij vrijdagmiddag tegenover het ANP. “Al is het moeilijk uit te leggen hoe we dat doen.”
Van Marwijk heeft het gevoel dat Oranje misschien nog wel verder is dan in 2010, toen dus ternauwernood de wereldbeker aan Spanje moest worden gelaten. “Maar het is ook zo dat we in een andere situatie zitten. Niet alle jongens hebben het afgelopen jaar, om verschillende redenen, veel bij hun club gespeeld. Dat maakt ze misschien nog gretiger om op het EK te schitteren.”
De voorbije week trainde het Nederlands elftal met de voorlopige selectie in het Zwitserse Lausanne en die stage is de keuzeheer uitstekend bevallen. “We hebben goed kunnen werken”, zei hij. Van Marwijk zal op korte termijn de namen van de laatste vier afvallers communiceren.
Ligt niet aan jou. Al denk ik wel dat ze de ronde doorkomen. Verwacht vrij weinig van Denemarken en Portugal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben ik de enige die nu totaal geen gevoel heeft dat er wat moois staat te gebeuren op dat EK? Voor het WK had ik wel het idee van nou, nu gaat het gebeuren hoor.Maar dat heb ik nu totaal niet.
Ja, er wordt nu gedaan alsof Portugal beter is dan Nederland. Alleen C. Ronaldo is natuurlijk echt van buitenaards niveau, maar als je het af zet tegen een Robben die het even op zijn heupen krijgt dan moet dat toch ook lukken. Ze hebben verder geen beter middenveld dan Nederland en een spits hebben ze ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Al denk ik wel dat ze de ronde doorkomen. Verwacht vrij weinig van Denemarken en Portugal.
Heb dat zelf ook niet. Iedereen denkt dat doordat we de WK finale hebben gehaald we 'wel even' het EK binnenslepenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben ik de enige die nu totaal geen gevoel heeft dat er wat moois staat te gebeuren op dat EK? Voor het WK had ik wel het idee van nou, nu gaat het gebeuren hoor.Maar dat heb ik nu totaal niet.
Iedereen? Dat heb ik nog niemand horen zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb dat zelf ook niet. Iedereen denkt dat doordat we de WK finale hebben gehaald we 'wel even' het EK binnenslepenkans dat het een deceptie wordt is zo wel èrg groot.
Niet hier nee. Maar Henk en Ingrid, zogezegd. Was m.n. na de finale zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen? Dat heb ik nog niemand horen zeggen.
Welke manier? Er is nog geen minuut gespeeldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:34 schreef Steven184 het volgende:
In mijn omgeving denken de meeste dat we de groepsfase niet gaan overleven. Ik zie ons zeker geen kampioen worden op deze manier.
Ik zou tot vorig jaar áltijd voor Van Persie gaan, maar nu begin ik toch te twijfelen.quote:'Hoe reageert Van Persie als hij moet plaatsmaken voor Huntelaar?'
Zaterdag, 26 mei 2012 om 07:30
De discussie over wie er nu in de spits moet spelen bij het Nederlands elftal wordt iedere dag weer gevoerd. Bert van Marwijk moet kiezen tussen Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar, de topscorers van de Premier League en de Bundesliga, omdat het uitgesloten lijkt dat de bondscoach de twee laat samenspelen. Van Marwijk is niet van plan om zijn systeem om te gooien.
Huntelaar is topscorer van Nederland in de EK-kwalificatiereeks en scoorde ook dinsdag tegen Bayern München weer. "Je ziet wel dat Van Marwijk de keus naar buiten toe constant voor zich uitschuift, hoewel hij deze voor zichzelf allang genomen heeft", schrijft voormalig topaanvaller Wim Kieft in zijn column in De Telegraaf. "Dat is ook weer logisch want op die manier houdt hij Huntelaar het langst scherp. Die blijft gaan voor zijn kans, loopt voorop tijdens trainingen en scoort tegen Bayern München."
"Maar hoe reageert Van Persie als hij de eerste wedstrijd moet plaatsmaken voor Huntelaar? Dat is niet misselijk", voorspelt Kieft, die weet dat de aanvoerder van Arsenal zich niet zomaar zal schikken in een rol als reserve. "Alleen daarom is het als coach belangrijk je definitieve oordeel zo lang mogelijk voor jezelf te houden. Ik zou uiteindelijk toch voor Van Persie kiezen, denk ik."
Gewoon een topic voor iedereen die ook regelmatig voetbal volgt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er is toch een heel subforum toegekend aan dit evenement, waarom dan ook nog dit topic
Omdat wij voetbal volgen, zij het evenementquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er is toch een heel subforum toegekend aan dit evenement, waarom dan ook nog dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |