quote:
Nog live meegemaakt.quote:
* vannelle nog steeds wakker is met fluitende vogeltjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 04:38 schreef Rucky het volgende:
*Rucky wakker wordt met fluitende vogeltjes.
Ow.....snel opgeruimd dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oja vannelle, u ziet hier stof. Veel stof. Emopgevouwen kleren en kleren die nog aan de kledinghanger moeten :p
Ik heb geen koffie nodig om wakker te wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 04:43 schreef Rucky het volgende:
Zo maar even richting koffie machine kruipen.
Ik ook niet maar het is ook wel lekker om de dag mee te beginnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie nodig om wakker te worden
Als je maar weet wanneer het zaterdag is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:52 schreef vannelle het volgende:
Dat dan weer wel. Maar aangezien ik totaal niet geslapen is woensdag nog niet voorbij en kan de donderdag dus niet beginnen.
Ik wacht nog 1,5 uur, drink ik samen met m'n vrouw wel een bakkie.
Voor nu heb ik lekker een ijskoude liter volle melk! Jammie!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:04 schreef vannelle het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen.
Vanuit mijn perspectief
*Koffie aan Merlijn geeft*quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:52 schreef Merlijn het volgende:
* gaap *
Brak... Goedemorgen... was er al koffie?
second thatquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:52 schreef Merlijn het volgende:
* gaap *
Brak... Goedemorgen... was er al koffie?
Vandaag drink ik hem maar zwart, dank je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:02 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 een pot koffie op de tafel neerzet, melk & suiker iemand?![]()
Hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vandaag drink ik hem maar zwart, dank je.
ik .. twee suiker en een beetje melk ajbquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:02 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 een bakkie koffie inschenkt voor DJMO, met 2 klontjes suiker en een scheutje melk*quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik .. twee suiker en een beetje melk ajb
heldquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 een bakkie koffie inschenkt voor DJMO, met 2 klontjes suiker en een scheutje melk*
Weet je hoe zo'n grote pot dat is?!? Hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:35 schreef DJMO het volgende:
completa (dat poeder) volstaat hoor yskahave fun!
Krijg je ook in halve potten met schenkdopquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Weet je hoe zo'n grote pot dat is?!? Haha
je bent me voorquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Krijg je ook in halve potten met schenkdop
Wel knap hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:42 schreef DJMO het volgende:
pff de zes km van gisteren voel ik aan m'n buikspieren ...
Je moet ook niet kruipen als een slang, je moet RENNEN.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:42 schreef DJMO het volgende:
pff de zes km van gisteren voel ik aan m'n buikspieren ...
had je niet verwacht he, toen we twee maanden terug samen een rondje rendenquote:
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
had je niet verwacht he, toen we twee maanden terug samen een rondje renden
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet ook niet kruipen als een slang, je moet RENNEN.
Nee hoor, als je je spieren voelt heb je het goed gedaan.
Je gemiddelde snelheid gaat aardig omhoog als ik dat vergelijk met een aantal weken geleden!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(inclusief warming up en cooldown)
Toen had ze last van der knie, maar ze rent al een tijdje boven de 8 km/uquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je gemiddelde snelheid gaat aardig omhoog als ik dat vergelijk met een aantal weken geleden!
m'n gemiddelde snelheid ligt rond de 10 km / ur ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toen had ze last van der knie, maar ze rent al een tijdje boven de 8 km/u
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n gemiddelde snelheid ligt rond de 10 km / ur ofzo
Sorrie, heb ik je boos gemaakt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Da's best wel een beetje hoog.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij zal nog hoger moeten wil ik een sub4 kunnen lopen volgend jaarquote:
Is dat zo? voor een duurloop mag hij toch best iets lager liggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij zal nog hoger moeten wil ik een sub4 kunnen lopen volgend jaar
marathon = 42.195 meter,quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is dat zo? voor een duurloop mag hij toch best iets lager liggen
hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef DJMO het volgende:
Jan is trouwens een beetje bijdehand aan het worden![]()
ik zeg: bal hoort Buiten. de B = van buiten.
hij: de b is van binnen.
daar sta je dan
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:30 schreef Rucky het volgende:
Die zou jou nog goed staan ook. Ik zou je er best wel in willen zien.
quote:
Meuning!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:56 schreef LaPeach het volgende:
Mogguh!![]()
Leuke jurk belle!
Kopen Kopen!!![]()
![]()
Of Merlijn lief aankijken![]()
... Um Sieben ist die Welt noch in Ordnung....quote:
praat eens nederlands johquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
... Um Sieben ist die Welt noch in Ordnung....
Sorry, zit met Hamburg te bellenquote:
Dat verklaard een hoop, kan me niet voorstellen dat je dat vrijwillig lultquote:
hmmquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry, zit met een Hamburger te bellen
Alleen als ik iets teveel alcohol genuttigd hebquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop, kan me niet voorstellen dat je dat vrijwillig lult
Shht... Ik krijg hongerquote:
Want?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:33 schreef belle1608 het volgende:
*Niet blij is geworden van de woningbouw*
Ahh jammerquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef belle1608 het volgende:
haha, kan de jurk zelf niet vinden(het ging om de stola, daarvan stond de prijs erbij
van de jurk niet
)
Dat heb ik nou ook altijd met de woningbouwquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:33 schreef belle1608 het volgende:
*Niet blij is geworden van de woningbouw*
We zijn vorig jaar naar de flat verhuisd, na 5 jaar ingeschreven te hebben gestaan. Daarna moet je je weer opnieuw inschrijven, dus ik heb alleen de woonwaarde van maart 2011 tot nu zeg maar.. dus ben weer een starterquote:
Ahh ja klopt, dat is flink kl*tequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
We zijn vorig jaar naar de flat verhuisd, na 5 jaar ingeschreven te hebben gestaan. Daarna moet je je weer opnieuw inschrijven, dus ik heb alleen de woonwaarde van maart 2011 tot nu zeg maar.. dus ben weer een starter
Jaar of 5..quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahh ja klopt, dat is flink kl*te![]()
Hoelang zou de evt wachttijd zijn bij jullie??
Word je inderdaad niet blij van.....en als (niet dat je daar veel zin in had) vanaf daar een andere woning had gezocht was het wel in orde geweest?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
We zijn vorig jaar naar de flat verhuisd, na 5 jaar ingeschreven te hebben gestaan. Daarna moet je je weer opnieuw inschrijven, dus ik heb alleen de woonwaarde van maart 2011 tot nu zeg maar.. dus ben weer een starter
quote:
Nee, dat maakt niets uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Word je inderdaad niet blij van.....en als (niet dat je daar veel zin in had) vanaf daar een andere woning had gezocht was het wel in orde geweest?
Ja inderdaad!quote:
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niets uit.
@LaPeach urgentie heeft geen zin, want ik heb gewoon woonruimte en ben vrijwillig weggegaan zeg maar en niet vanwege iets 'ernstigs'
Tnxquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo![]()
* LaPeach belle een knuffel geeft
Nee dat begrijp ik, maar soms kan het ook knap lastig zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Tnx
Gelukkig heb ik niets te klagen wat betreft mijn ouders hoor![]()
We kunnen goed overleggen over alles wat gedaan moet worden en geregeld dus ik zie daar niet zoveel problemen mee
Daarom..quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik, maar soms kan het ook knap lastig zijn![]()
, zeker ook als je al gewend bent zonder hun te wonen.. maar goed je hebt onderdak en dat is het belangrijkst..
^^^^quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef belle1608 het volgende:
Daarom..
*Marktplaats aan het vullen is met kleding*
Oeii!! dat is niet zo mooi en nu? Had je afspraken staan vandaag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke, ik moest om half 7 opstaan en ben nu pas wakker geworden.. Waar is het mis gegaan??
Ik heb mn wekker niet eens gehoord
Da's niet oeps maar OEPS!!!!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke, ik moest om half 7 opstaan en ben nu pas wakker geworden.. Waar is het mis gegaan??
Ik heb mn wekker niet eens gehoord
Dan zal je het ook echt wel nodig hebben gehad!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha, ik heb echt mn wekker niet gehoord! Zo moe was ik dus
ik heb mijn wekker om 2 uur vannacht gemistquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef vannelle het volgende:
Je had de fhf wekservice in moeten schakelen
Je kunt niet mikkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:05 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik heb mijn wekker om 2 uur vannacht gemist![]()
wat daar mis is gegaan snap ik nog altijd niet ...
Het is niet mijn dag vandaag,quote:
Op tijd naar huis dan...quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
Het is niet mijn dag vandaag,
wekker gemist vannacht, vanmorgen wekker uitgeduwd en verder geslapen, mijn lunch thuis vergeten en dan is de dag nog niet eens half om ...
Niet een al te best begin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
Het is niet mijn dag vandaag,
wekker gemist vannacht, vanmorgen wekker uitgeduwd en verder geslapen, mijn lunch thuis vergeten en dan is de dag nog niet eens half om ...
Was dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Op tijd naar huis dan...
Grmbl.... ze hebben hier logmein geblokkeerd![]()
Ga je dan ook bellenblazen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kinderen, fantastisch! Per ongeluk een emmer water over me heen gooien. Het principe van de bellenblaas pot omhoog houden is ook best moeilijk als je 2/3 bent. Dus als het nu gaat regenen ga ik schuimen
Oja en het schijnt dat wij belachelijk veel speelgoed bij ons hebben. Ghehe
Daarmee neem ik mijn thuispc's over.quote:
Dan zie ik alleen maar voordelen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef Egberts het volgende:
Gelukkig geen afspraken vandaag
op tijd naar huis gaan gaat ook wel lukken omdat ik gisteren te lang gewerkt heb
ik ga dalijk gewoon even naar huis om te lunchen
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef belle1608 het volgende:
*Er vandoor gaat om lekker te gaan lunchen*
Tot straks!
Maakt het wat uit waarheen? Hotel, pension?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach zoekend is naar een leuke aanbieding voor een weekje weg![]()
![]()
minimaal 4 sterren en all-inclusive natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maakt het wat uit waarheen? Hotel, pension?
Hahaha dat maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maakt het wat uit waarheen? Hotel, pension?
mwa kan lekker zijn, maar geen pre hahaha ligt er aan waar misschienquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
minimaal 4 sterren en all-inclusive natuurlijk
hahaha ja groot gelijk hebben ze toch, jij doet gewoon iets verkeerdsquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef Merlijn het volgende:
Pff zit iedereen op het terras of zo? Ik heb de laatste twee dagen misschien 5 mailtjes gehad (van de 100 die ik er normaal op een dag krijg)... Zo krijg ik natuurlijk ook niets gedaan ...
Dat is 1 ding wat zeker is....quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hahaha ja groot gelijk hebben ze toch, jij doet gewoon iets verkeerds
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
*mompelt iets over sierpaarden enzo
Ik zie mijn tuttebel straks ook weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim ging pas om 22.00 slapen. En beide kinders ik denk door de warmte en benauwdheid heeeel onrustig vannacht. Ben best gaar! Maar rond 16.00 naar mijn ouders, waar we ook blijven eten! En dan vanavond naar de feestelijke ouderavond. Ben benieuwd! Opa, oma, ik en de kinderen gaan heen. Volgens Kim kun je er ook leuk spelen.
Zit er nog koffie in?quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:02 schreef belle1608 het volgende:
Ik denk dat die ondertussen koud is, zal ik even nieuwe halen?quote:
Mag ook even een minuutje in de magnetron hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat die ondertussen koud is, zal ik even nieuwe halen?
Oh, dat vind ik aardig van jequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:18 schreef Rucky het volgende:
Ik haal wel even uit de automaat dat is geen moeite.
Nee hoor, maar het is niet voor niets een SLOW chatquote:
Moet je niet spontaan een "klein" beetje eerder weg?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Rucky het volgende:
Rucky we hebben een kleine maatwijziging voor je machineontwerp. Ik moet godver mijn hele ontwerp aanpassen waar ik een week mee bezig ben geweest.
Jij blij dat je een uurloon hebtquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Rucky het volgende:
Rucky we hebben een kleine maatwijziging voor je machineontwerp. Ik moet godver mijn hele ontwerp aanpassen waar ik een week mee bezig ben geweest.
Ik vind het niet erg maar degene die aan mij vraagd waarom ik zo lang er over heb gedaan kan een dreun verwachten.quote:
Ik snap al niet dat je met het origineel al een week bezig bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:52 schreef Rucky het volgende:
Ik vind het niet erg maar degene die aan mij vraagd waarom ik zo lang er over heb gedaan kan een dreun verwachten.![]()
Ik vind het maar vies benauwd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:50 schreef DJMO het volgende:
holy mozes . tropisch in m'n achtertuin. windstil, volle zon, 35 graden ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:23 schreef vannelle het volgende:
Sjongejongejonge, alsof jullie het zo zwaar hebben.
Weet je waar het pas warm is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There is nothing permanent except change.
Weet je waar het pas warm is?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O volgens mij zou k nog wat voor jou doen!
Ik krijg net ook een mailtje over de bedbodem. Die kreeg ik vanmiddag om 1u maarja ik check niet constant mn mail :p maar ik kan m vanmiddag ophalen. Jammer de bammer dat wordt m niet want moet zo om 5u werken en ook nog voor die tijd eten :/Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Graag! Wou reageren op je pm trouwens maar je inbox was/is vol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha
O volgens mij zou k nog wat voor jou doen!
Weet je waar het pas warm is?Verrek, had nog gelijk ook! 37 graden al! Kloink!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gevraagd of het ook een andere dag kan. Ik weet ook alleen dat ze in Groningen woont. Wie weet woont ze 2 straten verderop en als ze dan snel reageert lukt het misschien nog!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Graag! Wou reageren op je pm trouwens maar je inbox was/is vol.
Jammer van die bedbodem of kan dat ook een andere keer?
Werkze iig!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik kan trouwens wel slapen! Maargoed ik pak er ff mn laptop bij
* vannelle zeer verward alle klokken in huis nalooptquote:
Je hebt het er maar druk mee, petje af hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of het ook een andere dag kan. Ik weet ook alleen dat ze in Groningen woont. Wie weet woont ze 2 straten verderop en als ze dan snel reageert lukt het misschien nog!
Spannend!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lattenbodem ligt in de auto. Ik doe nu net mn voordeur open. Stuur snel wat naar vannelle op terwijl ik mn tas inpak en dan op naar het werk. 2 nieuwe vandaag en ik mag kiezen wie blijft....
Slapen jij, jij hebt hoofdpijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Spannend!
Wat goed dat je de lattenbodem hebt!!
Ja heb half uurtje geslapen, toen kwam m'n moeder thuis dus nu weer wakkerquote:
Ben bang dat als ik de vriezer opendoe, ik erin kruip en er niet meer uitkomquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef Rucky het volgende:
Ijsjes liggen in de vriezer. Wie wil die pakt maar.
*hmm lekker als toetje zo meteenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef Rucky het volgende:
Ijsjes liggen in de vriezer. Wie wil die pakt maar.
Ik denk dat je beter nu kunt nemen want ze kunnen zometeen opzijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*hmm lekker als toetje zo meteen*
dan is er wel weer plek voor mequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter nu kunt nemen want ze kunnen zometeen opzijn.
Neem jij mijn plek maar even ik ga me even ladderzat zuipen om de vervelendste avond vd maand weer door te komen.quote:
En zaterdagavond weer als je ziet wat wij op moeten halen als het al past.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neem jij mijn plek maar even ik ga me even ladderzat zuipen om de vervelendste avond vd maand weer door te komen.
Pak maar.quote:
Ja maar dat is tbv het FHF en daar heb ik het wel voor over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
En zaterdagavond weer als je ziet wat wij op moeten halen als het al past.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef belle1608 het volgende:
Interne vacature op 1 van de scholen van het bestuur waar ik voor werk 1.5 dag voor de kleuters
Mogen kleuters bij jullie dan intern solliciteren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef belle1608 het volgende:
Interne vacature op 1 van de scholen van het bestuur waar ik voor werk 1.5 dag voor de kleuters
Gelijk een referentie erbij van je huidige schoolquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef belle1608 het volgende:
Sollicitatiebrief sturen.. das lang geleden!
Ja dat is niet zo moeilijk, meer de opbouw enzo pff, oude staat nog op laptop en heb vorig jaar (voor de baan die ik nu heb) niet hoeven solliciteren..quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelijk een referentie erbij van je huidige school
Ik heb 10 jaar niet hoeven solliciteren en mij is het ook gelukt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo moeilijk, meer de opbouw enzo pff, oude staat nog op laptop en heb vorig jaar (voor de baan die ik nu heb) niet hoeven solliciteren..
Ik ook, absoluut! Maar zijn nogal grote dingen en ik weet niet of jij nog weet wat voor auto ik heb?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:28 schreef Rucky het volgende:
Ja maar dat is tbv het FHF en daar heb ik het wel voor over.
Tip: het is voor een school, het hoeft allemaal niet heel erg formeel. Vertel gewoon waarom je de baan heel erg ziet zitten en dat je zowel met kleuters als met het bestuur al de nodige positieve ervaring hebt opgedaan en dat graag uitbreidt met een extra dag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo moeilijk, meer de opbouw enzo pff, oude staat nog op laptop en heb vorig jaar (voor de baan die ik nu heb) niet hoeven solliciteren..
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tip: het is voor een school, het hoeft allemaal niet heel erg formeel. Vertel gewoon waarom je de baan heel erg ziet zitten en dat je zowel met kleuters als met het bestuur al de nodige positieve ervaring hebt opgedaan en dat graag uitbreidt met een extra dag.
Succes!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef belle1608 het volgende:
Maar je kunt het wel! Als zelfs een juf dat niet kan.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef belle1608 het volgende:
Sollicitatiebrief sturen.. das lang geleden!
Nou......quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef vannelle het volgende:
Maar je kunt het wel! Als zelfs een juf dat niet kan.....
quote:
quote:Dat is van de wereld draait door!
Succes belle.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:00 schreef belle1608 het volgende:
*C.V. eerst maar gemaakt heeft* (die kwam ik nog tegen in m'n eindportfolio van vorig jaar)
* Pulver gaat even de buurman met een honkbalknuppel bewerkenquote:
Das niet zo gezellig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
* Pulver gaat even de buurman met een honkbalknuppel bewerken
dat weet ik niet...quote:
Herriequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
dat weet ik niet...
MERLIJN!!!! Wat voor muziek is het?
Succes belle ik hoop dat jullie er uit komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 even op verjaardagsvisite gaat en een en ander gaat regelen met ex![]()
Weet ik nog steeds niet wat voor muziek je op had staan.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Weet ik nog steeds niet wat voor muziek je op had staan.
quote:
Zeurnummer....quote:
Sorry, heb n minibakje hertogs "chocomomentje" ... En hij is bijna opquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch leuker dan een envelop....
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef Merlijn het volgende:
Zo.... even een leuk persoonlijk cadeautje gemaakt voor mijn beste vrienden die volgende week gaan trouwen....
Ze krijgen deze op canvas voor op de slaapkamer:Die boom had scherper gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch leuker dan een envelop....
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Dat heet DoF, die boom hoort vaag te zijn om niet van het onderwerp af te leiden.quote:
Maar je had ook kunnen scherpstellen op die boom en hunnie een DoF kunnen geven.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar je had ook kunnen scherpstellen op die boom en hunnie een DoF kunnen geven.
Over tien jaar als ze uit elkaar gaan, zullen ze je daar dankbaar voor zijn
* boutdag aan de kant schuift voor _ingrid_quote:
Wittebroodsweken duren toch 3 weken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]Zou ik het volgende week eens opperen?
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wittebroodsweken duren toch 3 weken?
Maar serieus, ik vind het wel een heel mooi cadeau, zeer zeker honderdmiljoenmiljard keer beter dan een envelop. Dat maakt ze toch alleen maar op aan schoenen
Dank je! * _Ingrid_ drinkt snel de thee op en dan cocktail proeven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* boutdag aan de kant schuift voor _ingrid_
* cocktail neerzet.
dat zet de foto toch weer in een ander perspectief:quote:
Ik heb nog veel ergere van die dagquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
dat zet de foto toch weer in een ander perspectief:
Zij: Ik heb laatst zulke leuke schoenen gezien!
Hij: Alweer, je hebt verleden week nog nieuwe gekocht!
Zij: Maar ik hou van je!
*klik zei het fototoestel*
Volgens mij maak je nu iedereen hier nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Mijn 500 GB is vol
[..]
Ik heb nog veel ergere van die dag![]()
vrijgezellenfeestjequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Volgens mij maak je nu iedereen hier nieuwsgierig
Dus je hebt hele schunnige foto's van het vrijgezellen feest en je plaatst hier een foto van een berkenboom.quote:
De hele schunnige zijn chantagemateriaal... Je snapt dat ik dat niet online kan zetten. En over het tweede gedeelte:quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dus je hebt hele schunnige foto's van het vrijgezellen feest en je plaatst hier een foto van een berkenboom.
Dat wil zeggen, ik DENK dat het een berkenboom is, omdat de fotograaf een DoF foto moest nemen waardoor de boom heel slecht herkenbaar is.
Grrrrrr......
die boom valt me 't eerste opquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat heet DoF, die boom hoort vaag te zijn om niet van het onderwerp af te leiden.
Vooruit, dat biertje maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De hele schunnige zijn chantagemateriaal... Je snapt dat ik dat niet online kan zetten. En over het tweede gedeelte:
* Merlijn Pulver een biertje geeft
Ik ben óók boos, hoor maar: grrrrrr...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
En over het tweede gedeelte:
* Merlijn Pulver een biertje geeft
* Merlijn tap opengooit....quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben óók boos, hoor maar: grrrrrr...
Je moet even je geslacht invullen in je profiel. Krijg je ook een stropdas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef Pulver het volgende:
En waarom heeft iedere man hier netjes een stropdas om (zelfs vannelle!!) en ben ik nog steeds een mens-erg-je-niet pionnetje??
Oe dat betekent dat ik dus met je kan spelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef Pulver het volgende:
En waarom heeft iedere man hier netjes een stropdas om (zelfs vannelle!!) en ben ik nog steeds een mens-erg-je-niet pionnetje??
Hee!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef Pulver het volgende:
Zo deud ben je dus nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe dat betekent dat ik dus met je kan spelen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je moet even je geslacht invullen in je profiel. Krijg je ook een stropdas.
Ik denk dat dat pionnetje HEEL erg goed bij me past!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe dat betekent dat ik dus met je kan spelen
Vannelle, ga eens wat dichterbij zitten....quote:
Foto is beetje overbelicht, wat staat er nou op? Hengelsportfederatie? Was goed visweer idd!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Ireth is een beetje deud....
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Foto is beetje overbelicht, wat staat er nou op? Hengelsportfederatie? Was goed visweer idd!
Maarreuh.... netjes hoor!
Huh? Snappum nie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vannelle, ga eens wat dichterbij zitten....
Sorry, was voor Pulver.quote:
Ja, pulver of ik? Duidelijk graag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry, was voor Pulver.
Haar voeten zijn moe, dan kan ze niet tot bij je komen. Wees eens een heer en ga dan even wat dichterbij zitten
Eentje aan de schoudermassage, eentje aan de voeten. Opgelost!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, pulver of ik? Duidelijk graag.
* vannelle schuift al dichterbij
Is als enige een pionnetje en gooit gewoon een 6...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, pulver of ik? Duidelijk graag.
* vannelle schuift al dichterbij
Maar het was halma, je staat voor een grote blokkadequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is als enige een pionnetje en gooit gewoon een 6...
Hopla, dat is pas opschuiven!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is als enige een pionnetje en gooit gewoon een 6...
Hopla, dat is pas opschuiven!
Hardlopers en doodlopers....quote:
Die moet toch eerst 6 gooien voor ze op het bord mag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hardlopers en doodlopers....
Oh crap... straks heb ik heibel met Mo...
Pfieuwwwwwquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die moet toch eerst 6 gooien voor ze op het bord mag.
ik ben best mild met kaarten.... Rucky daarentegen.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan idd ook, gewoon rode kaart geven.
* DJMO schopt merlijn de kelder in ..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hardlopers en doodlopers....
Oh crap... straks heb ik heibel met Mo...
Volgens mij gooit Rucky alleen maar met zijn toetsenbord en bierglazen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik ben best mild met kaarten.... Rucky daarentegen.....
Muhahahahaha... Jij ?quote:
moet jij eens opletten .. .. jij bent niet meer dan een gespierde spijkerquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle Pfiieeeuuwwwwwttt namens Merlijn en geeft rode kaart
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle Pfiieeeuuwwwwwttt namens Merlijn en geeft rode kaart
Zou je nog aardig verbazenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
moet jij eens opletten .. .. jij bent niet meer dan een gespierde spijker
je kent m'n kuitspieren toch? don 't'be afraid i will use them when needed...quote:
Helpt je weer met wegrennen....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
je kent m'n kuitspieren toch? don 't'be afraid i will use them when needed...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga je daar mee slaan dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mo is lenig hoorquote:
volgens mij zei ik dat ik 'm de kelder in zou schoppen maar soit.quote:
Er wordt hier niet geschopt....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij zei ik dat ik 'm de kelder in zou schoppen maar soit.
* DJMO negeert de opmerking van Papabear
dan zal ik maar geen opmerking maken over de kelderquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij zei ik dat ik 'm de kelder in zou schoppen maar soit.
* DJMO negeert de opmerking van Papabear
Nee dank je. Ik hou het bij bier.... gekoeld, that is...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Pulver het volgende:
Wil er iemand een glaasje wijn?
Rode wijn, dus is op kamertemperatuur...
(jaja, dit is een valstrik!)
* denk terug aan vorige week *quote:
Wat is nou weer een J&J avond?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* denk terug aan vorige week *
Ik heb eigenlijk wel weer zin in een J&J avondje....
iets met whiskeyquote:
Oh ja! Ik ging Belle in een kart proppenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
* Rucky agenda voor de komende dagen bekijkt.Het wordt nog druk de komende weken.
En ook nog een bbq meetingen/of karten.
Een Subaru of een Skyline....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja! Ik ging Belle in een kart proppen
offtopic:
[ afbeelding ] Pure porno.....
Een Honda Accord CU2 - Mugenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |