Als jij nou de meet erna organiseert, kun je zelf bepalen waar ie isquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef Robby87 het volgende:
[..], het open riool van Nederland.
Waarom nou weer daar...
Dit geldt ook voor mij, weet nog niet wanneer ik op vakantie ga.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben graag ook weer van de partij. Kan alleen nu nog niet zeggen wanneer ik wel of niet kan.
een watte?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het trouwens niet handiger een doodle te maken voor de data?
Euh, kan het niet meer via Fok?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
http://www.doodle.com/
Beetje met de tijd meegaan he
Hoe bedoel je? Je maakt een doodle en zet de link hier neer. Hebben wij laatst bijvoorbeeld ook gedaan bij de nederbelgen meet (Nederbelgen! deel 7). Is wat overzichtelijker dan zo'n lijst namen.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Ja meld!
Ik kom waarschijnlijk wel even, is om de hoek dus moet lukken
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef Asap het volgende:
zaterdag 18-8 Victorinox, DragonFodder (OV)
zondag 19-8 Victorinox, FireFox1, DragonFodder (OV)
zaterdag 25-8 Hornage, Victorinox, FireFox1, DragonFodder
zondag 26-8 Hornage, FireFox1
zaterdag 1-9 Victorinox, DragonFodder
zondag 2-9 Victorinox, FireFox1, DragonFodder
Ik heb nog geen vakantie gepland, maar als dat niet dwars zit, dan ben ik er wel bij. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een zaterdag
quote:
quote:
I see what you did therequote:
johquote:
ik vraag me af of er nog meer bijkomen, en kans op vakantie is er altijd. Voor mij werkt het beter om iets vastgelegd te hebben, agenda loopt bij mij altijd snel vol.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het niet een beetje vroeg om nu al te kiezen? Heel veel mensen hebben zich nog niet opgegeven omdat ze nog niet weten wanneer ze op vakantie gaan (zoals ik).
grapjasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef hornage het volgende:
Die datum staat wel op mijn kalender, dus ik zet hem wel in de agenda
niet acceptabel. Jij kon alle weekenden!quote:
jij kon elk weekendquote:
Tenzij je de bruid bent, zie ik geen excuusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik kan niet de 25e, heb dan een bruiloft.
Ik durf niet meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Hornage
Victorinox
FireFox1
DragonFodder
LordVoldemort
Njosnavelin
Jij komt toch ook,Tombolafan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oja, dat zou ik doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
Heb je de films al geselecteerd Draakje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |