samen gaan?quote:
Pijnlijk om zo'n kopje eruit spuiten dunkt me.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik spuit iedere dag een kopje melk
Ik vind het wel een lekker gevoel, net alsof je klaarkomtquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pijnlijk om zo'n kopje eruit spuiten dunkt me.
Topjes ftwquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef monkyyy het volgende:
En als je plantje dan volgroeid is, wat doe je er dan mee, waar verkoop je zoiets? En moet je de hele plant geven of alleen een gedeelte? Het fascineert me.
Wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef monkyyy het volgende:
En als je plantje dan volgroeid is, wat doe je er dan mee, waar verkoop je zoiets? En moet je de hele plant geven of alleen een gedeelte? Het fascineert me.
je moet connecties hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Niet voor familie in ieder geval. Dan heb ik zelf een kut dag omdat ik niks kan doen en gefeliciteerd word.quote:
ah, jij hebt al wat films op je naam staan zo te zien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
monks ga je ook bij don en ad werken?
Dat is wel nicequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet voor familie in ieder geval. Dan heb ik zelf een kut dag omdat ik niks kan doen en gefeliciteerd wordt.Geef volgende maand een tuinfeest samen met een maat van me, gewoon de schutting eruit en dan een mannetje of 50 in de tuin. Veel leuker, beter en bovenal gezelliger ipv dat geforceerde gedoe. Opa en oma ga ik wel een andere keer langs.
nee nog nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, jij hebt al wat films op je naam staan zo te zien?
Alleen de vrouwtjes en daarvan de toppen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef monkyyy het volgende:
wat?quote:
was heel eventjes aan , maar echt bagger weinig inderdaad. nu is het tantoe benauwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |