Niemand zou toch komen danquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk ik nodig jullie uit voor een glaasje cherry coke maar nu niet meer hoor
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)n+geld+gevonden.aspx
Ik woonde er toen het nog een elitebuurt wasquote:Buurtbewoners in Gestel zijn niet verrast door de invallen. Mensen die er al langer wonen, zeggen dat hun wijk in twintig jaar tijd van een elitebuurt naar een achterbuurt is afgegleden. Volgens sommige bewoners zal de politie er veel belastend materiaal vinden.
Gestelquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik woonde er toen het nog een elitebuurt was.
En melk. Melk is verdomme lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon alleen bier en water toch
inderdaad, melk witte motortquote:
maar hij bestaat wel. Wel raar manquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb wel alle andere smaken gevonden maar fucking geen vanilla
Je kunt me niet eens volgen zonder invite slomequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die twitterberichten van jou dan.
alleen voor die langharige elite zweden zekerquote:
Ik volg je hier al en niet eens vrijwilligquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt me niet eens volgen zonder invite slome
Kap gewoon met je nutteloze twitterberichten of ik ga je echt hatenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt me niet eens volgen zonder invite slome
Toch maar emigreren dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen voor die langharige elite zweden zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |