Ze heeft een tooi op d'r harses... dat zal toch wel helpenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het komt heel statisch over. Ik hoop toch zo dat het niet vergeten wordt
Euro neuro?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben tevreden. Ze doet er in ieder geval alles aan. Als we nu niet doorgaan heb ik tenminste het gevoel dat het sterkste nummer is gegaan en dat Joan weinig te verwijten valt. Dan moeten we gewoon uit de Europese Unie en uit de Euro![]()
Yep, maar afgezien daarvan veel beter dan de vorige drie/vier jaar performances van Nederland.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Beetje hoog in de ademhaling, zenuwen I guess
Dat helpt juist mee aan het statisch maken imho... maar misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft een tooi op d'r harses... dat zal toch wel helpen
Je merkte aan d'r dat ze niet helemaal fris en fruitig is, met name aan het einde...quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
Het moet toch nog ECHT beter...
Ik vond het niet energiek genoeg
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
Thanks BrandX, dat land viel bij mij weg onderin beeld (netbookje).
Eens, de act is te mager, die modellen moeten niet op 50 meter afstand staan, maar lekker dichtbij, zodat ze kunnen flirten enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, maar afgezien daarvan veel beter dan de vorige drie/vier jaar performances van Nederland.
Ik blijf alleen een beetje bang dat het liedje te vluchtig is, er zit niet echt een opbouw in, dat maakt het dat je het snel weer vergeet voor de eerste luisteraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |