Another was mediocre.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:21 schreef Klipnap het volgende:
Waarom staat er op MAL dat LotGH een OVA is?
Oh en dit weekend de Another OVA
Omdat het een serie OVAs is. Het heeft te maken met de manier waarop de serie uitgegeven is. Je kon een abonnement op de serie nemen en dan kreeg je steeds als er een nieuwe aflevering af was een aflevering thuisgestuurd waarschijnlijk op videoband.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:21 schreef Klipnap het volgende:
Another was een prima komedie.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat het een serie OVAs is. Het heeft te maken met de manier waarop de serie uitgegeven is. Je kon een abonnement op de serie nemen en dan kreeg je steeds als er een nieuwe aflevering af was een aflevering thuisgestuurd waarschijnlijk op videoband.
[..]
Another was een prima komedie.
Ah.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat het een serie OVAs is. Het heeft te maken met de manier waarop de serie uitgegeven is. Je kon een abonnement op de serie nemen en dan kreeg je steeds als er een nieuwe aflevering af was een aflevering thuisgestuurd waarschijnlijk op videoband.
[..]
Another was een prima komedie.
Watte??quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:21 schreef Klipnap het volgende:
Oh en dit weekend de Another OVA
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geüpload naar mijn imagebam account.
Hoezo vast..? Lukt het je niet om verder te kijken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zit nog steeds vast bij epi 4 van clannad..
Dat jou dat opvaltquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Dat detail in 5 Centimeters Per Second ook
[ afbeelding ]
Je ziet zelfs wat hij aan het developpen is. Volgens mij klopt de code ook nog eens. Althans, ik zie niet echt fouten in de syntax.
Gewoon, dat oog voor detail. Prachtfilm
dan nog moet het je maar opvallenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het staat hartstikke groot op dat scherm.
Tja. Er zit wel iets in dat ik onlogisch vind.quote:
| 1 2 | if (mysql_num_rows($result)==0){ }else{ //blabla zooi code} |
| 1 2 3 | if (mysql_num_rows($result)!=0){ //hier de code } |
K-ON leuk = Saki kijken.quote:
Konataquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:14 schreef Klipnap het volgende:
Wut
Misschien is Konata iets voor de nieuwe header? Al is Haruhi wel kenmerkend voor anime.
Niet haten op Konataquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Konata
Nee. Ik vind het wel goed zo.
Mikuru heeft ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die moedervlek irriteert me. Dat hoort niet in anime
Maar bij haar staat dat leuk.quote:
Ik op mijn linkerwangquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar bij haar staat dat leuk.
Ik heb op mijn arm een kleine moedervlek in de vorm van een hartje
Gefeliciteerd, een fles Timotei.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik op mijn linker neusvleugel, win ik nu een prijs?
Product placementquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja. Er zit wel iets in dat ik onlogisch vind.
Bij dat
[ code verwijderd ]
Had hij beter kunnen zetten:
[ code verwijderd ]
Die else was dus eigenlijk onnodig
Er zitten wel meer leuke details in 5 Centimeters Per Second. De computer die hij gebruikt is een Mac Pro en op het beeldscherm staat 'cinema display', dus vermoedelijk gaat het om het display van Apple. Logitech is veranderd in 'Logicool', met behoud van het logo.
Daarnaast is McDonald's ook aanwezig. Er zit ook een boekje in zo'n winkel die 'Windows Vasta' heet. Volgens mij draagt de hoofdpersoon een Casio G-Shock horloge. Het merknaam Casio hebben ze gewijzigd naar 'Ocasi', maar gebruikt wel hetzelfde lettertype en stijl als Casio.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuid-Koreaquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:19 schreef smitjew het volgende:
Zijn er eigenlijk ook andere landen die anime maken ?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef Klipnap het volgende:
Kore wa Zombie 8
Ik kan alleen de ep vinden op streamingsites.. Nyaa heeft hem nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen de laatste eps van Guilty Crown weer is gekeken, manly tears inbound.
Hanasanaide,
Gyutto te wo nigitteite
Anata to futari tsuzuku to itte
Tsunaida sono te ha atatakakute
Yasashikatta
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |