quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef marcodej het volgende:
Wat is 'spontaniteit' in het Azerbeidzjaans? Of kennen ze dat daar niet?
Ja, die Duitsers waren toch wat losserquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
Raar gezicht dit zo he, alsof het gewoon nu al is
en morgen maken ze precies dezelfde grapjesquote:
Een deel van ons staat morgen in de kroeg, het is wel tof om nu de show al even goed te zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Travel. het volgende:
Maar als je dit nu al kijkt hoef je morgen alleen maar de uitslag te kijken?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja ik weet niet nog steeds niet hoe ons nummer gaat dus ga dat nu even zien.
Linker vakje LIVE kiezen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef Bundesrepublik het volgende:
Hoe kan het dat jullie allemaal kunnen kijken en ik niet?
Neee, was leuk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef creno het volgende:
was israel gisteren trouwens echt zo slecht dat ze niet door waren ?
Ik kan geen live kiezen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Linker vakje LIVE kiezen.
En dan rechts finale 1.
Gedaan?
Nee, Israel was leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef creno het volgende:
was israel gisteren trouwens echt zo slecht dat ze niet door waren ?
Repetitiequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Toposcoupe het volgende:
Hoe is het mogelijk dat we dit nu al kunnen zien?
Bij de uitslag was ik op vakantie (Wist ook pas drie weken later dat het überhaupt was geweest). En zag haar hoofd welles verschijnen , maar haar niet gehoord.quote:
Dit doen ze daar nu live. Met publiek.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Toposcoupe het volgende:
Belgie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee, was leuk!
Stom dat ze niet door zijn!
Generale repetitie en de jury stemt op basis van deze opnames.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Toposcoupe het volgende:
Ah okquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Bij de uitslag was ik op vakantie (Wist ook pas drie weken later dat het überhaupt was geweest). En zag haar hoofd welles verschijnen , maar haar niet gehoord.
Doe eens pagina refreshen dan?quote:
Ik vind het ook mooi!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus, wat hou ik hier van.. Kippenvel!
Ik zie geen keuze en geen jaartallen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens pagina refreshen dan?
Zie jij in het linker vakje helemaal geen keuze, of alleen de jaartallen?
3quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef BrandX het volgende:
als hoeveelste moet joan ook al weer? Ergens in het begin toch?
Ik hoop het, is het in het duidelijker verstaanbaar dan de 3J's? Of is het shalalal lie niveau?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah ok
het is haske leuk en aanstekelijk
Zit je niet in Ned. ofzo misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ik zie geen keuze en geen jaartallen.
Worden gewoon kaarten voor verkocht, voor de generale repetitiesquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef speknek het volgende:
Zit ik naar de verkeerde te kijken? Waarom zit er zoveel publiek?
totaaaaaaal niet te vergelijken zelfsquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik hoop het, is het in het duidelijker verstaanbaar dan de 3J's? Of is het shalalal lie niveau?
Omdat je voor deze show ook kaartjes kan kopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef speknek het volgende:
Zit ik naar de verkeerde te kijken? Waarom zit er zoveel publiek?
edit ja dus
Nee ik had 2012 -> EBU ipv Live -> EBUquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je voor deze show ook kaartjes kan kopen.
Ik heb het in alle moderne browsers getest en het werkt. Je kan alleen in Internet Explorer geen gebruik maken van FOKquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je niet in Ned. ofzo misschien?
Hole? Enig idee?
Dit is zuiver, Albanie niet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit is bijna zo erg als Albanië (op 2.30 dan)
ja ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, het nummer werd zojuist kut gemaakt door "rock".
Het begon echt mooi, vond ik. Ze heeft een fijne rasperige stem. Maar toen de beatquote:
Nou nu ben ik benieuwd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
totaaaaaaal niet te vergelijken zelfs
laat ik het zo zeggen: alle radiostations waren de volgende ochtend vol lof zowaar. 538, 3FM, Qmusic en Veronica iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |