HOE KON JEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat kan zomaar.....?
Hier ben ik het mee eens ja. Seizoen 2 heeft naar mijn gevoel teveel mensen om te volgen. In het vorige seizoen was het Eddard, maar die had gewoon Sansa en Arya bij zich, dus dat scheelde weer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Biogarde het volgende:
Moet wel zeggen dat ik seizoen 1 'stoerder' vond. Seizoen 2 begint vormen van een soap te krijgen. Seizoen 1 was echt veel sterker. Maar dat is een mening.
Boek 1 was ook beter dan boek 2. Jaja, ik zei:"boek"quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Biogarde het volgende:
Moet wel zeggen dat ik seizoen 1 'stoerder' vond. Seizoen 2 begint vormen van een soap te krijgen. Seizoen 1 was echt veel sterker. Maar dat is een mening.
Oneens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Boek 1 was ook beter dan boek 2. Jaja, ik zei:"boek"
Kijk de volgende keer weer, want dan zien we of de kabouter nog steeds kan genieten van zijn hoeren!1quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef MPC60 het volgende:
Soap?Misschien wat minder tv kijken met je vriendin er naast.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef eQuaL het volgende:
Ik geloof niet dat iemand nu nog iets te klagen kan hebben
Primary characters:
[ afbeelding ]
Secondary characters:
[ afbeelding ]
Plaatjes zijn nog redelijk high-res, als ze in de OP gaan kan ik ze wel halveren...
Het opbouwen van een verhaal niet begrijpen.quote:
Flikker toch op, alsof ik een debiel ben. Ik praat tegen jou toch ook niet in kleurtjes of wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het opbouwen van een verhaal niet begrijpen.Ik had toch meer van je verwacht.
rustig maar biotje, eerst even je medicatie nemen en dan verschoon ik je luier en leg ik je met behulp van een tillift in bed. als je nog iets wilt gebruikt je het pictobord maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Flikker toch op, alsof ik een debiel ben. Ik praat tegen jou toch ook niet in kleurtjes of wat?
Het is toch duidelijk dat er een veldslag of zeeslag gaat plaats nemen in de volgende aflevering? Dat eeuwige geklaag over spoilers heeft ook wel een limiet hoor.quote:
In je bek schijten zal ik je.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:52 schreef Lienzz het volgende:
[..]
rustig maar biotje, eerst even je medicatie nemen en dan verschoon ik je luier en leg ik je met behulp van een tillift in bed. als je nog iets wilt gebruikt je het pictobord maar.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef eQuaL het volgende:
Primary characters:
[ afbeelding ]
Secondary characters:
[ afbeelding ]
Plaatjes zijn nog redelijk high-res, als ze in de OP gaan kan ik ze wel halveren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende week plan ik een afspraak bij de psycholoog, dan kunnen jullie nog eens praten over je fecaliën fetisj.quote:
Geen Barristan Selmy, baas der bazen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef eQuaL het volgende:
Primary characters:
[ afbeelding ]
Secondary characters:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Opnieuw?quote:
Nee, nog steeds.quote:
Ladyquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Silv het volgende:
[..]
Geen Barristan Selmy, baas der bazen.Heb wat lagere res plaatjes in mijn post staan, deze laden wat sneller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb wat lagere res plaatjes in mijn post staan, deze laden wat sneller.
Up high, down low. Maar even boek 2 uitlezen zodat ik niet weer maanden moet wachten tot s3.quote:
Eens met dezequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind dat er niet echt veel verhaal in seizoen 2 zit. In seizoen 1 was dat volgens mij veel meer. En idd teveel characters dit seizoen.
Oh voor dezen types doen ze dus bijna elke ep de pron erinquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:53 schreef Biogarde het volgende:
Volgende week nog een keer fappen op Oona en dan trek ik de stekker eruit. Zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
So....much........swag........ my eyes hurtquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef epicbeardman het volgende:
Beter gaat Koning Joffrey even iedereen in de pan hakken.
[ afbeelding ]
Ja, me too.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hetzelfde dacht als jij.
ja daar snap ik dus ook helemaal niks van, volgens mij kijk ik een heel andere serie dan al die zeikerds.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:37 schreef truedestiny het volgende:
Er zit niet veel verhaal in? Eey keek je niet per ongeluk Family Guy ofso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |