Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
ik ga even kijken voor je.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
http://futhead.com/12/squad/851641
Dus, iemand?geen fellaini
Ik heb nog geen coins ontvangen ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pff, mag ik nou eindelijk eens in de OP?
Zet je dingen hier dan even neerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pff, mag ik nou eindelijk eens in de OP?
GT= Unique BrawlZquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef Pino0 het volgende:
@ GJE ik zie je message nu pas, had hem de hele dag aanstaan xD
@ poker, mijn brazilianen alweer want daar zitten echt beesten tussen alleen heb ik nu welliton ipv kaka op CA
Budget is niet groot en sissoko en andere ligue 1 heb ik al in ander teamquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Barton 12 wedstrijden schorsing en 93 duizend euro boete.
zo dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Budget is niet groot en sissoko en andere ligue 1 heb ik al in ander team
Hoerenteam. Milner komt CCMquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo dan?
http://futhead.com/12/squad/851718
Ik zal je nog eens een keer iets laten doenquote:
Hij bedankt mensen nooit voor teams. Ik maak ze ook niet meer voor hem. Tyfusklootzak dat het is.quote:
hahaha inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij bedankt mensen nooit voor teams. Ik maak ze ook niet meer voor hem. Tyfusklootzak dat het is.
Heeeeeeeeeeeeeet - is - eeeeeeeeeeeeennnnn ....... !!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij bedankt mensen nooit voor teams. Ik maak ze ook niet meer voor hem. Tyfusklootzak dat het is.
Wanneer doen wij nog eens een potquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:53 schreef Fuszy het volgende:
In belgie spelen volgens mij alleen maar snelle negers. Ik meot nu tegen SB denk ik
Dat mag pas als je 18 bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer doen wij nog eens een pot
LOLquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat mag pas als je 18 bent.
En dan snap ik nog niet waarom een lesbienne jou zou raken, maar goed.
Zijn hoofd lijkt op een lopende dildoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hi hi ha hoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fuszy is een lesbienne?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan snap ik nog niet waarom een lesbienne tegen jou zou spelen, maar goed.
Dezequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij n0ir is het ook al z'n favoriet.
Vraag ik me ook afquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
Rijst, wat moet je met dat soort foto's
als je dat van mij verwacht, dan hoef ik het toch niet meer te verzinnen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
KEVIN!!!!!!!!!
DIT HAD IK VERWACHT VAN JOU!
http://futhead.com/12/squad/851641
Lucht je hartquote:
Dat is riet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahahah je huis gaat lekker verbranden met al dat hooi op je dak.
Dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
7-0 voor in de 64e minuut en hij leaved.. ik hoorde het publiek al schreeuwen.. '10! 10! 10!' maar helaas..
Gewoon een tyfus belg en alle belgen mogen dood. Daarnaast alle herhalingen kijken en nu mag hij van mij alle herhalingen op het eind kijken. Want dan wil hij wel door.quote:
klopt.quote:
Uitzondering voor Maarten Martens? Alsjeblieft?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon een tyfus belg en alle belgen mogen dood. Daarnaast alle herhalingen kijken en nu mag hij van mij alle herhalingen op het eind kijken. Want dan wil hij wel door.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon een tyfus belg en alle belgen mogen dood. Daarnaast alle herhalingen kijken en nu mag hij van mij alle herhalingen op het eind kijken. Want dan wil hij wel door.
Ja die is al bijna geneutraliseerd en heeft bij RKC gespeeld. Vertonghen ook, maar die mag wel dood en het liefst zo langzaam en pijnvol mogelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uitzondering voor Maarten Martens? Alsjeblieft?
Homo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die is al bijna geneutraliseerd en heeft bij RKC gespeeld. Vertonghen ook, maar die mag wel dood en het liefst zo langzaam en pijnvol mogelijk
Waz met jou, zo ken ik je totaal nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die is al bijna geneutraliseerd en heeft bij RKC gespeeld. Vertonghen ook, maar die mag wel dood en het liefst zo langzaam en pijnvol mogelijk
En Moussa dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
Wij gingen altijd vuurtje stoken bij scheikunde
In de 1e klas was er een kerel die kwam in een duits legerkostuum op school, draaide die gaskranen open en stond daarte hitler groeten![]()
geniaal! Hij werd 3 maanden geschorst lol
heb ik al verdomme.quote:
Zit niet lekker in mijn vel, al een tijdje niet. Waarom geen idee...quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waz met jou, zo ken ik je totaal niet
Gewoon lekker ragenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zit niet lekker in mijn vel, al een tijdje niet. Waarom geen idee...
Zelfde hier. Bio mag er ook nog bij, wel in mindere mate. Die 2 idd het ergst.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Scheikunde en Natuurkunde trouwensBlij dat ik daar op de middelbare school vanaf was in de vierde ofzo
BIOquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zelfde hier. Bio mag er ook nog bij, wel in mindere mate. Die 2 idd het ergst.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vertonghen ook, maar die mag wel dood en het liefst zo langzaam en pijnvol mogelijk
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
ooo, hahaha, yess, die gozer is geleaved
quote:
Okee, tijd om op te biechten. Ben je het broertje van Stoereboii, of een familielid van GJE?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
ooo, hahaha, yess, die gozer is geleaved
Bio is echt ontzettend makkelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zelfde hier. Bio mag er ook nog bij, wel in mindere mate. Die 2 idd het ergst.
nee en nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, tijd om op te biechten. Ben je het broertje van Stoereboii, of een familielid van GJE?
Ja, maar zo extreem hoeft ook weer niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn haat jegens vertonghen kende je toch al?
Ik had daar nooit motivatie voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bio is echt ontzettend makkelijkAl die stof is super veel en lijkt tering moeilijk maar op het examen moet je gewoon de basis kennen en dan haal je een 7+ aan de hand van alle bronnen die er in staan. Maar ja ik heb dan ook Havo gedaan
Waarom word ik altijd geassocieert met zulke personenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, tijd om op te biechten. Ben je het broertje van Stoereboii, of een familielid van GJE?
*kuch kuch*quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd geassocieert met zulke personen
Hij voegt meer toe dan jij.... Hij post tenminste over FUT.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd geassocieert met zulke personen
nope.quote:
Hoe meer ik ging leren voor Bio, hoe slechter mijn cijfer werd, dus uiteindelijk maar met een 5,5 gehaald zonder te lerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bio is echt ontzettend makkelijkAl die stof is super veel en lijkt tering moeilijk maar op het examen moet je gewoon de basis kennen en dan haal je een 7+ aan de hand van alle bronnen die er in staan. Maar ja ik heb dan ook Havo gedaan
Maar TOTY Verthongen is wel een baas in de verdedigingquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
Ik zou die homo van een paar straten verderop nog van vertongen af schoppen. Tering wat is vertongen toch een klapmongool
Ditquote:
Je bent een spontane genetische mutatie?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
ik ben familie van niemand hier stop maar hoor
lekker smatje gewoon hoorquote:
Jij maakt ook wel eens scripted goals denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:23 schreef Pino0 het volgende:
ALTIJD DIE GESCRIPTE TEGENGOALS LOL
EA AFSCHIETEN AUB
prachtig gewoonhoe kunnen ze dat in een spel bouwen? wonderen zijn de wereld echt nog niet uit
IF of NIF Taarabt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Belhanda, Taarabt in een team. GODVERDOMME MOEILIJK GODVERDOMME.
NIF.quote:
ik ga iets proberenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NIF.
Maar ik wil teveel in een team. Het liefst heb ik Chiellini achterin.
TOTY El Ahmadi erbijquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Lijkt me allebei niet ideaal vanwege Belhanda's workrates, maar ik ga iets proberen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het liefst CAM, anders CF. Voor Taarabt CF en anders CAM.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil TOTY Komapny ook naast TOTY Vertonghen hebben, maar die prijzen van de TOTY's zijn zo wisselvallig als het weer in Nederland.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar TOTY Verthongen is wel een baas in de verdedigingMisschien dat ik TOTY Bale ga verkopen om TOTY Company er naast te kunnen zetten
Ik zou haar gewoon raken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
What... The... Fuck?! Is dit op Aarde geboren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon raken.Dat is zielig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan maar beter m'n testament vast geregeld hebben, voordat ik dit gedrocht tegen kom op straat.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn drinken.
Lijkt octo wel van Spongebob
http://futhead.com/12/squad/852377quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het liefst CAM, anders CF. Voor Taarabt CF en anders CAM.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/852377
Ook met alle NIFs nog een aardig team.
/Tweetdeck.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weer een toernooi gewonnen hoor! 3-0 gewonnen in le finale, like a bauwsz.
GJEquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zie dat plaatje wel vaker voorbij komen, maar wie the fuck is dat?
GJEquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zie dat plaatje wel vaker voorbij komen, maar wie the fuck is dat?
Lekker goedkoop:quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/852377
Ook met alle NIFs nog een aardig team.
updaten de prijzen niet, dus de TOTY heeft geen prijsquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop:
http://puu.sh/wnw2
FUTHEAD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |