UFO's bestaan uiteraard wel, jij kent de definitie gewoon niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Haha leuk.
Je weet dat UFO's niet bestaan?
jijquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
UFO's bestaan uiteraard wel, jij kent de definitie gewoon niet.
je bent gewoon uitgeluldquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
jij
Goed dat je het even opheldert.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
jij
Goed dat je het even opheldert.
tssk.. Samurai Pizza Cats vergeten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Leven er op een verre planeet enkel dieren met de intelligentie van een kat
Frankquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien de omvang van het universum met miljarden en miljarden sterrenstelsels zoals de Melkweg (met weer miljarden zonnestelsels zoals de onze) is het plausibel dat er buitenaards leven bestaat. Het gegeven dat er echt UFO's op Aarde zijn geweest lijkt mij meer fictie. Je kunt het nooit uitsluiten natuurlijk, maar echt aannemelijk vind ik het niet. Maar dat er ergens leven mogelijk moet zijn, dat wel. Helaas zijn de afstanden zo groot dat dit lastig is te ontdekken, daarbij moeten we ook op hetzelfde niveau zitten om contact te kunnen maken. Leven er op een verre planeet enkel dieren met de intelligentie van een kat zullen we dit nooit ontdekken. Komen we ooit een ruimteschip tegen hebben we een probleem want dan zijn de inzettende ons ver voorbij en kunnen slechts hopen op het beste. Maar nu lijkt het me meer fictie.
Waarom claim je dan dat UFO's niet bestaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja echt man ik ken de definitie gewoon niet._______!
Jongen UFO's bestaan nieeeeettttquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom claim je dan dat UFO's niet bestaan?
Plus het feit dat tijd een onoverkoombaar iets is, we zijn pas 100 jaar "ontwikkeld" en houden dit misschien nog 100 jaar vol...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien de omvang van het universum met miljarden en miljarden sterrenstelsels zoals de Melkweg (met weer miljarden zonnestelsels zoals de onze) is het plausibel dat er buitenaards leven bestaat. Het gegeven dat er echt UFO's op Aarde zijn geweest lijkt mij meer fictie. Je kunt het nooit uitsluiten natuurlijk, maar echt aannemelijk vind ik het niet. Maar dat er ergens leven mogelijk moet zijn, dat wel. Helaas zijn de afstanden zo groot dat dit lastig is te ontdekken, daarbij moeten we ook op hetzelfde niveau zitten om contact te kunnen maken. Leven er op een verre planeet enkel dieren met de intelligentie van een kat zullen we dit nooit ontdekken. Komen we ooit een ruimteschip tegen hebben we een probleem want dan zijn de inzettende ons ver voorbij en kunnen slechts hopen op het beste. Maar nu lijkt het me meer fictie.
Ja precies, wie zegt dat er 1000 jaar geleden geen contact gemaakt is... Niemand zal het weten. Al maakten ze 140 jaar geleden contact, dan was er ook niets gebeurd. De mogelijkheden dat we ooit contact maken zijn heel klein, zoals jij al zegt. Maar het volledig uitsluiten doe ik niet hoewel ik het minder dan een procent kans geef dat het ooit gebeurt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Plus het feit dat tijd een onoverkoombaar iets is, we zijn pas 100 jaar "ontwikkeld" en houden dit misschien nog 100 jaar vol...
het raam van mogelijkheden is heel smal
Hij vroeg WAAROM jij dit claimt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jongen UFO's bestaan nieeeeetttt
En wat als die 5% toch niet buitenaards blijkt te zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Shashaska het volgende:
Volgens alle UFO's, is 5% echt niet te verklaren, volgens Michio Kaku.
Wat als die 5% toch buitenaards blijkt te zijn?
Goeie reactiequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als het geen buitenaardse objecten zijn, wat is die 5% dan wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wat als die 5% toch niet buitenaards blijkt te zijn?
Maar dat zijn dan geen UFO's, dan. Of interpreteer ik teveel aan deze zin?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Shashaska het volgende:
Ik weet wat ik zie, maar de UFO's hoeven niet buitenaards te zijn...
En daarnaast is het gezien de relatief korte duur dat er leven bestaat op aarde goed mogelijk dat het buitenaards leven allang niet meer bestaat of pas zal bestaan of ver kunnen reizen wanneer het leven op aarde allang niet meer bestaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Ja, ik zie wat ik zie.
Iets wat niet kan. Geluidloos sowieso.
De snelheid, of zomaar verdwijnen.
Etc. etc.
Zit een kern van waarheid in... Van die UFO-groeperingen zijn vaak geleid door een CIA-informant inderdaad, die de groep desinfo doorspeelt en hun eigen staart laten achtervolgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
één belangrijk punt missen jullie: UFO kernbelievers (zoals genoemd in enkele top secret rapporten) worden betaald door de C.I.A. zodat mensen hun als schapen zouden volgen en zo afgeleid worden van belangrijke dingen.
Volgens mij begrijp je het echt niet...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jonge kijk in de Bijbel dan weet je genoeg
Onbijbelsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het echt niet...
Definieer UFO eens?
Je bent er nu al de hele tijd semi-grappig omheen aan het draaien, geef nu eens gewoon antwoord.quote:
Unidentified Flying Object. Oftewel alles wat vliegt en waarvan men niet weet wat het is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het echt niet...
Definieer UFO eens?
oooohhquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Unidentified Flying Object. Oftewel alles wat vliegt en waarvan men niet weet wat het is.
gast je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk, geef gewoon toe dat je pwnt bentquote:
Zodra iets verklaard is, is het per definitie geen UFO meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Shashaska het volgende:
En jullie kunnen misschien wel zeggen, JA ufo's = ok maar buitenaardse ufo's = not ok.
Volgens alle UFO's, is 5% echt niet te verklaren, volgens Michio Kaku.
Wat als die 5% toch buitenaards blijkt te zijn?
Wie ben jij danquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
gast je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk, geef gewoon toe dat je pwnt bent
Nee..quote:
Wij weten wel wat me moeten doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
En net als je denkt dat het niet dommer kan.
Half Life.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:23 schreef wuuht het volgende:
[..]
Wij weten wel wat me moeten doen.
[ afbeelding ]
ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Er is een buitengewoon kleine kans dat er in dit gehele universum geen buitenaards leven bestaat.
Theo Maassen, hij heeft gewoon gelijk denk ik.quote:
Of ze waren hier in de oertijd en hebben zich doodgelachen en zijn weer snel opgerot omdat het hier toch niks zou wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:05 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Theo Maassen, hij heeft gewoon gelijk denk ik.
Als de theorie van Erich von Däniken klopt, dan zijn ze hier vanaf het begin, toen wij nog niet eens bestonden misschien zelfs, en hebben ze ons allaaaang onder een vergrootglas.
Stel je voor dat buitenaardse wezens op andere planten binnen eenzelfde sterrenstel elkaar al wel hebben gevondenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat we veel kunnen uitvinden qua techniek ben ik het mee eens. Maar ik denk persoonlijk dat een tijdmachine/tijdreizen waarschijnlijk onmogelijk is. Er is gewoon een limiet van wat kan en niet kan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik baal zo hard dat ik het nooit mee ga maken, tijdreizen. Wat zou het gaaf zijn als we in de toekomst andere planeten konden checken.
En hoe zouden die wezens er dan uitzien. Zouden ze ook botten hebben enzo.
Ik weet niet of het mogelijk is. 40.000 jaar geleden hadden ze waarschijnlijk ooit nooit gedacht dat dit wat we nu hebben mogelijk is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat we veel kunnen uitvinden qua techniek ben ik het mee eens. Maar ik denk persoonlijk dat een tijdmachine/tijdreizen waarschijnlijk onmogelijk is. Er is gewoon een limiet van wat kan en niet kan.
Verwacht je chicks zoals Twi'leks en Asari?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Misschien zijn de chicks op die andere planeten wel veel mooier
Met lichtsnelheid reizen, warp speed en mass effect zijn dingen die heel misschien mogelijk kunnen worden, maar om dat uit te vinden moeten we toch wel een paar honderd jaar wachten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat we veel kunnen uitvinden qua techniek ben ik het mee eens. Maar ik denk persoonlijk dat een tijdmachine/tijdreizen waarschijnlijk onmogelijk is. Er is gewoon een limiet van wat kan en niet kan.
Of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Verwacht je chicks zoals Twi'leks en Asari?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn gewoon groen geverfde vrouwen. Zouden voor kunnen komen maar dan is i.i.g. de zwaartekracht hetzelfde als op Aarde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Of zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja daar moeten we ook nog rekening mee houden, dat op elke planeet een andere zwaartekracht is. Waar hangt dat vanaf trouwens?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon groen geverfde vrouwen. Zouden voor kunnen komen maar dan is i.i.g. de zwaartekracht hetzelfde als op Aarde.
Meer zwaartekracht = korte lompe levensvormen
Minder zwaartekracht - lange uitgerekte levenvormen
Maar dit is theoretisch uiteraard.
Grootte en snelheid van de planeet, samenstelling van atmosfeer en planeetkern.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ohja daar moeten we ook nog rekening mee houden, dat op elke planeet een andere zwaartekracht is. Waar hangt dat vanaf trouwens?
Ik vind dit zo'n interessant onderwerp
Ik denk dat wat het eerste buitenaardse leven wat we zullen aantreffen gewoon planten, micro-organismen of fossielen zullen zijn. Denk niet dat we gelijk een intelligent wezen zoals de mens tegenkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar ik vraag me af of we dan hele andere levensvormen gaan aantreffen. Misschien hebben ze helemaal geen botten en organen enzo.
Allereerst, dit is niet mijn vakgebied dus ik kan subtiele foutjes maken, dus even onder voorbehoud dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar ik vraag me af of we dan hele andere levensvormen gaan aantreffen. Misschien hebben ze helemaal geen botten en organen enzo.
Intergalactische slaplanten gaan de wereld overnemen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Stel je voor dat buitenaardse wezens op andere planten binnen eenzelfde sterrenstel elkaar al wel hebben gevonden
En hier zitten wij (In deze afbeelding de Zon, maar voor het beeld) Wist je trouwens dat we bij elkaar gehouden werden (wel banale kennis hoor, dus wellicht onzinnige vraag) door een zwartgat, zoals ieder sterrenstelselquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ergens zitten wij. Ik vind dat zo een gek idee. Dat wij gewoon niet het centrum van het universum zijn. Ook wel heel cool natuurlijk.
Zolang de mens niet stopt met oorlog voeren zullen we helemaal niets aantreffen en ontdekken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik denk dat wat het eerste buitenaardse leven wat we zullen aantreffen gewoon planten, micro-organismen of fossielen zullen zijn. Denk niet dat we gelijk een intelligent wezen zoals de mens tegenkomen.
Ja daar heb ik eerder van gehoord, dat er daar een zwart gat is. Maar ik begrijp nog steeds niet wat dat is. Want daar kan je kennelijk ingezogen worden ofzo? En dat is dan materie die aan mekaar plakt oidquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hier zitten wij (In deze afbeelding de Zon, maar voor het beeld) Wist je trouwens dat we bij elkaar gehouden werden (wel banale kennis hoor, dus wellicht onzinnige vraag) door een zwartgat, zoals ieder sterrenstelsel
[ afbeelding ]
En hier knalt de Melkweg over miljoenen jaren tegen aan (Andromeda)
[ afbeelding ]
Dat komt in Startrek voor; een universele Aarde; geen individuele economieën en dergelijke, pas toen kon de mens pas echt de ruimte exploreren. Overigens kan dit al, evens tijdreizen (alleen vooruit, als jij je in een ruimte bevindt waar de tijd langzamer gaat als op Aarde, dan reis je al tijd), met behulp van zwarte gaten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:37 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Zolang de mens niet stopt met oorlog voeren zullen we helemaal niets aantreffen en ontdekken.
Pas als we stoppen met elkaar voor gek verklaren, oorlog, armoede en groeien naar een samenleving zonder ellende, laten de intelligente zich zelf wel zien (als ze hier blijkbaar zijn, maar onzichtbaar blijven).
Want als ze hier idd kunnen komen gebruiken ze heel andere natuurwetten....
Als wij straks klaar zijn om te gaan ruimtereizen (dus respect voor alles wat leeft) gaan we ook die natuurwetten gebruiken, en komen we ze vanzelf (die ET's) dus tegen, terwijl ze al die tijd hebben gewacht dat we er klaar voor zijn.
Ze gebruiken denk ik geen tijd, dus een miljoen jaar wachten op een ras is heel anders voor ze.
Ja omg, die wormgaattheorie dat vind ik ook zo iets bizars fascinerendsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt in Startrek voor; een universele Aarde; geen individuele economieën en dergelijke, pas toen kon de mens pas echt de ruimte exploreren. Overigens kan dit al, evens tijdreizen (alleen vooruit, als jij je in een ruimte bevindt waar de tijd langzamer gaat als op Aarde, dan reis je al tijd), met behulp van zwarte gaten.
Je met de ruimte zien als dit
A -------
B -------
C -------
Via de tijd gaat A naar B en B naar C. Via een wormgat kunnen we van A naar B springen, zo is tijdreizen mogelijk (heel banaal en simplistisch gesteld)
En zwart is een iets waar de massa zo groot is dat geen licht of geluid kan ontsnappen. Stel je voor dat de Aarde in een zandkorrel past en dit vervolgens nog eens een aantal miljoen keer verkleind wordt. Zo dicht is de massa van een zwart gat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja daar heb ik eerder van gehoord, dat er daar een zwart gat is. Maar ik begrijp nog steeds niet wat dat is. Want daar kan je kennelijk ingezogen worden ofzo? En dat is dan materie die aan mekaar plakt oidik vraag me af of er op planeten dichter bij het zwarte gat ook andere levensomstandigheden zijn (bijv minder zwaartekracht) of dat dat niets uitmaakt.
Ja ik vraag me af of we dan tegen die Andromeda opknallen alles vernietigd wordt in een megaexplosie en er dan een zwart gat ontstaat, of dat de twee sterrenstelsels dan als het ware 'mergen'. Sowieso gaat de aarde dan ten onder, lijkt me.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt in Startrek voor; een universele Aarde; geen individuele economieën en dergelijke, pas toen kon de mens pas echt de ruimte exploreren. Overigens kan dit al, evens tijdreizen (alleen vooruit, als jij je in een ruimte bevindt waar de tijd langzamer gaat als op Aarde, dan reis je al tijd), met behulp van zwarte gaten.
Je met de ruimte zien als dit
A -------
B -------
C -------
Via de tijd gaat A naar B en B naar C. Via een wormgat kunnen we van A naar B springen, zo is tijdreizen mogelijk (heel banaal en simplistisch gesteld)
Denk ik ook jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zwart is een iets waar de massa zo groot is dat geen licht of geluid kan ontsnappen. Stel je voor dat de Aarde in een zandkorrel past en dit vervolgens nog eens een aantal miljoen keer verkleind wordt. Zo dicht is de massa van een zwart gat.
Tweede punt is discutabel, ligt er aan waar onze 'arm' dan ligt. Feit blijft dat de mensheid dit sowieso niet gaat meemaken (hoe het er nu uitziet) daar de Zon dan al in een rode reus is veranderd en tot en met Mars heeft opgeslokt. Maar als die twee botsen zou ik er wel bij willen zijn ja, spektakel.
Goed voorbeeldjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:46 schreef Shashaska het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Klopt wat je zegt, zo ziet dat er dan uit.
Erg kromme theorie. De Aarde is namelijk te klein om echt een ziektekiem voor de rest te zijn (hypothetisch gesteld dat we met andere sterrenstelsels in contact komen), de planeet is simpelweg te klein en er zijn te weinig grondstoffen. Sterker nog, er scheren kometen langs ons waar genoeg goud in zit om de goud minder waard te maken dan een papiertje. En heel banaal is goud nu ook minder waard als een brood; het is de waarde wat mensen er aan hebben gegeven. Pas als de mens niet meer afhankelijk is van zuurstof, geem waarde meer hecht aan zeldzame maar zinloze grondstoffen, een eigen atmosfeer kan creëren, akkers en dergelijke zou de Aarde enigszins een bedreiging kunne vormen. Maar de mens kent geen snelheid sneller als het licht. Dus als er beschaving zou zijn die dit wel zou kunnen, lopen we verder (maal duizend keer een geschatte hoeveelheid waar ik geen plausibel getal voor kan verzinnen) achter als een kat achterloopt op de mens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:51 schreef Geerd het volgende:
Mijn theorie is, 1 sterrenstelsel is een atoom, al die andere behoren tot een molecuul.
Wij zijn gewoon bacteriën, zoals wij die kennen.
Aarde is misschien wel een ziekte kiem,
Duidelijk fotoshop.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:59 schreef Shashaska het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft ook opmerkelijk trouwens, in Noorwegen eind 2009.
Volgens officiële berichtgeving had het met een Russische raket te maken.![]()
Btw. die foto is echt
Ja, dat filmpje overtuigt mij nog steeds voor geen ene meter. Het is duidelijk mensenwerk; kijk naar de vormen, naar de wazige beelden van tijd tot tijd. Alles riekt naar een hoax. Nee, wil er graag in geloven, maar dat is helaas niet echt.quote:
En deze?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje overtuigt mij nog steeds voor geen ene meter. Het is duidelijk mensenwerk; kijk naar de vormen, naar de wazige beelden van tijd tot tijd. Alles riekt naar een hoax. Nee, wil er graag in geloven, maar dat is helaas niet echt.
Dat bedoel ik juist met tijd, misschien is een miljard jaar voor hun wel paar dagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Erg kromme theorie. De Aarde is namelijk te klein om echt een ziektekiem voor de rest te zijn (hypothetisch gesteld dat we met andere sterrenstelsels in contact komen), de planeet is simpelweg te klein en er zijn te weinig grondstoffen. Sterker nog, er scheren kometen langs ons waar genoeg goud in zit om de goud minder waard te maken dan een papiertje. En heel banaal is goud nu ook minder waard als een brood; het is de waarde wat mensen er aan hebben gegeven. Pas als de mens niet meer afhankelijk is van zuurstof, geem waarde meer hecht aan zeldzame maar zinloze grondstoffen, een eigen atmosfeer kan creëren, akkers en dergelijke zou de Aarde enigszins een bedreiging kunne vormen. Maar de mens kent geen snelheid sneller als het licht. Dus als er beschaving zou zijn die dit wel zou kunnen, lopen we verder (maal duizend keer een geschatte hoeveelheid waar ik geen plausibel getal voor kan verzinnen) achter als een kat achterloopt op de mens.
Bepaalde militaire oefeningen geven een bepaald licht weer; het verandert de componenten in de atmosfeer. Maar dit is duidelijk een geval van mensenwerk; in militair opzicht. Geen enkele relevantie met de sterrenkunde te maken.quote:
Zeker weten, jammer dat veel te veel mensen niet verder kijken dan onze planeet en alles over buitenaards leven ontkennen.quote:
We zijn hier zonder reden en hebben vanzelf zulke complexe organen als hersenen gekregen. Laat me niet lachen... Waarschijnlijk zijn we gewoon een project.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:27 schreef deadlytown het volgende:
van 5 miljard planeten zou er dan minstens 5000 planeten zijn die leefbaar zijn en ook organismen bevatten.
en omdat het er zo weinig zijn en 10 miljard van elkaar afzitten dat het heel lang duurt voor dat we en de andere leefplaneten contact zullen leggen.
als we dus per toeval complexe organen hebben gekregen dan hebben we geluk gehad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
We zijn hier zonder reden en hebben vanzelf zulke complexe organen als hersenen gekregen. Laat me niet lachen... Waarschijnlijk zijn we gewoon een project.
Je verlegt het probleem hiermee alleen maar, want hoe komen die projectleiders dan aan de complexiteit om zo'n project op te zetten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
We zijn hier zonder reden en hebben vanzelf zulke complexe organen als hersenen gekregen. Laat me niet lachen... Waarschijnlijk zijn we gewoon een project.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |