UFO's bestaan uiteraard wel, jij kent de definitie gewoon niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Haha leuk.
Je weet dat UFO's niet bestaan?
jijquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
UFO's bestaan uiteraard wel, jij kent de definitie gewoon niet.
je bent gewoon uitgeluldquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
jij
Goed dat je het even opheldert.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
jij
Goed dat je het even opheldert.
tssk.. Samurai Pizza Cats vergeten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Leven er op een verre planeet enkel dieren met de intelligentie van een kat
Frankquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien de omvang van het universum met miljarden en miljarden sterrenstelsels zoals de Melkweg (met weer miljarden zonnestelsels zoals de onze) is het plausibel dat er buitenaards leven bestaat. Het gegeven dat er echt UFO's op Aarde zijn geweest lijkt mij meer fictie. Je kunt het nooit uitsluiten natuurlijk, maar echt aannemelijk vind ik het niet. Maar dat er ergens leven mogelijk moet zijn, dat wel. Helaas zijn de afstanden zo groot dat dit lastig is te ontdekken, daarbij moeten we ook op hetzelfde niveau zitten om contact te kunnen maken. Leven er op een verre planeet enkel dieren met de intelligentie van een kat zullen we dit nooit ontdekken. Komen we ooit een ruimteschip tegen hebben we een probleem want dan zijn de inzettende ons ver voorbij en kunnen slechts hopen op het beste. Maar nu lijkt het me meer fictie.
Waarom claim je dan dat UFO's niet bestaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja echt man ik ken de definitie gewoon niet._______!
Jongen UFO's bestaan nieeeeettttquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom claim je dan dat UFO's niet bestaan?
Plus het feit dat tijd een onoverkoombaar iets is, we zijn pas 100 jaar "ontwikkeld" en houden dit misschien nog 100 jaar vol...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien de omvang van het universum met miljarden en miljarden sterrenstelsels zoals de Melkweg (met weer miljarden zonnestelsels zoals de onze) is het plausibel dat er buitenaards leven bestaat. Het gegeven dat er echt UFO's op Aarde zijn geweest lijkt mij meer fictie. Je kunt het nooit uitsluiten natuurlijk, maar echt aannemelijk vind ik het niet. Maar dat er ergens leven mogelijk moet zijn, dat wel. Helaas zijn de afstanden zo groot dat dit lastig is te ontdekken, daarbij moeten we ook op hetzelfde niveau zitten om contact te kunnen maken. Leven er op een verre planeet enkel dieren met de intelligentie van een kat zullen we dit nooit ontdekken. Komen we ooit een ruimteschip tegen hebben we een probleem want dan zijn de inzettende ons ver voorbij en kunnen slechts hopen op het beste. Maar nu lijkt het me meer fictie.
Ja precies, wie zegt dat er 1000 jaar geleden geen contact gemaakt is... Niemand zal het weten. Al maakten ze 140 jaar geleden contact, dan was er ook niets gebeurd. De mogelijkheden dat we ooit contact maken zijn heel klein, zoals jij al zegt. Maar het volledig uitsluiten doe ik niet hoewel ik het minder dan een procent kans geef dat het ooit gebeurt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Plus het feit dat tijd een onoverkoombaar iets is, we zijn pas 100 jaar "ontwikkeld" en houden dit misschien nog 100 jaar vol...
het raam van mogelijkheden is heel smal
Hij vroeg WAAROM jij dit claimt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jongen UFO's bestaan nieeeeetttt
En wat als die 5% toch niet buitenaards blijkt te zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Shashaska het volgende:
Volgens alle UFO's, is 5% echt niet te verklaren, volgens Michio Kaku.
Wat als die 5% toch buitenaards blijkt te zijn?
Goeie reactiequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als het geen buitenaardse objecten zijn, wat is die 5% dan wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En wat als die 5% toch niet buitenaards blijkt te zijn?
Maar dat zijn dan geen UFO's, dan. Of interpreteer ik teveel aan deze zin?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Shashaska het volgende:
Ik weet wat ik zie, maar de UFO's hoeven niet buitenaards te zijn...
En daarnaast is het gezien de relatief korte duur dat er leven bestaat op aarde goed mogelijk dat het buitenaards leven allang niet meer bestaat of pas zal bestaan of ver kunnen reizen wanneer het leven op aarde allang niet meer bestaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Ja, ik zie wat ik zie.
Iets wat niet kan. Geluidloos sowieso.
De snelheid, of zomaar verdwijnen.
Etc. etc.
Zit een kern van waarheid in... Van die UFO-groeperingen zijn vaak geleid door een CIA-informant inderdaad, die de groep desinfo doorspeelt en hun eigen staart laten achtervolgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
één belangrijk punt missen jullie: UFO kernbelievers (zoals genoemd in enkele top secret rapporten) worden betaald door de C.I.A. zodat mensen hun als schapen zouden volgen en zo afgeleid worden van belangrijke dingen.
Volgens mij begrijp je het echt niet...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jonge kijk in de Bijbel dan weet je genoeg
Onbijbelsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het echt niet...
Definieer UFO eens?
Je bent er nu al de hele tijd semi-grappig omheen aan het draaien, geef nu eens gewoon antwoord.quote:
Unidentified Flying Object. Oftewel alles wat vliegt en waarvan men niet weet wat het is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het echt niet...
Definieer UFO eens?
oooohhquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Unidentified Flying Object. Oftewel alles wat vliegt en waarvan men niet weet wat het is.
gast je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk, geef gewoon toe dat je pwnt bentquote:
Zodra iets verklaard is, is het per definitie geen UFO meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Shashaska het volgende:
En jullie kunnen misschien wel zeggen, JA ufo's = ok maar buitenaardse ufo's = not ok.
Volgens alle UFO's, is 5% echt niet te verklaren, volgens Michio Kaku.
Wat als die 5% toch buitenaards blijkt te zijn?
Wie ben jij danquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
gast je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk, geef gewoon toe dat je pwnt bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |