SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
aaaaahwquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef screwloose het volgende:
Puike TT!
Maareh, dan biedt je je wagen als vervoermiddel aan voor een leuk uitje, en niemand gaat mee?
Plan het dan meer dan twee dagen van tevoren ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef screwloose het volgende:
Puike TT!
Maareh, dan biedt je je wagen als vervoermiddel aan voor een leuk uitje, en niemand gaat mee?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
Myr, m'n jurkjes:Ik houd van stipjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet je ze aan zien, maar daar heb ik nu geen zin in.
Ze zijn tof. Sowieso houd ik wel van zulke, beetje simpele jurkjes. Niet teveel drama.
Ja drom zegt dat ie volgende week niet kan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Plan het dan meer dan twee dagen van tevoren ofzo
Ja, ik ook. Daarom wilde ik ze ook. Aan zijn ze uiteraard leuker, vooral de eerste. Eindelijk een strapless jurkje die me blijft zittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd van stipjes.
Ze zijn tof. Sowieso houd ik wel van zulke, beetje simpele jurkjes. Niet teveel drama.
Mn baas heeft het niet op spontaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja drom zegt dat ie volgende week niet kan.![]()
En spontane shit!
denk t niet... ga bbq-en met dinnetjes, kan daarna ff kijken wat t plan is (maar dacht gewoon spijk of paardenmarkt...)quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:10 schreef Myraela het volgende:
Snarf kom je ook drankje doen in Rotterdam, zaterdag.
Strapless jurkjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom wilde ik ze ook. Aan zijn ze uiteraard leuker, vooral de eerste. Eindelijk een strapless jurkje die me blijft zitten.
Ik heb t niet zo op jouw baas!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Strapless jurkjes.
Ik heb er eentje waar mn tieten bijna uitvallen, erg vervelend.En mn lievelings jurkje is kapot gegaan tijdens een, euhm, passievol moment.
Oh bummer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk t niet... ga bbq-en met dinnetjes, kan daarna ff kijken wat t plan is (maar dacht gewoon spijk of paardenmarkt...)
Ik heb er maar eentje, die blauwe dus. Blijft tot nu toe perfect zitten. En als ie dat niet doet, heb ik er bandjes bijquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Strapless jurkjes.
Ik heb er eentje waar mn tieten bijna uitvallen, erg vervelend.En mn lievelings jurkje is kapot gegaan tijdens een, euhm, passievol moment.
Godverdomme twi, moest het weer kapot?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Strapless jurkjes.
das t plan... al moeten we ff kijken, een dinnie komt met Ov en ga toch echt niet dat hele stuk terugfietsen met een lazarus mens achterop (terwijl ik uiteraard volledig nuchter benquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh bummer.
Paardenmark in Heenvliet?Daar ging ik vroeger altijd heen.
Jij? Nuchter?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das t plan... al moeten we ff kijken, een dinnie komt met Ov en ga toch echt niet dat hele stuk terugfietsen met een lazarus mens achterop (terwijl ik uiteraard volledig nuchter ben)
weet ik nog niet... en 29e ben ik echt wel aan t sap...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij? Nuchter?![]()
De 29e wordt de eerste keer dat ik je nuchter zie ofzo
Of kwam je nou volgende week nog mee met Miran?
Ik heb het wel eens vanuit Hellevoetsluis gefietst, dat was toch wel erg ver.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das t plan... al moeten we ff kijken, een dinnie komt met Ov en ga toch echt niet dat hele stuk terugfietsen met een lazarus mens achterop (terwijl ik uiteraard volledig nuchter ben)
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Strapless jurkjes.
Jaja, dik aangemixt enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet ik nog niet... en 29e ben ik echt wel aan t sap...
Dat betekent dat je verlieft bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
hm... als ik 20x per kwartier mn inbox ververs in de hoop ik een mail heb van die gozert, is dat stom...?
Ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
hm... als ik 20x per kwartier mn inbox ververs in de hoop ik een mail heb van die gozert, is dat stom...?
tja... jij wilde zooooo graag mee dat je zelfs als bob wilde fungerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaja, dik aangemixt enzo![]()
Sta ik daarzo als bob enzo..
Nee maar niet echt nuttig ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
dat kan niet zo snel..quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betekent dat je verlieft bent.
Nee, ik denk dat je dan gewoon verliefd bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
Welke gozert?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je dan gewoon verliefd bent.
Ik heb hetzelfde met mijn bankrekening als ik geld verwacht. En ik ben ook verliefd op centjes.
Myr is verliefd op haar bankrekeningquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met mijn bankrekening als ik geld verwacht. En ik ben ook verliefd op centjes.
ghehehehehe geweldige vergelijking myrquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
ah vandaar... dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke gozert?
Ik kan me niet herinneren dat ik je een mailtje heb verstuurd....
myr en de ING... sitting in a tree....quote:
ghahaha, tja ok, 't is dat ik wel ongeveer weet wanneer ik centjes kan verwachten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
myr en de ING... sitting in a tree....
waar spaar je voor...?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ik kan van elk centje op mn rekening genieten.![]()
En ik ben kei trots omdat ik ook een beetje op mn spaarrekening heb gezet en daar nog niet aan ben geweest. Mirne is voor het eerst in der leven aan het sparen.
Ja wel goed ja, jij hebt echt een gat in je hand hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ik kan van elk centje op mn rekening genieten.![]()
En ik ben kei trots omdat ik ook een beetje op mn spaarrekening heb gezet en daar nog niet aan ben geweest. Mirne is voor het eerst in der leven aan het sparen.
M'n uitzet, studieschuld, ik weet niet er komt vast wel iets waarvoor ik het kan gebruiken. Al is het een vakantie of iets.quote:
Ik ging kei snel af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:23 schreef Faxie het volgende:
Spelletje speciaal voor Myr
http://www.freegamesnews.(...)dlessMillionaire.php
Anders mag je je geld aan mij geven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
M'n uitzet, studieschuld, ik weet niet er komt vast wel iets waarvoor ik het kan gebruiken. Al is het een vakantie of iets.![]()
Ik geef mn geld veel te snel uit, dus soms een beetje aan de kant zetten is wel goed. Al is het niet erg veel hoor, omdat ik eerst nog wat schoenen moest kopen.
ghehehe, ach een bedrag om op terug te vallen is zeker belangrijk. heb ook een mini spaarrekening , vooral voor mn auto... ben er zwaar van afhankelijk dus moet een nood repartatie direct kunnen betalen (kan geen dag zonder ivm werk)quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
M'n uitzet, studieschuld, ik weet niet er komt vast wel iets waarvoor ik het kan gebruiken. Al is het een vakantie of iets.![]()
Ik geef mn geld veel te snel uit, dus soms een beetje aan de kant zetten is wel goed. Al is het niet erg veel hoor, omdat ik eerst nog wat schoenen moest kopen.
Hoho, het begon met vervoer en dat ik dat kon regelen, jij vond dat ik dan maar mee moest!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... jij wilde zooooo graag mee dat je zelfs als bob wilde fungereneigen schuld... geen kater gheheh
Het zou een beetje lullig zijn als ze zouden vragen of je gewoon voor de deur zou willen wachten he.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoho, het begon met vervoer en dat ik dat kon regelen, jij vond dat ik dan maar mee moest!
ja mafkees, jij wilde heen en weer gaan rijden, dat vond ik ook een beetje zieligquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoho, het begon met vervoer en dat ik dat kon regelen, jij vond dat ik dan maar mee moest!
Ik had die dronken konijntjes dan alleen opgehaaldquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou een beetje lullig zijn als ze zouden vragen of je gewoon voor de deur zou willen wachten he.
Ach, 't wordt vast wel leuk, ook zonder drank, want jij en Miran zijn sowieso hilarischquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja mafkees, jij wilde heen en weer gaan rijden, dat vond ik ook een beetje zieligdan kun je beter gezellig mee naar binnen en paar uurtjes met ons feestje vieren
hylarisch klinkt ergens toch niet zo heel positief ghehequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, 't wordt vast wel leuk, ook zonder drank, want jij en Miran zijn sowieso hilarisch
Juist welquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hylarisch klinkt ergens toch niet zo heel positief ghehe
daarom ook tegelijk met douchen, haal eerst alle losse zooi (wastafelkastje,. wasmand ed) uit de badkamer, ik spray alles in met douche-spul, en ga daarna alles afspuiten en tegelijk douchen (amders worden mn kleren toch maar nat op deze manier )quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soppen in de douche, lijkt me lekker met dit weer.
Ik denk dat wij andere betekenissen van soppen bedoelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom ook tegelijk met douchen, haal eerst alle losse zooi (wastafelkastje,. wasmand ed) uit de badkamer, ik spray alles in met douche-spul, en ga daarna alles afspuiten en tegelijk douchen (amders worden mn kleren toch maar nat op deze manier )
ohja, das waar jullie zijn mannenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij andere betekenissen van soppen bedoelen.
Jammer genoeg.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja, das waar jullie zijn mannen![]()
toedzz ben weg!
Gelukkig, het ligt niet aan mij. Snarf is gewoon raar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik soppen bedoel is het ook niet de soppen met schuim hoor
Wie zal dat woord ooit bedacht hebben, echt zo'n dom woord: uitzetquote:
Omdat ze niet in je huis poepen of plassen. Ze kotsen niet. Ze verharen niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef kree het volgende:
Die TT had ik zo verwacht
Waarom zijn die zo schoon eigenlijk?
je hebt zon kalender boven je bed, waarbij je elke dag 1 vakje mag inkleuren??quote:
Oh, dan ga ik jullie niet vragen wat een goede site is voor schoenenquote:
Weet je broer(tje) dat niet? Dat lijkt me ook wel een echte shopping queenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik jullie niet vragen wat een goede site is voor schoenen
Alstie aanwezig was misschien wel, maar hij is pleite en ik ga zo m'n nest in..quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je broer(tje) dat niet? Dat lijkt me ook wel een echte shopping queen
www.brand4less.nlquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik jullie niet vragen wat een goede site is voor schoenen
Eigenlijk best handig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze niet in je huis poepen of plassen. Ze kotsen niet. Ze verharen niet.
Poepen en plassen doen ze ook maar zeer weinig.
South Park is altijd leuk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Slapen!!![]()
Maar eerst southpark kijken, gewoon omdat het kan!
Daaromquote:
Nicequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
www.brand4less.nl
Omdat sneakers.En kei goedkoop.
Weinig nike.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
www.brand4less.nl
Omdat sneakers.En kei goedkoop.
geen sportieve haanquote:
Haan???quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen sportieve haan.... maar wel leuke site, heb m ff opgeslagen!
Ben niet zo gebonden aan merk, maar merk wel dat nike schoenen heeft die je ook nog op je werk kan dragen omdat ze degelijk zijn. Vanmiddag ook nog gezocht in den bosch maar niets gevonden ter vervanging van...quote:
Zeker. Alleen af en toe het hok schoonmaken. Reptielen hebben wel een aparte lucht.quote:
Enige interessante wat er momenteel staat is van K-Swiss.. Laag en Wit..quote:
Dat gaat nog wel jah, maar voor de rest nee. Snap dat myr Allstars leuk vindt maar daar kun je niet mee op je werk aankomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Enige interessante wat er momenteel staat is van K-Swiss.. Laag en Wit..
Witte schoenen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Enige interessante wat er momenteel staat is van K-Swiss.. Laag en Wit..
Gelukkig ziet Jofu zelf er ook nog erg brugklas uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
Voor wat voor gelegenheid is het dan? Ik vind zulke sneakers namelijk erg brugklas.
te makkelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Jofu zelf er ook nog erg brugklas uit
Ik moest hem toch wel maken!quote:
Jij bent ook een dwerg?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arme Jofu wordt veel geplaagd met zijn lengte.![]()
Nog meer dan ik.
Je bedoelt 1,57?quote:
Zoiets dacht ik zelf ook aan ja..quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Los van de schoen zelf maar dit is meer voor onze leeftijd...
[ afbeelding ]
Wel maat 28 volgens mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn skate schoenen man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Al mijn vrienden zijn 15-20 cm groter dan ik.quote:
Lijkt net of je grote voeten hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal al een stuk beter dan van die witte lage.
hij kan er wel inzitten en bootje spelen.!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn skate schoenen man.Jofu kan met zn korte beentjes niet van die brede schoenen aan.
Ach, je ziet er ook weer sneller breed uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn 15-20 cm groter dan ik.![]()
Altijd plagen dat ik klein ben dit dat. Stijve nek na een avondje hangen.
Dan hoeft die tenminste maar 1 schoen te kopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij kan er wel inzitten en bootje spelen.!
Daarom hou ik zo van All Stars..quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn skate schoenen man.Jofu kan met zn korte beentjes niet van die brede schoenen aan.
Bijna iedereen hier is langer dan ik. Vond het daarom ook wel verfrissend dat ik in Hong Kong niet de kleinste was.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dik ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, je ziet er ook weer sneller breed dik uit
Ik voel me altijd zo'n dwerg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan ben je 2 cm kleiner dan mij pa en die ik echt niet als dwerg.
Gemeen kreng.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij kan er wel inzitten en bootje spelen.!
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier is langer dan ik. Vond het daarom ook wel verfrissend dat ik in Hong Kong niet de kleinste was.
Het gaat om het soort schoen, hoeft niet perse SB te zijn en bovendien hoeft een skate schoen niet breed te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat was de boot van alfred J kwak... kan best dusquote:
Ongeveer 1m60quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Hoe lang ben je eigenlijk?
Die eerste van die 3 die jij postte vind ik niet terug?quote:
http://www.brand4less.nl/(...)ayer-ox-125037c.htmlquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die eerste van die 3 die jij postte vind ik niet terug?
Wat deze man zegt. Staat gewoon veel mooier dan sportschoenen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mannen moeten gewoon nette schoenen hebben.
Ik ben een man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. Staat gewoon veel mooier dan sportschoenen.
Ja, maar niet te koop in de nederlandse winkelstraat dus waar oh waar kun je het kopen???quote:
KLeinste maat = 39.. Ik moet 38 hebben meestal..quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.brand4less.nl/(...)ayer-ox-125037c.html
Hihi ik zeg niksquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
KLeinste maat = 39.. Ik moet 38 hebben meestal..
Internet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, maar niet te koop in de nederlandse winkelstraat dus waar oh waar kun je het kopen???
Zou niet weten waar.quote:
Juist niet dat maakt toch nog een beetje jongensachtig, bovendien moet het matchen met de rest van je kleding. Neem de rode schoen, blauwe spijkerbroek erboven, creme kleurig tshirt en je hebt een perfect combinatie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Beetje jammer van die witte zool.
Niet zeuren, voor de meeste vrouwen is dat de standaard sowieso al.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag na het werken ook even op mijn balkon gezeten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker weer, rosé, terras
Wat hou ik hiervan!!
Voor vrouwen is het niet erg, want die zoeken grote mannen om zich veilig te voelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zeuren, voor de meeste vrouwen is dat de standaard sowieso al.
Die rode is bijv. SB Eric Koston Sport Red/White van april maar zie die hier in de buurt maar eens te krijgen. Misschien via een website in de vs, ben je net zo veel aan verzendkosten kwijt dan aan de schoenen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:
Maar ze zijn niet van het huidige seizoen, want ik kan ze niet vinden in de shop.
Grote piemels.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het niet erg, want die zoeken grote mannen om zich veilig te voelen.
Ik zoek geen grote mannen om me veilig te voelen.
Lekker hè?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb vandaag na het werken ook even op mijn balkon gezeten.
Wedden dat ik meer last krijg van mijn nek dan jij?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het niet erg, want die zoeken grote mannen om zich veilig te voelen.
ik ook niet.. ook geen kleintje trowuensquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken ook grote piemels ja.quote:
En toch weer op FOK! hangenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker weer, rosé, terras
Wat hou ik hiervan!!
Newb is ook groot ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wedden dat ik meer last krijg van mijn nek dan jij?
Hoe lang ben je ongeveer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook niet.. ook geen kleintje trowuens
maar beetje mijn lengte is prima (hooguit kop groter, maar anders voel ik me ook geintimideerd hoor)
165quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Newb is ook groot ja.
[..]
Hoe lang ben je ongeveer?
eenschquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef Myraela het volgende:
Maar dan wel ook een beetje dik, want zo'n dun piemeltje heb je niets aan.
niet te dk vooral ivm pijpenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ook niet te groot ivm met het pijpen.
Beetje oefenen, dan komt dat wel goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ook niet te groot ivm met het pijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Betrouwbare bronnen zeggen dat de jouwe groter is dan die van verscheidene anderen hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Ik begreep van Sinos dat jelqing helpt om je lul nog wat groter te maken. Ik ben er gisteren mee begonnen, zodat het nog wat lijkt.
Elke centimeter is meegenomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Betrouwbare bronnen zeggen dat de jouwe groter is dan die van verscheidene anderen hier.
Inderdaad, ik heb ze even allemaal vergeleken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Betrouwbare bronnen zeggen dat de jouwe groter is dan die van verscheidene anderen hier.
Geenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor soort sandalen zijn gebruikelijk, ik wil niet al te rare bestellen natuurlijk.
birckenstocks zijn nog steeds helemaal hip (al heb ik ze niet in huis)quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor soort sandalen zijn gebruikelijk, ik wil niet al te rare bestellen natuurlijk.
Dit of elegante vrouwelijke...quote:
teen slippersquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik wil in de zomer wel open schoenen aan eigenlijk.
Aan wat voor iets denk je dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik wil in de zomer wel open schoenen aan eigenlijk.
Ik wel. Vind mijn voeten maar lelijk. Alleen op mijn balkon draag ik geen schoenen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij altijd dichte schoenen aan dan?
Ja, of slippers. Maar geen sandalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij altijd dichte schoenen aan dan?
ik heb slippers, fitflops!! Ik hou van die Slippers, kan er heel de dag op lopen zonder blarenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou het niet aan doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Is zoiets aanvaardbaar dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Is zoiets aanvaardbaar dan?
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb geen smaak, daarom vroeg ik het aan julliequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Gatver kijk dan voor leuke hoge sleehakken met open tenen in plaats van zo'n oude vrouwen model
Vergeet sandalen, draag deze:quote:
Nee & nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeet sandalen, draag deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja prachtigquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet er wel een beetje de juiste vrouw voor zijn...quote:
Dat zijn sandalen toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan je lerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja prachtigmaar ik kan daar niet heel de dag op lopen hoor
Oefenen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn sandalen toch?
Maar ik ben hakken niet gewend dus denk niet dat ik er ver op kom.
Wil jij die lekkere man scoren, moet je er iets voor over hebben...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef formerjellybean het volgende:
nou wat meer dan oefenen het is een enorm dure hobby , de hakken maar ook de voetverzorging soms vind ik vrouw zijn maar een dure hobby
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het toch ergens wel stuitend dat mannen op make-up en kleren vallen in plaats van op de persoon zelf.
Zelfs met hakken ben ik nog een klein opdondertje hoor, ben meestal niet langer dan de mannen waar ik mee benquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Crutch het volgende:
Vrouwen:
Ze willen een man die langer is; vervolgens gaan ze op hakken lopen.
[ afbeelding ]
Dit is dus bullshit, toegegeven dat uiterlijk meetelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het toch ergens wel stuitend dat mannen op make-up en kleren vallen in plaats van op de persoon zelf.
dáárom moeten ze dus langr zijn, met hak zijn ze anders korter dan onsquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Crutch het volgende:
Vrouwen:
Ze willen een man die langer is; vervolgens gaan ze op hakken lopen.
[ afbeelding ]
Ik krijg nu ineens wel complimenten soms en blijkbaar ligt dat niet aan mij maar aan de aankledingquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dáárom moeten ze dus langr zijn, met hak zijn ze anders korter dan ons
Tja het is best wel een grote factor volgens mij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dit is dus bullshit, toegegeven dat uiterlijk meetelt.
Logisch tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens wel complimenten soms en blijkbaar ligt dat niet aan mij maar aan de aankleding
Ik weet niet of ik dat zo fantastisch vind hoor.
Van vreemde of mensen die je al kende?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens wel complimenten soms en blijkbaar ligt dat niet aan mij maar aan de aankleding
Ik weet niet of ik dat zo fantastisch vind hoor.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zit keihard te zoeken naar open schoenen die ik mooi zou vinden, maar het lukt me niet.
Zoek meteen voor mij. Iets zonder hak en zonder open teen graag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zit keihard te zoeken naar open schoenen die ik mooi zou vinden, maar het lukt me niet.
Ook vreemden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van vreemde of mensen die je al kende?
je mag best accentueren/camoufleren om er leuker uit te zien toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook prima hoor, ik ga ook af op uiterlijk.
Maar het viel me gewoon op.
een flatje dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoek meteen voor mij. Iets zonder hak en zonder open teen graag.
Als die plat waren geweest waren het oma schoenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd al niet van peeptoes
[ afbeelding ]
Deze vind ik nog wel, mwah.
ik koop meestal geen schoenen die ik mooi vindquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ja maar ik weet niet wat mooi en hip is. Ik wil niet zo'n stom strikje op de voorkant.quote:
Ja dat wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als die plat waren geweest waren het oma schoenen
ja moeilijk is dat hequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wat mooi en hip is. Ik wil niet zo'n stom strikje op de voorkant.
Gewoon een simpele schoen die ik onder een jurkje kan dragen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wat mooi en hip is. Ik wil niet zo'n stom strikje op de voorkant.
Gewoon een simpele schoen die ik onder een jurkje kan dragen
oh ik ook hoor... loop altijd basic erbij (spijkerbroek met simpel shirtje)quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik baal wel een beetje van mijn wansmaak. Zonder advies van anderen zoek ik alleen maar rotzooi uit.
Ook zonder glittersquote:
Dat heb ik qua schoenen dus ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik baal wel een beetje van mijn wansmaak. Zonder advies van anderen zoek ik alleen maar rotzooi uit.
Nee qua uiterlijk niet, maar qua demping heerlijk.quote:
plaatje doet het nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef formerjellybean het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik net lekker besteld
Slippers heb ik alquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
In de zomer ben ik verslaafd aan fitflops
Loop er dan in en dag uit op
Kan ook gewoon onder een jurkje, ben er zelf mee naar een feestje geweest (foute party)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik zie nu ook dat ze weer nieuwe hebbenMet bloemetjes
[ afbeelding ]
Verlicht mij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Vrouwen die het niet snappen qua schoenen, hoe bestaat het.
Het einde is vast nabij.
Ik wil er gewoon voor het eerst in mijn leven eens een keer normaal bijlopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, anders krijg je daar straks nog complimentjes over ook.
Ballerina'squote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef SiIk het volgende:
Moet je onder een rok/jurk/hotpants ballerina's, of kunnen lage sneakers ook?
ik zag net iemand lopen in de stad, hotpants, panty met print en lage sneakers....quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef SiIk het volgende:
Moet je onder een rok/jurk/hotpants ballerina's, of kunnen lage sneakers ook?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind deze wel leuk.
[ afbeelding ]
Te doen?
die vind ik te tuttigquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind deze wel leuk.
[ afbeelding ]
Te doen?
en hippie achtig..? ik heb een bruine sleehak waar heel subtiel een randje bloemetjes print rondom zit...quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Moeten we dan weer over piemels hebben ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |