is niet raar, dat geeft gewoon aan dat ALLES GOED MOET ZIJN. dus als je uit het vliegtuig stapt moet je al KLAAR ZIJN!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:07 schreef Henno het volgende:
Dus de vakjury baseert hun oordeel op een andere voorstelling dan het publiek? Vind ik zelf een beetje raar.
Nou, dat is vrij normaal dat een act nog aangepast wordt als je daar voor het eerst op het podium staat hoor. Je weet nou eenmaal vantevoren ook niet precies wat wel of niet werkt met de staging en camera's enzo. Daar zijn juist die repetities voor, om de puntjes op de i te zetten en kleine aanpassingen te kunnen maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is niet raar, dat geeft gewoon aan dat ALLES GOED MOET ZIJN. dus als je uit het vliegtuig stapt moet je al KLAAR ZIJN!
dus niet zoals joan en co op de 1e repetitie dag zelf nog vanalles veranderen en bepalen.
Betekent dat dat er 8 nummers gekozen worden in een combinatie van jurypunten en televotepunten, één nummer alleen door het publiek en één nummer alleen door de jury?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Jason22 het volgende:
weet trouwens iemand wat dit betekend? stond op de eurovisie site.
•Eight songs agreed by both juries and televoters, but one was thanks to televoters and one made it thanks to the jury.
dit waren geen puntjes op de iquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij normaal dat een act nog aangepast wordt als je daar voor het eerst op het podium staat hoor. Je weet nou eenmaal vantevoren ook niet precies wat wel of niet werkt met de staging en camera's enzo. Daar zijn juist die repetities voor, om de puntjes op de i te zetten en kleine aanpassingen te kunnen maken.
Dat is toch op donderdag?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef grazz het volgende:
Nog een uur ofzo dan zal ze wel op moeten. GOO Joan
Generale repetitie en het optreden waarop de vakjury haar punten zal geven.quote:
Ik denk dat één nummer zoveel televotes had dat de juryvotes niet meer doorslaggevend was?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Betekent dat dat er 8 nummers gekozen worden in een combinatie van jurypunten en televotepunten, één nummer alleen door het publiek en één nummer alleen door de jury?
Precies, zoals ze het nationale festival won dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat één nummer zoveel televotes had dat de juryvotes niet meer doorslaggevend was?
Ja, ik denk dat dat Cyprus was. Hoewel de jury vorig jaar valszingende landen soms ook rijkelijk beloonde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat één nummer zoveel televotes had dat de juryvotes niet meer doorslaggevend was?
het gaat om de act, niet om het liedje. dus hopelijk heeft joan een goede act en een kut nummer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat Cyprus was. Hoewel de jury vorig jaar valszingende landen soms ook rijkelijk beloonde.
Dat had een hele goede reden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:07 schreef Henno het volgende:
Dus de vakjury baseert hun oordeel op een andere voorstelling dan het publiek? Vind ik zelf een beetje raar.
Nee, 8 nummers stonden in de top 10 van zowel de jury als de televoters. Een nummer stond wel in de jury top 10, maar niet in de televoters top 10 en andersom.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Betekent dat dat er 8 nummers gekozen worden in een combinatie van jurypunten en televotepunten, één nummer alleen door het publiek en één nummer alleen door de jury?
Geeft niet hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |