Ik heb hem bedreigd, geen dank hoor en we delen de chocolade de 22e nog welquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meneer kwam weer even langs met een grote reep chocola om z'n excuses aan te bieden.
hoe snel geef jij het uit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet, dat is wat anders
toen meteen op gegeten zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meneer kwam weer even langs met een grote reep chocola om z'n excuses aan te bieden.
NIet accepteren en aangifte doen wegens smaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
WATquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snelquote:
haha, als je die opeet voel jij je dikquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
stop die reep maar even anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik krijg mijn vakantie geld binnenkortquote:
ah dan komt het hier ook nog. super fijn. hopen dat het daarna beetje ophoudt met dat benauwd zijnquote:
je moet gewoon niks uitgevenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet eens rustig aan gaan doen met mijn geld
bmnquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef Typisch het volgende:
Mensen die geen geld hebben.Ik krijg morgen weer gratis geld van mijn oom die de loterij heeft gewonnen (1.3 miljoen
) voor mijn verjaardag.
boeit mij niet.quote:
hoe oud word je??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |