quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wordt hij ontslagen.
steek hem neerquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
ik wed dat binnen nu en een uurtje mijn broertje weer komt janken om advies
Wat is er mis dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
ik wed dat binnen nu en een uurtje mijn broertje weer komt janken om advies
Ik zou wachten totdat je dat gesprek met de pliesie hebt gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wordt hij ontslagen.
en dan vraagt ie aan jou om advies, jij bent gayquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is zielig, hij heeft net een week met zijn vriendinnetje
Je wilde ook niet naar mijn party komen, je hebt altijd smoesjes.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wilde ook niet naar mijn party komen, je hebt altijd smoesjes.
Door jou mag de rest van VBL ook niet komen.
Vroeg mijn zusje mij maar advies.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje komt nooit om advies vragen..
oh wacht
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wilde ook niet naar mijn party komen, je hebt altijd smoesjes.
Door jou mag de rest van VBL ook niet komen.
alsof een jood kan lopenquote:
mijn zusje ook niet, al zou ik ook niet weten waaromquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje komt nooit om advies vragen..
oh wacht
Kom vechten danquote:
Mijn zusje weet dat ik op fok zitquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje ook niet, al zou ik ook niet weten waarom
Mijn broertje ook, laat hem wel eens leuke topics zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje weet dat ik op fok zit
Dus dat zegt genoeg
Hey die broertje was toch die gozer die laatst op de cam was?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
ik geloof dat ik vrijdag mijn account een jaar heb #besef
Klap ik je eerst wel pussy boyquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn krachten alleen uit zelf verdediging.
maakt hij zelf maar een account aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey die broertje was toch die gozer die laatst op de cam was?
Heeft hij al eens mogen posten?
quote:
waarom doet die dat niet..quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maakt hij zelf maar een account aan
Zie je, joden zijn altijd de baasquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo vechtersbaasje. Alleen beetje in de sportschool om wat spiertjes te hebben, niet om ze te gebruiken.Dus waarchijnlijk zou je het wel winnen.
Zeker van kale mensen ben ik bang.
Ik zit nog buiten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
ah regen komt er zo aan tilburgtonic.
hij neukt tenminste, nou jij nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou hij, zou hij toch alleen maar in PUB topics aanmaken over zijn "struggles"
Joden zijn altijd op de achtergrond, bankiers enzo. Daarom wilde Hitler ze dood hebben, omdat ze altijd op de achtergrond de macht hebben. True story.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie je, joden zijn altijd de baas
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou hij, zou hij toch alleen maar in PUB topics aanmaken over zijn "struggles"
ik moest lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joden zijn altijd op de achtergrond, bankiers enzo. Daarom wilde Hitler ze dood hebben, omdat ze altijd op de achtergrond de macht hebben. True story.
dan is steven geen echte jude, hij is niet zo goed met geld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joden zijn altijd op de achtergrond, bankiers enzo. Daarom wilde Hitler ze dood hebben, omdat ze altijd op de achtergrond de macht hebben. True story.
godverquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doet hij niet, dat meisje is zo christelijk als de pest
Ik krijg het niet, dat is wat andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan is steven geen echte jude, hij is niet zo goed met geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |