Zoals kapiteintje zegt:quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jij nog wat gehad brabo ?
Damn had ik dus toch verder moeten rijden, was tot voorbij oosterhout gegaan maar omdat er toen nog niks was ben ik maar omgekeerd en gaan tourenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals kapiteintje zegt:
Een hoop gedonder hier, echt hard. Maar niks van flitsen of regen.
Lijkt allemaal noordelijk van tilburg te trekken meer richting Ketsheuvel en Wolk
Waar zit kapiteintje globaal? (of precies)quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals kapiteintje zegt:
Een hoop gedonder hier, echt hard. Maar niks van flitsen of regen.
Lijkt allemaal noordelijk van tilburg te trekken meer richting Ketsheuvel en Wolk
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen geweldige foto maar goed, aardig wat water! Het balkon en de tuin zien er ook zo uit
[ afbeelding ]
Heftig!quote:
Kapitein zit in west tilburg en Flugel zit in centrum als ik me niet vergisquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar zit kapiteintje globaal? (of precies)
Te snel geklikt, wilde er drie plaatsen ipv één. Andere 2 staan er nu ook bijquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Heftig!
Inmiddels ben ik naar binnen gegaan omdat de zon beetje weg is en ineens behoorlijk begint te waaien (dat waaien is erg lekker).
Tilburg Westquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar zit kapiteintje globaal? (of precies)
Bij mij regent het niet hoor dus dan kan ik moeilijk roepen he.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
GOdver, slecht hoor Flugel en Kapitein
Ik had gezegd dat jullie moesten roepen als het begon te regenen.
Nu hoor ik het van Ophelia en zie ik het
Dus wel centrum, ringbaan west en Crazy west maar niet kapiteintje-west?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij regent het niet hoor dus dan kan ik moeilijk roepen he.
Veendam gaat zo kapotquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef Kreupeldicht het volgende:
Vreemd sfeertje, geen mens buiten, geen vogels te horen. Zal wel losgaan zo in het noord'n
ik op de rand van de reeshof hequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus wel centrum, ringbaan west en Crazy west maar niet kapiteintje-west?
Nouja, heb in ieder geval een lekkere avond gehad, beter dan die plakmiddag toch? Geen zuchtje wind te bekennen nog, de CAPE gaat hier gewoon weer geruisloos naar de 0 zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vrees voor Breda. Vrezen voor saaiheid.
dieper naar west kan nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Crazy-west is extreem-west![]()
Dit is gewoon een buitje, waar blijft het noodweer?
Exact.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus wel centrum, ringbaan west en Crazy west maar niet kapiteintje-west?
Ik zie zequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Te snel geklikt, wilde er drie plaatsen ipv één. Andere 2 staan er nu ook bij
regent hier al wel, maar als jij het als een scherm ziet komen zal het hier zo wel harder gaan regenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie de regen als een scherm gewoon naar hier toe komen. Mooi man
Den Bosch begint alweer te rommelen jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef Drassss het volgende:
Komt weer onweer aan naar NO-Brabant... blijft echt maar doorgaan zeg
Het blijft een beetje hangen ter hoogte van Westpoint. Schiet niet echt op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
regent hier al wel, maar als jij het als een scherm ziet komen zal het hier zo wel harder gaan regenen
vanuit rijen gezien woon ik aan de andere kant van de reeshofquote:
stoplichten staan op roodquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft een beetje hangen ter hoogte van Westpoint. Schiet niet echt op.
Begint door te regenen nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft een beetje hangen ter hoogte van Westpoint. Schiet niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |