Ga lekker daarheen danquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef Typisch het volgende:
Wat ik niet snap aan dingen als dit:
[..]
er zijn 3434243225 miljoen topics, in het gedeelte waar ik veel kom, VBL. Wordt ook veel met kanker gescholden, nou boehoe. En dan zou je deze reeks dicht doen omdat de mensen die er in posten met kanker schelden.Lekker boeiend, dan kun je heel FOK! wel sluiten.
Waaromquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is weg. Ik ga in de tuin kijken op zoek naar een mobiel
Samsung ace.. kom op zeg.
Bel naar je mobiel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is weg. Ik ga in de tuin kijken op zoek naar een mobiel
Samsung ace.. kom op zeg.
Met glitters?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]mensen krijgen nog een vip uitnodiging
Het is haar mobiel niet spuit11quote:
Ik probeer het.. ik had nog 1 examen. nog één! En dan moet net voor de belangrijkste examen dit gebeuren.. Als ik weer zak dit jaar he.. godjezusquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je wat een man zou doen? Geen fuck geven, want die denken ratio, dus boeit het ze geen reet als ze het niet gedaan hebben.
Maar vrouwen gaan gelijk emotioneel doen, schreeuwen en huilen enzo.Dus man up, en geef geen fuck.
Ik moet lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Intronic het volgende:
Ik ben Noor. Ik beantwoord vragen over PostNL.
hoezo een noor bij nederlands bedrijf
Ja lekker rustig toch daar danquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
hoezo wat hoi hey schatje hoe gaat ie?
HET WAS MAAR EEN VRAAG HOORquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor jou doe ik er wel glitter op dan, hoezo veeleisend. WEES BLIJ DAT JE MEE MAG.
Hoi Patjen, hoeveelste eindigt RKC volgend jaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om deze discussie weer te gaan voeren.
Zie hier: [Fernandes #180] Baldadigheden tijdens hemelvaart
Dit heeft er toch niks mee te maken joh. Gewoon schijt hebben, dat werkt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik probeer het.. ik had nog 1 examen. nog één! En dan moet net voor de belangrijkste examen dit gebeuren.. Als ik weer zak dit jaar he.. godjezus
Wat is ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
hoezo wat hoi hey schatje hoe gaat ie?
*doet nijlpaard huilgeluid*quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HET WAS MAAR EEN VRAAG HOOR
SORRY SORRY GELIJK BOOS
Nee, sinds dat ik FOK! heeft er misschien 5 keer kanker in mijn post gestaan. Van de bijna 5k is dat dus niet zo heel veel. Niet zo aanstellen.quote:
Waarom met robertquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij mag een cel delen met robert
We gaan voor linker rijtje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Patjen, hoeveelste eindigt RKC volgend jaar
Hihihihi mn buik kriebeltquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja wel goed maja beetje warm en hihi ik mis je....
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ZAL JOU EENS JE TANDJES LATEN TUFFEN MET JE LILLEKEN BADMUTS
Pics van je biceps.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ZAL JOU EENS JE TANDJES LATEN TUFFEN MET JE LILLEKEN BADMUTS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |