Obbicht of Grevenbicht, nu twijfel ik zelf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nieuwstadt toch? Ik heb hem alleen maar in de brugklas gehad. Hij kon wel echt supergoed uitleggen. Ken je ook meneer Janssen?
Mr Maassenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:56 schreef TREVIANUM_EINZZWEIDREI het volgende:
Mr Jennekens![]()
Mr Savelkoul![]()
Mr Maassenaltijd netjes in pak met airmaxjes
Mr Janssen geile beer
Ja bij Latijn ja, zo een enkel zinnetje vertalen en dan complimenten krijgen over hoe goed je je werk had gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Wij hadden zo'n gast in de klas, we moesten Latijnse teksten vertalen als huiswerk en iedereen kreeg een zin. Die gast maakte niks, maar kon gewoon ter plekke die zinnen vertalen als hij de beurt kreeg.
Als je te laat komt ben je gewoon een faalhaas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Skillstorm het volgende:
Gelukkig gebruiken ze die niet op mijn school omdat ik al van de middelbare af ben.
Maar jezus het is echt achterlijk wat ze tegenwoordig doen, 12 keer te laat komen= Bureau Halt....![]()
Te triest voor woorden gewoon, toen ik op de middelbare zat kwam niet ik niet vaak te laat, maar als het gebeurde was er geen probleem oid, volgende dag 8 uur melden, maar dat is het enige.
Nee man dan ben je anti-establishment jwzquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Als je te laat komt ben je gewoon een faalhaas.
Wat een enorme nerd ben jij zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:08 schreef EVH001 het volgende:
Gewoon vroeg komen om het beste plekje uit te zoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |