Helaas zijn dit soort mensen altijd van die eikels die ook heel veel sympathie kunnen opwekken bij mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Totdat opzoek naar baan, mission kansloos
Wat als je zegt dat ze thuis liggen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef BFighter het volgende:
9x te laat Bureau Halt bij mij![]()
Nieuwe regels voor telaat:
Boek vergeten? Te laat briefje halen. Je gaat dus naar je kluis om je boeken te halen en vervolgens een telaatbriefje.
Dan heb je eigenlijk minder/geen kans op een briefje, ik realiseer me dat nu pasquote:
Niets fijners dan strafwerk. Lekker als je niets te doen hebt maar toch op school moet zijn even straf schrijven. Veel beter dan een half uur eerder je bed uit moeten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef BFighter het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk minder/geen kans op een briefje, ik realiseer me dat nu pas
Je krijgt dan een kruisje ofzoiets dergelijks, 3 kruisjes is strafwerk, beter dan bureau halt.
Inderdaad, mijn leraar natuurkunde komt altijd ~7 minuten te laat, maar hij is aardig en laat je ook altijd binnen. Hij begrijpt zeker waarom je te laat komt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:45 schreef Compliment het volgende:
En als leraren eens telaat komen boeit het de schoolleiding helemaal niets.
... lijkt me enigquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon wtf denken die mensen.
Maar jij wordt later mijn baas misschien wel trouwens.![]()
Ik heb zelf lesgegeven en met dit waardeloze argument komen al die leerlingen aan. Leraren zijn in dienst van de school, zijn volwassenen en collega's. Daarbij staan ze niet op gelijke voet met leerlingen maar staan er boven. Daarom hebben leerlingen zich aan andere regeltjes te houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:45 schreef Compliment het volgende:
En als leraren eens telaat komen boeit het de schoolleiding helemaal niets.
Meester Frankquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zelf lesgegeven en met dit waardeloze argument komen al die leerlingen aan. Leraren zijn in dienst van de school, zijn volwassenen en collega's. Daarbij staan ze niet op gelijke voet met leerlingen maar staan er boven. Daarom hebben leerlingen zich aan andere regeltjes te houden.
Je moest eens weten... Denk dat jij je handjes geen seconde boven tafel had gehouden als ik voor de klas stond.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Meester Frankgodverdomme... geil man
Was nogal ver weg toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
... lijkt me enigmaar heel eerlijk, vrouwen doen we niet meer, worden die knulletjes heel hanerig van... wil je niet meemaken
We hebben wel dames binnen, maar in de toren (zoals we dat noemen, nee, geen succes)
Maar, mocht je jezelf willen bewijzen, DM me, stage is altijd mogelijk (en de meeste vaste krachten zijn ex-stagairs of zoals ik al zei, ex-militair)...
Sommige leraren kunnen er wat van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zelf lesgegeven en met dit waardeloze argument komen al die leerlingen aan. Leraren zijn in dienst van de school, zijn volwassenen en collega's. Daarbij staan ze niet op gelijke voet met leerlingen maar staan er boven. Daarom hebben leerlingen zich aan andere regeltjes te houden.
In 1 jaar twaalf keer te laat komen (wat vaak minutenwerk is) is niet eens echt veel voor een gemiddelde puisterige scholierpuber vind ik, en hoewel de excessen hard moeten worden aangepakt, werkt een militair regime op school niet bepaald goed voor de sfeer tussen leerlingen en schoolpersoneel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe kun je het in godsnaam voor elkaar krijgen om TWAALF keer te laat te komen dan?
Deventer of Rotterdam, eventueel Lokerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Was nogal ver weg toch?
En meen je dat nou?Godverdomme.
Daar heb ik nu nog helemaal niet echt last van, want in mijn jaar is iets minder dan de helft meisje. Heel misschien dat het in de toekomst nog kan veranderen dan? Ongeveer gelijk gemengd zorgt voor de beste prestaties toch.
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef MrBaas het volgende:
Echt niet normaal tegenwoordig met al die technologie:
Ouders hebben een account op de schoolwebsite waar ze kunnen zien:
-Of ik huiswerk heb
-Wat mijn huiswerk is
-Hoelang dit huiswerk ongeveer duurt![]()
(HEEL RUIM geschat)
-Tot hoe laat ik school heb
-Of ik te laat gekomen ben
-Of ik ergens een uur afwezig sta (wat is mis met af en toe een uurtje spijbelen?)
-Wat voor punten ik heb (meest irritante daaraan is dat er ELK punt in staat dat ik terugkrijg en dus niet alleen het gemiddelde, dat is heeeeel erg irritant omdat ouders alleen maar naar rode punten kijken en niet naar GEMIDDELDES <<Belangrijkste)
-Ouders kunnen aanvinken of IK het schoolplein mag verlaten/mag roken(). Als ze hierin iets wijzigen dan wordt dit doorgestuurd naar de mentor die dit controleert ( LEVENLOZE ZAK)
Waarom dit niet leuk is:
-Als je thuiskomt vraagt paps of mams: Hey Zoon! Wanneer begin je met opdracht 1 t/m 5 van Biologie Hoofdstuk 2 paragraaf 4. Zoon: WTF HOE WEET JIJ DAT?
-Zie punt 6 vorige opsomming
Ja dat dan weer welquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
holy shit, gast wat de fuck?
Man, dit kun je niet menen.Wat een dictatuur. Zien die malloten niet waar dit heen gaat?
Alle vorige generaties hebben wel eens:
- te laat gekomen
- gespijbeld
- geen huiswerk gemaakt
- geëxperimenteerd met sigaretten, alcohol of andere drugs
Is het goed gekomen met die generaties? Ja.
Oké mooi dan. Ik heb voor dit jaar/begin volgend ook nog iets nodig, dus ik dm je misschien nog wel een keer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Deventer of Rotterdam, eventueel Lokeren
Sommige maken er inderdaad wat van. Maar toch kun jij daar als leerling niets van zeggen, het zijn volwassenen en jij staat niet op gelijke voet. Overigens was ik zo niet hoor; ik was er altijd steevast een uur van te voren. Wel wachtte ik soms expres met naar het lokaal toe lopen tot op het laatste moment want dan dachten die leerlingen dat de les niet door ging. Lachen was dat altijd...quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Sommige leraren kunnen er wat van.
Een keer kwam er eentje na 10 minuten nog steeds niet opdagen. Wij gingen allemaal in de kantine zitten (dat is de afspraak).
Weer 10 minuten later komt die vent naar de kantine. Zegt hij: "O, hier zitten jullie dus." Wij: "Ja we hebben 10 minuten bij uw lokaal gewacht maar u kwam maar niet."
Die vent zegt: "Oke!". Loopt weg en gaat een broodje eten in de lerarenkamer.
Ik maakte vaak m'n huiswerk ter plekke nog even snel, en rekende dan uit wanneer de docent mij ongeveer de beurt ging geven (volgorde was altijd zo'n voorspelbare spiraal door de klas), en dan alleen dat gedeelte maken plus wat eromheen als veilige margequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alle vorige generaties hebben wel eens:
- geen huiswerk gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |