abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:40:10 #101
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111940300
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Totdat opzoek naar baan, mission kansloos :')
Helaas zijn dit soort mensen altijd van die eikels die ook heel veel sympathie kunnen opwekken bij mensen.
pi_111940363
9x te laat Bureau Halt bij mij :')

Nieuwe regels voor telaat:

Boek vergeten? Te laat briefje halen. Je gaat dus naar je kluis om je boeken te halen en vervolgens een telaatbriefje.

30 seconde te laat? Ga maar een briefje halen.
Docent komt niet opdagen? Leerlingen gaan na 15 minuten natuurlijk weg. Docent komt opdagen. Telaatbriefje halen voor de hele klas.

Dit gebeurde mij een keer. Wij moesten dus een briefje halen en die van iedereen werd weggehaald behalve die van ons :'), omdat we te lang over briefje halen deden. Het was pauze en je kon er dus niet eens langs.

Maar serieus als je te laat bent is het 9 van de 10 keren gewoon 1minuut verslapen ofzoiets. Als je het verkeerde lokaal hebt, moet je ook een briefje halen.

Oh en de rest die geskipt hadden, hadden geen problemen, alleen degenen die kwamen opdagen.

Het te laat-zijn is sowieso geen indicator van hoe je persoonlijke leven is. Je kan ook gewoon iets van de bovenstaande genoemde dingen hebben en je hebt er al 1 binnen.

Conclusie: Het telaatbriefje houdt je scherp, maar bureau halt :')___!
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:42:05 #103
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111940411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:41 schreef BFighter het volgende:
9x te laat Bureau Halt bij mij :')

Nieuwe regels voor telaat:

Boek vergeten? Te laat briefje halen. Je gaat dus naar je kluis om je boeken te halen en vervolgens een telaatbriefje.
Wat als je zegt dat ze thuis liggen?
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:43:14 #104
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111940471
Toch beweren didactici, kinderpsychologen en opvoedkundigen keer op keer dat pubers behoefte hebben aan strakke, duidelijke en strenge regels omdat dat hen houvast geeft in een tijd waarin veel onduidelijk is. Dus het schoppen van ts hoort bij de leeftijd en voor zijn ontwikkeling is dit hartstikke goed, aldus de deskundigen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:44:02 #105
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111940509
Ik zet wel echt op een pauperschool moet ik bekennen. Vooral onze proefwerken zijn heel slecht gepland.

[ Bericht 36% gewijzigd door MrBaas op 23-05-2012 21:10:55 ]
pi_111940537
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Wat als je zegt dat ze thuis liggen?
Dan heb je eigenlijk minder/geen kans op een briefje, ik realiseer me dat nu pas :')

Je krijgt dan een kruisje ofzoiets dergelijks, 3 kruisjes is strafwerk, beter dan bureau halt.
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:45:00 #107
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_111940556
En als leraren eens telaat komen boeit het de schoolleiding helemaal niets. :')
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:45:25 #108
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111940576
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef BFighter het volgende:

[..]

Dan heb je eigenlijk minder/geen kans op een briefje, ik realiseer me dat nu pas :')

Je krijgt dan een kruisje ofzoiets dergelijks, 3 kruisjes is strafwerk, beter dan bureau halt.
Niets fijners dan strafwerk. Lekker als je niets te doen hebt maar toch op school moet zijn even straf schrijven. Veel beter dan een half uur eerder je bed uit moeten.
pi_111940613
quote:
13s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:45 schreef Compliment het volgende:
Inderdaad, mijn leraar natuurkunde komt altijd ~7 minuten te laat, maar hij is aardig en laat je ook altijd binnen. Hij begrijpt zeker waarom je te laat komt.
pi_111940623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee ik bedoel gewoon wtf denken die mensen. :')

Maar jij wordt later mijn baas misschien wel trouwens. :) O+
... lijkt me enig :') maar heel eerlijk, vrouwen doen we niet meer, worden die knulletjes heel hanerig van... wil je niet meemaken O+

We hebben wel dames binnen, maar in de toren (zoals we dat noemen, nee, geen succes)

Maar, mocht je jezelf willen bewijzen, DM me, stage is altijd mogelijk (en de meeste vaste krachten zijn ex-stagairs of zoals ik al zei, ex-militair)...
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:46:54 #111
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111940631
quote:
13s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:45 schreef Compliment het volgende:
Ik heb zelf lesgegeven en met dit waardeloze argument komen al die leerlingen aan. Leraren zijn in dienst van de school, zijn volwassenen en collega's. Daarbij staan ze niet op gelijke voet met leerlingen maar staan er boven. Daarom hebben leerlingen zich aan andere regeltjes te houden.
pi_111940672
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik heb zelf lesgegeven en met dit waardeloze argument komen al die leerlingen aan. Leraren zijn in dienst van de school, zijn volwassenen en collega's. Daarbij staan ze niet op gelijke voet met leerlingen maar staan er boven. Daarom hebben leerlingen zich aan andere regeltjes te houden.
Meester Frank O+ godverdomme... geil man
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:48:51 #113
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_111940722
Dicipline moet je leren.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:48:52 #114
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111940725
quote:
17s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Meester Frank O+ godverdomme... geil man
Je moest eens weten... Denk dat jij je handjes geen seconde boven tafel had gehouden als ik voor de klas stond.
pi_111940728
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

... lijkt me enig :') maar heel eerlijk, vrouwen doen we niet meer, worden die knulletjes heel hanerig van... wil je niet meemaken O+

We hebben wel dames binnen, maar in de toren (zoals we dat noemen, nee, geen succes)

Maar, mocht je jezelf willen bewijzen, DM me, stage is altijd mogelijk (en de meeste vaste krachten zijn ex-stagairs of zoals ik al zei, ex-militair)...
Was nogal ver weg toch? ;(

En meen je dat nou? :') Godverdomme. :( Daar heb ik nu nog helemaal niet echt last van, want in mijn jaar is iets minder dan de helft meisje. Heel misschien dat het in de toekomst nog kan veranderen dan? Ongeveer gelijk gemengd zorgt voor de beste prestaties toch. ;(
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:49:15 #116
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111940745
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Sommige leraren kunnen er wat van.
Een keer kwam er eentje na 10 minuten nog steeds niet opdagen. Wij gingen allemaal in de kantine zitten (dat is de afspraak).
Weer 10 minuten later komt die vent naar de kantine. Zegt hij: "O, hier zitten jullie dus." Wij: "Ja we hebben 10 minuten bij uw lokaal gewacht maar u kwam maar niet."

Die vent zegt: "Oke!". Loopt weg en gaat een broodje eten in de lerarenkamer.
pi_111940749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe kun je het in godsnaam voor elkaar krijgen om TWAALF keer te laat te komen dan?
In 1 jaar twaalf keer te laat komen (wat vaak minutenwerk is) is niet eens echt veel voor een gemiddelde puisterige scholierpuber vind ik, en hoewel de excessen hard moeten worden aangepakt, werkt een militair regime op school niet bepaald goed voor de sfeer tussen leerlingen en schoolpersoneel.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_111940763
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Was nogal ver weg toch? ;(

En meen je dat nou? :') Godverdomme. :( Daar heb ik nu nog helemaal niet echt last van, want in mijn jaar is iets minder dan de helft meisje. Heel misschien dat het in de toekomst nog kan veranderen dan? Ongeveer gelijk gemengd zorgt voor de beste prestaties toch. ;(
Deventer of Rotterdam, eventueel Lokeren
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:49:51 #119
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_111940777
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef MrBaas het volgende:
Echt niet normaal tegenwoordig met al die technologie:

Ouders hebben een account op de schoolwebsite waar ze kunnen zien:
-Of ik huiswerk heb
-Wat mijn huiswerk is
-Hoelang dit huiswerk ongeveer duurt :') :') (HEEL RUIM geschat)
-Tot hoe laat ik school heb
-Of ik te laat gekomen ben
-Of ik ergens een uur afwezig sta (wat is mis met af en toe een uurtje spijbelen?)
-Wat voor punten ik heb (meest irritante daaraan is dat er ELK punt in staat dat ik terugkrijg en dus niet alleen het gemiddelde :( , dat is heeeeel erg irritant omdat ouders alleen maar naar rode punten kijken en niet naar GEMIDDELDES <<Belangrijkste)
-Ouders kunnen aanvinken of IK het schoolplein mag verlaten/mag roken( :') ). Als ze hierin iets wijzigen dan wordt dit doorgestuurd naar de mentor die dit controleert ( LEVENLOZE ZAK)

Waarom dit niet leuk is:
-Als je thuiskomt vraagt paps of mams: Hey Zoon! Wanneer begin je met opdracht 1 t/m 5 van Biologie Hoofdstuk 2 paragraaf 4. Zoon: WTF HOE WEET JIJ DAT?
-Zie punt 6 vorige opsomming
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA _O- _O- _O-
holy shit, gast wat de fuck?

Man, dit kun je niet menen. :') Wat een dictatuur. Zien die malloten niet waar dit heen gaat?

Alle vorige generaties hebben wel eens:
- te laat gekomen
- gespijbeld
- geen huiswerk gemaakt
- geëxperimenteerd met sigaretten, alcohol of andere drugs

Is het goed gekomen met die generaties? Ja.
This isn't even my final form.
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:50:12 #120
258802 Yreal
henk..!
pi_111940793
Je kan trouwens een celstraf krijgen voor spijbelen
pi_111940812
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef Levolution het volgende:

[..]

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA _O- _O- _O-
holy shit, gast wat de fuck?

Man, dit kun je niet menen. :') Wat een dictatuur. Zien die malloten niet waar dit heen gaat?

- te laat gekomen
- gespijbeld
- geen huiswerk gemaakt
- geëxperimenteerd met sigaretten, alcohol of andere drugs

Is het goed gekomen met die generaties? Ja.
Ja dat dan weer wel :@ ik was niet echt meegaand als puber ;( (jaren 90)
pi_111940837
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Deventer of Rotterdam, eventueel Lokeren
Oké mooi dan. Ik heb voor dit jaar/begin volgend ook nog iets nodig, dus ik dm je misschien nog wel een keer.

Ik dacht alleen Rotterdam.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 19:52:08 ]
pi_111940924
Bij ons geldt die regel geloof ik ook al, wat fijn dat ik 15KM van school woon :'(
Gelukkig kom ik niet veel te laat, maar over het algemeen zijn ze hier nog wel relaxed.
Ik kwam een keer te laat en toen ben ik gewoon in een tussenuur wat gaan vegen :'). En Oja, als je je huiswerk niet maakt gaan ze het opschrijven :')_!

Wel had je in de onderbouw wel een soort naziregime, tussenuren waren gereguleerd dus de laatste 2 tussenuren op een dag moest je gewoon ergens gaan zitten voordat je weg mocht. En dan waren er ook nog 3 uur op een dag dat het stil moest zijn in de aula om huiswerk(huiswerk in de eerste en tweede?) te maken. En die pedo van een conciërge zat je altijd zuur aan te kijken.
Mooie was nog wel dat we van die gammele laptops hadden die één week na ontvangst al 2 schroeven in de onderkant miste, je mocht er ook niks op installeren want er zaten administrator accounts op, maar goed we kraakten de passwordhashes met een linux boot CD dus daar kwamen we omheen, en natuurlijk gevouwde papiertjes in de ventilator drukken, net of er een slijptol werd aangezet midden in zo'n 'stilte uur'.
Waren wel mooie jaren trouwens, ook al mocht je bijna niks. Plein verlaten was trouwens ook ten strengste verboden, maar goed daar kun je altijd omheen komen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:53:17 #124
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111940959
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Sommige leraren kunnen er wat van.
Een keer kwam er eentje na 10 minuten nog steeds niet opdagen. Wij gingen allemaal in de kantine zitten (dat is de afspraak).
Weer 10 minuten later komt die vent naar de kantine. Zegt hij: "O, hier zitten jullie dus." Wij: "Ja we hebben 10 minuten bij uw lokaal gewacht maar u kwam maar niet."

Die vent zegt: "Oke!". Loopt weg en gaat een broodje eten in de lerarenkamer.
Sommige maken er inderdaad wat van. Maar toch kun jij daar als leerling niets van zeggen, het zijn volwassenen en jij staat niet op gelijke voet. Overigens was ik zo niet hoor; ik was er altijd steevast een uur van te voren. Wel wachtte ik soms expres met naar het lokaal toe lopen tot op het laatste moment want dan dachten die leerlingen dat de les niet door ging. Lachen was dat altijd...
Maar jij hebt nu eenmaal andere rechten en plichten dan de leraren dus je kan er over zeuren maar je hebt geen poot om op te staan. Gewoon je aan de regels houden (of een manier verzinnen om de regels te omzeilen) en dan komt alles goed.
pi_111940996
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef Levolution het volgende:

[..]

- geen huiswerk gemaakt

Ik maakte vaak m'n huiswerk ter plekke nog even snel, en rekende dan uit wanneer de docent mij ongeveer de beurt ging geven (volgorde was altijd zo'n voorspelbare spiraal door de klas), en dan alleen dat gedeelte maken plus wat eromheen als veilige marge _O-

(en toen dacht je nog dat de docenten dat niet doorhadden :') )
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')