En denk niet dat het een of andere school is voor sociaal gestoorden. Het is gewoon HAVO/VWO VMBO is er ook maar dat is een ander gebouw, wel zelfde school.quote:
Die conciërges van tegenwoordig proberen je alleen maar te naaien. Kinderachtige zakken zijn het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef ThaTim het volgende:
Kon t ook altijd goed vinden met de concierge. Gaf wel altijd kaartje mee, maar als ie zag dat t consequenties had, voerde hij het niet in de computer.
Tja, dan moet je wel wat verkeerd hebben gedaan als je concierge bent geworden. Moet je ergens je plezier vandaan halen denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:13 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Die conciërges van tegenwoordig proberen je alleen maar te naaien. Kinderachtige zakken zijn het.
Iemand een duwtje geven > 8 (A-C-H-T) uur corvee... En dan heeft een uur opeens 60 minuten in plaats van 50. Hypocriete aap.
Het zit je wel hoog he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:13 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Die conciërges van tegenwoordig proberen je alleen maar te naaien. Kinderachtige zakken zijn het.
Iemand een duwtje geven > 8 (A-C-H-T) uur corvee... En dan heeft een uur opeens 60 minuten in plaats van 50. Hypocriete aap.
Die conciërge van ons zit ook altijd een beetje te geilen achter zijn pc terwijl hij naar alle camerabeelden kijkt om iemand te betrappen op een "duwtje".
Welk een nazischoolquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef MrBaas het volgende:
Echt niet normaal tegenwoordig met al die technologie:
Ouders hebben een account op de schoolwebsite waar ze kunnen zien:
-Of ik huiswerk heb
-Wat mijn huiswerk is
-Hoelang dit huiswerk ongeveer duurt![]()
(HEEL RUIM geschat)
-Tot hoe laat ik school heb
-Of ik te laat gekomen ben
-Of ik ergens een uur afwezig sta (wat is mis met af en toe een uurtje spijbelen?)
-Wat voor punten ik heb (meest irritante daaraan is dat er ELK punt in staat dat ik terugkrijg en dus niet alleen het gemiddelde, dat is heeeeel erg irritant omdat ouders alleen maar naar rode punten kijken en niet naar GEMIDDELDES <<Belangrijkste)
-Ouders kunnen aanvinken of IK het schoolplein mag verlaten/mag roken(). Als ze hierin iets wijzigen dan wordt dit doorgestuurd naar de mentor die dit controleert ( LEVENLOZE ZAK)
Waarom dit niet leuk is:
-Als je thuiskomt vraagt paps of mams: Hey Zoon! Wanneer begin je met opdracht 1 t/m 5 van Biologie Hoofdstuk 2 paragraaf 4. Zoon: WTF HOE WEET JIJ DAT?
-Zie punt 6 vorige opsomming
gesprek met leerplichtambtenaar slaat écht nergens op hequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je zoon moet naar de leerplichtambtenaar, maar dat tijdstip komt slecht uit dus ga je niet. WTF? Als ouder wil je daar toch bij zin?
Komt omdat ik het zo triest vind.quote:
Daarom moet ik af en toe weleens glimlachen. De jeugd is blij dat het alles heeft; facebook, telefoon met toeters en bellen, ipads en noem het maar op. De keerzijde van dit is dat scholen ook die techniek hebben dus leerlingen worden steeds strenger in de gaten gehouden; toen ik op school zat hoefde ik maar mijn naam een blaadje buiten het lokaal door te krassen en ik was 'vrij'. Ouders wisten niet meer dan ik ze vertelde of de school moest bellen, maar goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Komt omdat ik het zo triest vind.
Als ze nou gewoon pestgedrag af gingen straffen en zouden zorgen voor een betere leeromgeving: OKE.
Maar ga geen kakkerlakken neuken.
Dat had jij gedachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:25 schreef KritischeMassa het volgende:
Mr. Baasis de situatie dus niet zo baas
Dat was bij ons ook zo ja... je moest natuurlijk niet elke dag structureel te laat komen, maar als je verder altijd goede inzet toonde was er weinig aan de hand en kreeg je ook meer vrijheid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:24 schreef Yreal het volgende:
Belachelijk gedoe idd
bij ons had je de ongeschreven regel dat je alleen een probleem had als je waardeloze cijfers haalde. Als je boven de 6.5 gemiddeld zat kon je doen wat je wilde.
Totdat opzoek naar baan, mission kansloosquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef MrBaas het volgende:
Er zijn ook van die leerlingen die school niet meer zien zitten. Ze weten dat ze blijven zitten dus volgens hen heeft het geen zin meer om op te letten.
Als ze aan de leraar vragen of ze mogen gaan zegt de leraar: "Nee, je blijft gewoon hier."
Als de leerling hem dan een lul noemt zeg de leraar: "ERUIT".
mission successful
Nee ik bedoel gewoon wtf denken die mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik mik niet, zij mikken zelf, te vaak mis is toedels, vaarwel en het was leuk
Ik heb er een aantal die inderdaad rond 6:45 al druk bezig zijn
Ben er zelf meestal rond 6:30
Valt me op dat van de laatste generatie vooral ex-militairen nog een beetje discipline hebben(wij meten emissies in schoorstenen van ca 40 tot 80 meter hoog, raffinaderijen en andere zware industrie)
maargoed, het zijn knulletjes van 22die komen en denken leiding te gaan geven, want HBO
schattig, maar ongeschikt, volkomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |