Dus ze houden de hele groep op en dan nog komen ze te laat? als je het zo moeilijk vindt mik je toch gewoon op een kwartier eerder, dan ben je maar een keer te vroeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach, ik geef leiding aan een aantal veldteams die onderling van elkaar afhankelijk zijn. Regelmatig afscheid genomen van figuren die niet snappen dat 7 uur 7 uur is
dus ik ben een kutbaas, prima
Het is niet normaal of logisch in algemene zin, maar wel logisch te verklaren wanneer het gaat om pubers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
waarom is het dan schijnbaar normaal of logisch om te laat te komen? Hoort dat dan ofzo?
Totdat wat meidquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef Meloewa het volgende:
Wist niet dat te laat komen zon killer was .. Totdat
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Afhankelijk van je verhaal doen ze er niks mee, kan je een taakstraf krijgen, of een boete.
Ik mik niet, zij mikken zelf, te vaak mis is toedels, vaarwel en het was leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus ze houden de hele groep op en dan nog komen ze te laat? als je het zo moeilijk vindt mik je toch gewoon op een kwartier eerder, dan ben je maar een keer te vroeg.
Verhalen verzinnen doe jij hier regelmatig dus dat moet dan toch niet zo'n probleem zijn, zou je zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Afhankelijk van je verhaal doen ze er niks mee, kan je een taakstraf krijgen, of een boete.
Zoals?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Verhalen verzinnen doe jij hier regelmatig dus dat moet dan toch niet zo'n probleem zijn, zou je zeggen.
quote:Totdat pa en ma ineens een telefoontje van school kregen: hun zoon was al acht keer te laat gekomen en zou bij de elfde keer een taakstraf krijgen. Voordat z’n ouders Timo goed en wel op z’n donder konden geven, was hij nog drie keer te laat gekomen. Toen stond de teller dus ineens op elf.
Contract
“Ik moest de hele week nablijven op school, en werd daarnaast uitgenodigd om samen met mijn ouders bij de leerplichtambtenaar te komen. Die konden op dat tijdstip niet. Verzetten lukte niet, dus ben ik maar alleen gegaan. Bij hem moest ik meteen een contract ondertekenen, dat ik instemde met een taakstraf,” vertelt Timo.
“Als ik dat niet zou doen, zou ik naar de rechter moeten vanwege schoolverzuim.” Die zou ‘m dan waarschijnlijk een gigantische boete geven. En een strafblad, wat 'm vijf jaar lang problemen oplevert: daarmee kun je bijvoorbeeld niet meer naar elk land op vakantie, en kiezen werkgevers bij een sollicitatiegesprek vaak liever voor iemand anders. Doe dan maar een taakstraf, dus.
http://www.scholieren.com(...)aakstraf-bureau-halt
Je zoon moet naar de leerplichtambtenaar, maar dat tijdstip komt slecht uit dus ga je niet. WTF? Als ouder wil je daar toch bij zin?quote:
Verwarde je met iemand anders, excuus.quote:
Ik ben benieuwd hoe dit voor jouw generatie zal uitpakken later...quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef MrBaas het volgende:
Echt niet normaal tegenwoordig met al die technologie:
Ouders hebben een account op de schoolwebsite waar ze kunnen zien:
[...]
Gewoon een schockband om die nek van die kinderen zetten en bij het verlaten van het schoolplein zonder toestemming 230 volt erdoorheen jagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit voor jouw generatie zal uitpakken later...
Krijgen jullie juist meer discipline dan voorgaande generatie(s) of leren jullie door al deze betutteling nooit zelfstandig werken, waardoor jullie zelfs op latere leeftijd nonstop in de gaten moeten worden gehouden om ook maar enigszins te kunnen functioneren....?
De tijd zal het leren
Wat. De. Fuck.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef MrBaas het volgende:
Echt niet normaal tegenwoordig met al die technologie:
Ouders hebben een account op de schoolwebsite waar ze kunnen zien:
-Of ik huiswerk heb
-Wat mijn huiswerk is
-Hoelang dit huiswerk ongeveer duurt![]()
(HEEL RUIM geschat)
-Tot hoe laat ik school heb
-Of ik te laat gekomen ben
-Of ik ergens een uur afwezig sta (wat is mis met af en toe een uurtje spijbelen?)
-Wat voor punten ik heb (meest irritante daaraan is dat er ELK punt in staat dat ik terugkrijg en dus niet alleen het gemiddelde, dat is heeeeel erg irritant omdat ouders alleen maar naar rode punten kijken en niet naar GEMIDDELDES <<Belangrijkste)
-Ouders kunnen aanvinken of IK het schoolplein mag verlaten/mag roken(). Als ze hierin iets wijzigen dan wordt dit doorgestuurd naar de mentor die dit controleert ( LEVENLOZE ZAK)
Waarom dit niet leuk is:
-Als je thuiskomt vraagt paps of mams: Hey Zoon! Wanneer begin je met opdracht 1 t/m 5 van Biologie Hoofdstuk 2 paragraaf 4. Zoon: WTF HOE WEET JIJ DAT?
-Zie punt 6 vorige opsomming
Niet iedere ouder heeft de luxe altijd vrij te krijgen/nemen wanneer hij/zij dit zou willen. Zeker niet op korte termijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je zoon moet naar de leerplichtambtenaar, maar dat tijdstip komt slecht uit dus ga je niet. WTF? Als ouder wil je daar toch bij zin?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |