Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Zo meteenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mag ik trouwens in de OP ?
GT = Unique BrawlZ
Heb je nog even? Mijn david luiz heeft nog een rode kaart + nog 3 geblesseerde spelers, na een potje tegen een slechte verliezer. 1 potje met bronzes ff snel en dan ben ik er klaar voor!quote:
Mafkees.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef mr-green het volgende:
voor de ps3 spelers voeg mij ook toe (als je durft): aaaido
Dat boeit niet bij een vriendschappelijk potje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb je nog even? Mijn david luiz heeft nog een rode kaart + nog 3 geblesseerde spelers, na een potje tegen een slechte verliezer. 1 potje met bronzes ff snel en dan ben ik er klaar voor!
Oh als dat echt zo is dan ben ik er klaar voorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat boeit niet bij een vriendschappelijk potje.
tegen een vriend maken kaarten/blessures niks uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb je nog even? Mijn david luiz heeft nog een rode kaart + nog 3 geblesseerde spelers, na een potje tegen een slechte verliezer. 1 potje met bronzes ff snel en dan ben ik er klaar voor!
Klopt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Rijst zal wel een team van paar honderd K hebben?
Rijst is slecht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Rijst zal wel een team van paar honderd K hebben?
Baas, met Mac Miller Fifa kijkenquote:
Even kijkenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben Vandermar aan het aanpakken.
quote:
Deze boy is goedquote:
Ik ben zo benieuwd hoe die kerel speelt hèquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
Je bent te goed voor mijde beste uit mijn hele lijst
Blijven hopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe die kerel speelt hèMisschien kan ik hem gewoon aan
Wat een eerquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
Je bent te goed voor mijde beste uit mijn hele lijst
Van alles en nog wat, passen en dan skills en dan een twee. Het is meer de variatie zo doorelkaar heen waar ik niet tegenop kanquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
LOL!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop een xbox dan laat ik je zien hoe een baas Fifa speelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop een ps3 en zie hoe deze baas roltquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Koop een xbox dan laat ik je zien hoe een baas Fifa speelt.
Wat is je team?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Of jij koopt een ps3, is makkelijker want dan kan je het meteen aan mij laten zien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Variatie killt iedereen wel, weet nooit wat iemand gaat doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van alles en nog wat, passen en dan skills en dan een twee. Het is meer de variatie zo doorelkaar heen waar ik niet tegenop kan
Is goed man ik invite je straks als ik mijn SIF Jovetic heb, want heb nu geen SPITSquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
Wil je nog een keer geluid? Dan stream ik wel
Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
Wil je nog een keer geluid? Dan stream ik wel
Koop dan een goedkope Hernandez, die raped sowiesoquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Godverdomme die kut Jovetic moet ff verkopen ik wil tegen Rijst
Nee man, Jovetic is veel beter man.. die 5* skills zijn nodig!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop dan een goedkope Hernandez, die raped sowieso
Beter dan Gyazo*quote:
Vetquote:
Wauw! Ik was pakjes aan het openen voor een squad fitness. 25 van 400 geopend en 10 van 750 en 0x squad fitness.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik had gister 200 coins, 100 coins, squad fitness, 1 normale fitness en een +1 upper body
Mickeymouse.jpgquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van mij mag je ze posten, en ik bepaal wat hier gebeurd of niet
Jaja, gebeurtquote:
Weeddochquote:
Die ziet er anders nog best wel jong uit.quote:
Nu begreep ik 'm pas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die ziet er anders nog best wel jong uit.
Welk systeem speel je dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst ik ben er over Max. 30 minuten dan loopt 'ie af. Sorry man.
Geluidquote:
Nee, oke 4-1-2-1-2.quote:
quote:
quote:
Jij gaat dadelijk degraderen naar een niveau waar je spijt van krijgtquote:
hahah, dat was niet eens de bedoelingquote:
Op Futhead staat het kaartje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik zie de toty nu iemand stats van toty giroud?
Doe Skrtel weg, hij is kak.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef wieisboos het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/849809
Ik ga dit maken, iemand suggesties? Behalve een andere LM, Taarabt is baas
TOTY Skrtel en verder lijkt het me een prima team.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef wieisboos het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/849809
Ik ga dit maken, iemand suggesties? Behalve een andere LM, Taarabt is baas
Ja ik ook godver, ik heb office 2003 dus kan ik die hoere powerpoint voor project niet openen godver. Ik weet ook niet welke regelgeving ik moet toepassen of uberhaupt welke er zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die TOTY Zoet die ik voor 7.4k kocht verkocht net voor 12.5k
Ik probeer ook altijd variatie in mijn spel te hebben. Ik heb nog nooit tegen iemand hier gespeeld dus ik weet ook niet hoe goed ik ben vergeleken met de rest. Maar nu heb ik geen tijd voor FIFA want ik moet nog dingen voor school doen enzo.
geen office 2010 hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik ook godver, ik heb office 2003 dus kan ik die hoere powerpoint voor project niet openen godver. Ik weet ook niet welke regelgeving ik moet toepassen of uberhaupt welke er zijn
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik zie de toty nu iemand stats van toty giroud?
quote:
Download powerpoint viewer, is gratis en kan je alle versies kijken!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik ook godver, ik heb office 2003 dus kan ik die hoere powerpoint voor project niet openen godver. Ik weet ook niet welke regelgeving ik moet toepassen of uberhaupt welke er zijn
Die hebben een boerderij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Mensen in Friesland hebben geen office
NET WAS HET NOG VERLIEZENquote:
Je kan .pptx bestanden dus niet openen? Ik heb op mijn eigen computer Office 2007, daarmee kan ik die bestanden wel openen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je toch beter 2010 office nemen als je toch gaat downloadenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Download powerpoint viewer, is gratis en kan je alle versies kijken!
Als die gratis is dan wel jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je toch beter 2010 office nemen als je toch gaat downloaden
Ik moet een nieuwe laptop hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Is toch geen drama als je Powerpoint 2003 hebt? in 5 minuten staat 2010 erop.
Wat voor bronze/silver teams heb je dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand reageerde, dus toen was het voor mij duidelijk dat niemand tegen mij wilde spelen.
Je moet het wel lucratief aanbieden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand reageerde, dus toen was het voor mij duidelijk dat niemand tegen mij wilde spelen.
Ik wil je wel een pak slaag geven alleen dadelijk wordt ik weer aangeklaagd voor mishandelingquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een Engels, een MLS en een Eredivisie bronzen team. Ik heb 1 zilveren Eredivisie team en 1 gouden team zonder thema. En natuurlijk heb ik ook Ajax, beste team wat er bestaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor bronze/silver teams heb je dan?
Ik wil wel een keer met mijn Engelse team tegen jouw Engelse team, en hetzelfde met MLSquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een Engels, een MLS en een Eredivisie bronzen team. Ik heb 1 zilveren Eredivisie team en 1 gouden team zonder thema. En natuurlijk heb ik ook Ajax, beste team wat er bestaat.
Ja, lijkt me lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met mijn Engelse team tegen jouw Engelse team, en hetzelfde met MLS
Ik ben benieuwd of ze deze week ook weer een pack limit doen, nu is die er nog wel maar misschien morgen niet meer.
Zijn rating is wel belachelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]staan al 2 op, ik verwacht niet dat hij heel duur wordt
Care, zijn stats ookquote:
Belachelijk slecht of goed?quote:
Ey Rijst start je xbox man mn jovetic is nog 1 minuut!quote:
Ey Geluidssysteem jammer a mattie swagger out xxquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ey Rijst start je xbox man mn jovetic is nog 1 minuut!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ey Geluidssysteem jammer a mattie swagger out xx
Ik vraag me af waar die plaatjes naartoe geüpload worden. Ik upload soms wel 10 plaatjes op een dag zonder dat ik daarvoor hoef te betalen of iets in die trant.quote:
Je staat alleen niet in de OP.quote:
Wil ik ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je staat alleen niet in de OP.
Als je ziet hoeveel Girouds er nu al op staan dan kun je zien dat hij niet heel zeldzaam is.
Dan zit ik dus goed met de opdrachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja van de gemeente enzo
Rijst wat doe je
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oke, Rijst wil dus niet spelen, iemand anders? (xbox)
Ik wil wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oke, Rijst wil dus niet spelen, iemand anders? (xbox)
Ja, dat klopt wel volgens mij. Op school wel eens iets over gehad, weet niet zo heel veel meer. Anders moet je maar even op wiki kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zit ik dus goed met de opdracht![]()
APV geldt alleen voor de gemeente zelf en daarin kan je bepaalde regels kunt neerplaatsen zoals over drugs en alcohol gebruik?
Ik ga nooit naar die lessen dus weet het niet preciesquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel volgens mij. Op school wel eens iets over gehad, weet niet zo heel veel meer. Anders moet je maar even op wiki kijken
Je team komt sws 400k duurder uit, futhead heeft prijzen van TOTY spelers niet verwerktquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel volgens mij. Op school wel eens iets over gehad, weet niet zo heel veel meer. Anders moet je maar even op wiki kijken
Op termijn: http://futhead.com/12/squad/849850 heb helaas niet zoveel coins meer want verkocht. Eerst de goedkopere opties pakken
Beetje jammer van Belhanda's workrates voor een CF.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op termijn: http://futhead.com/12/squad/849850 heb helaas niet zoveel coins meer want verkocht. Eerst de goedkopere opties pakken
Dat weet ik, daarom haal ik het ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je team komt sws 400k duurder uit, futhead heeft prijzen van TOTY spelers niet verwerkt
Die gaat 80 k kosten uiteindelijk :pquote:
Nee juh, die TOTYs worden echt niet duurquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je team komt sws 400k duurder uit, futhead heeft prijzen van TOTY spelers niet verwerkt
quote:
quote:
Volgens mij heeft Drake het over zichzelfquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
Voor de mensen met Nilmar, Doumbia, Agbonlahore en Bent
[ afbeelding ]
Als er geen limiet zou zijn zou ik wel meer kunnen verdienen. Die 2 bronze IFs van deze week spreken me niet echt aan maar als er geen limiet zou zijn zou ik gewoon net als voor die limiet heel veel 400c packs kopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rustig 11k verdiend met bronze packs in 2 dagen.
Kan wel kloppen. Hij is een fan van Chelseaquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Drake het over zichzelf
Ik hoop dat mijn lijstje onder 300K isquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef BDIL het volgende:
TOTY Belhanda + TOTY Giroud + TOTY Mavuba + TOTY Debuchy + SIF Menez< 300 k ? uiteindelijk?
LW hazard wou je toch ? Denk dat die rond de 100 k blijft hangen misschien 80quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
Shopping list:
TOTY Belhanda
IF Nsame
TOTY Debuchy
IF Arfa
IF Hazard
IF Fanni
Alle 3 de manierenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef WezepAFCA het volgende:
Hoe hebben de meeste van jullie zoveel coins gekregen? Veel spelen, handelen of coins kopen?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
LW hazard wou je toch ? Denk dat die rond de 100 k blijft hangen misschien 80
Ik heb 450k match coins ofzo terwijl alles bij elkaar wat ik heb misschien 200k waard is. daarnaast zuig ik in handelen en met al het geld wat ik verneukt heb aan microsoft coins en pakjes kon ik nu wel 2 miljoen hebben.quote:
handelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef WezepAFCA het volgende:
Hoe hebben de meeste van jullie zoveel coins gekregen? Veel spelen, handelen of coins kopen?
Ik kon ook dik multimiljonair zijn als ik ipv ms points, coins ging kopen en geen pakjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb 450k match coins ofzo terwijl alles bij elkaar wat ik heb misschien 200k waard is. daarnaast zuig ik in handelen en met al het geld wat ik verneukt heb aan microsoft coins en pakjes kon ik nu wel 2 miljoen hebben.
Kopen > Handelen > Spelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef WezepAFCA het volgende:
En van kleine pielemansen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Hij is een fan van Chelsea
H2O too (2) is waterstofperoxidequote:
Jezus, die is wel heeeeeeeeel ver gezocht. Ik ging serieus nog twijfelen of er een element bestond met de letter 'T'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
H2O too (2) is waterstofperoxidega je deaud aan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jezus, die is wel heeeeeeeeel ver gezocht. Ik ging serieus nog twijfelen of er een element bestond met de letter 'T'.
Too en Two, die link was één brug te ver.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]heeft dat ene jaar scheikunde mij toch nog iets opgeleverd
?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
WTF, ik ga slecht dromen vanacht nu ik dat op bnn uitzendinggemist zie.
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
Oh lol, die bui gaat niet eens over Waalwijk heen. Het is hier alleen wel heel donker
Je zal het maar hebben en dat dat mens die heel klein is en met die botten enzo uitsteken uit het vel. FUCKING GATVERDAMME VIESquote:
CH3P(O)(F)O)(F)OCH(CH3)2 is trouwens veel dodelijker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik een km naar het westen ga dan schijnt de zon ook. Wanneer ik richting Den Bosch kijk dan is het donkerquote:
is dat cyaankali?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
CH3P(O)(F)O)(F)OCH(CH3)2 is trouwens veel dodelijker.
[ afbeelding ]
Minder dan een milligram hiervan is al voldoende om het loodje te leggen.
Niet dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sarin is berucht geworden door de terroristische aanslag door de Aum Shinrikyo sekte in Japan in 1995. Op meerdere plaatsen in de metro van Tokio werd Sarin vrijgelaten, met 12 doden en 1034 gewonden [1] als gevolg.
eenmalige experimenten helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, kan je leuke experimenten mee doen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
Wij gingen altijd vuurtje stoken bij scheikunde
In de 1e klas was er een kerel die kwam in een duits legerkostuum op school, draaide die gaskranen open en stond daarte hitler groeten![]()
geniaal! Hij werd 3 maanden geschorst lol
Gymnasium hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
bij ons werd een gat in het plafond geblazen door een mislukt experiment. Maarja, VMBO he
lol echt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
Wij gingen altijd vuurtje stoken bij scheikunde
In de 1e klas was er een kerel die kwam in een duits legerkostuum op school, draaide die gaskranen open en stond daarte hitler groeten![]()
geniaal! Hij werd 3 maanden geschorst lol
Jaquote:
Nee, wel huiswerk te makenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
Nog 149 Kandji goals te gaan. Vanavond weer een aantal goals maken![]()
Wat een heerlijk weer, jullie zitten toch niet de hele dag te futten?
Ja precies, nu kan je allemaal experimenten doen enzo, op jouw niveau is het meer theorie. Daarom laat ik het ook vallenquote:
nee hoor, ik doe nog steeds veel practica. Die practica zijn alleen paupermoeilijk, evenals de theorie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja precies, nu kan je allemaal experimenten doen enzo, op jouw niveau is het meer theorie. Daarom laat ik het ook vallen
Bij mij is het alleen dingen als 'meng met water en verwarm'quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, ik doe nog steeds veel practica. Die practica zijn alleen paupermoeilijk, evenals de theorie.
haha dat bedoel ik, ik moet allemaal random mengsels maken en extincties meten en shitquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen dingen als 'meng met water en verwarm'
Klinkt al moeilijk genoegquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha dat bedoel ik, ik moet allemaal random mengsels maken en extincties meten en shit
Vrijdag denk ikquote:
Gewoon voor 150c aan mij verkopen, ben je er gelijk van af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef wieisboos het volgende:
SIF Valencia wil niet wegEerst 100k BIN, toen 98, 96 en nu 94. Goedkoopste op de markt
quote:
Speel je de advanced cup? Deze week ook Kandji maar weer gekocht.... what a guy.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Toefjes het volgende:
Nu tegen iemand die zijn team "Dutch"genoemd heeft, met allemaal Ivoor kust spelers, Drogba als CM
Kijken of ik er wat tegen in kan brengen met mn MLS brons
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:23 schreef Pino0 het volgende:
eerlijk![]()
sta op ultra verdedigend ivm een 2e gele kaart voor werkelijk niks voor welliton, staan 2 aanvallers van hem rand 16, 6 verdedigers van mij blijven staan en dzeko finessed hem in de bovenhoek![]()
waarom maakt ea het zo scripted? 6 tegen 2 en buiten de 16 en ze staan er bij en kijken ernaar???
[ afbeelding ]
mwa, ik ben echt niet de beste maar dit soort dingen zorgen weer dat ik weet waarom ik dit spel verkocht heb, gelukkig is het maar een spelletje en ben ik bijna 100% knapper dan mijn tegenstander in het echt dus who caresquote:
Met mn gouden helden wel, met de bronzes single matches. Alleen heb ik bij de bronzes de gouden spelers op de bank , en dat maakt dat mijn gemiddelde rating 72(3,5 ster) is. En dan nog gewoon meer wedstrijden winnen dan verliezen. Kandjiquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Speel je de advanced cup? Deze week ook Kandji maar weer gekocht.... what a guy.
wtf?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
mwa, ik ben echt niet de beste maar dit soort dingen zorgen weer dat ik weet waarom ik dit spel verkocht heb, gelukkig is het maar een spelletje en ben ik bijna 100% knapper dan mijn tegenstander in het echt dus who cares
Pino is mooiboyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |