Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Gaat hij weer bij mij lopen jammeren, waarom voegt hij mij niet toequote:
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
KUTZOOI!
ik was een topic aan het lezen van een hondje dat is doodgebetenen nu liep die blauwe Zoet af voor 10250 coins
Tja. Je verzint er wel wat op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat hij weer bij mij lopen jammeren, waarom voegt hij mij niet toe
multitasken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
KUTZOOI!
ik was een topic aan het lezen van een hondje dat is doodgebetenen nu liep die blauwe Zoet af voor 10250 coins
Ik zeg altijd, je kan beter niet zijn vriend zijn omdat hij een pedo isquote:
Ik vroeg een keer in de party of de tante van VDM geefbaar was. Precast vroeg het gelijk aan zijn moeder.quote:
Zal ze leuk hebben gevondenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vroeg een keer in de party of de tante van VDM geefbaar was. Precast vroeg het gelijk aan zijn moeder.
Hij is echt een prima kereltje maar zo achterlijk druk zelfs ik word er snel moe vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal ze leuk hebben gevonden![]()
Nee 1 VDM is genoeg, weet niet of ik er nog een aan kan.
Hoe speelt hij?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef StijnDa het volgende:
Afstandsschoten met IF Tevez97 shot power 97 long shot.
Finishing 99, curve 85, dat haalt de Shooting stat omlaag denk ik
Primaquote:
Door zijn workrate vond ik Tevez erg goed als CMquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PrimaHij is een beetje klein en laat zich wat ver terug zakken soms door zijn work rates, maar zijn passing gaat er wel mee door, hij is sterk, snel, en dat schot
Heeft de keeper nooit klemvast.
Jammer dat zijn tackle 34 is en sliding 40quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door zijn workrate vond ik Tevez erg goed als CMgenoeg uithoudingsvermogen en een bizar afstandschot en verdedigend ook vrij sterk.
92 Aggressionquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jammer dat zijn tackle 34 is en sliding 40Dat schiet niet zo op.
Ik had vroeger een groene furbyquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een groene furbyziek irritant ding. In het donker zou dat kreng zogenaamd slapen nou echt keer op keer begon dat ding te zingen midden in de nacht
Dat is vervelend joh dan krijg je 2 gele kaarten in 1 wedstrijd voor van die lullige B -Tackletjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus hij knalt er meteen op met een mislukte tackle en je maakt een overtredingHandig.
Ribery is gewoon echt enorm snelquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
Werd Maher gister een keer door Ribery er finaal uitgelopen? Ik dacht dat Maher ook wel vrij snel altijd was.
Narsingh of Lens? Die hebben beide toch ook een flinke peper in de reetquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ribery is gewoon echt enorm snelZou niet weten wie uit de Eredivisie die bij zou moeten houden.
Ooijer. Maar die gestopt helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ribery is gewoon echt enorm snelZou niet weten wie uit de Eredivisie die bij zou moeten houden.
Komen in de buurt, maar ik denk dat Ribery sneller isquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Narsingh of Lens? Die hebben beide toch ook een flinke peper in de reet
Ja, ik had veel liever 5 andere spelers IF zien worden!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef GuRBuH het volgende:
6e versie van NeneDoe dan zoals bij Most Consistent, alleen mensen die nog geen IF hebben.
Thanks!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
TOTW?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fhhpEjzobdAdg
[ afbeelding ]
En Utaka omdat er nu eindelijk een Nigeriaanse LW is!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks!
Wat een pauperspelers.. alleen Ogbonna is tof.
Klopt! Utaka is een megabaas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En Utaka omdat er nu eindelijk een Nigeriaanse LW is!
BBVA en BPL zijn de competities waar ze het meest aan verdienen dus die gaan ze heus niet splitten. Hoeveel weken is het nog tot het EK? Zoveel TOTYs komen er denk ik nog.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Best slecht dat ze Serie A en Frankrijk bij elkaar gooien en dan ook nog eens Portugal er bij.. gooi die Portugezen dan bij het BBVA team.
En had wat Schotten plus 1 Ier bij het Engeland team gegooid.
Of gaat Spanje straks samen met Schotland, Rusland en Latijns Amerika.
Beastquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Confetti het volgende:
TOTY Ibra. Goddomme![]()
Jammer dat die echt niet in mijn team past.
Wat is je team atm?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Confetti het volgende:
TOTY Ibra. Goddomme![]()
Jammer dat die echt niet in mijn team past.
Die coins kan je ook goed gebruiken om je achterhoede wat op te pimpen straks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb betere teams gehad maar enorm veel coins verloren de laatste week. 500k over.
Overigens kan je ook IF Tevez op RCAM zetten, best een leuke speler. Zieke stats.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb betere teams gehad maar enorm veel coins verloren de laatste week. 500k over.
Nice, die heb ik nog!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Om 17:30 ofzo last chance happy hour denk ik.
Ik had trouwens gekeken en de Montpellier home kit is op dit moment gewoon de duurste kit uit het spel
En TOTY Hulk begrijp je wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:28 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap TOTY Garay niet, een verdwaalde Liga Portuguesa speler tussen de Francen en Italianen???
En Hulk trouwens.... Betekend dit dat LIGA BBVA een eigen TOTY krijgt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:28 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap TOTY Garay niet, een verdwaalde Liga Portuguesa speler tussen de Francen en Italianen???
console/prijs?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand een Montpellier home kit kopen?
Ik bied 250c, das 25% profit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand een Montpellier home kit kopen?
Nooit, die kit is niet op de markt voor minder dan 100k kerolquote:
Nee wachten op vanavond denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:35 schreef BDIL het volgende:
Moet ik nu IF Chiellini en Thiago Silva halen of?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nooit, die kit is niet op de markt voor minder dan 100k kerol
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nooit, die kit is niet op de markt voor minder dan 100k kerol
quote:
Oh, sorry man, Xbox, 5K ofzo?quote:
Hmm. Nee laat maar, slaat ook eigenlijk nergens op zo veel geld voor een kitquote:
hehe, achja, de goedkoopste BIN op dit moment 8900, dusja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm. Nee laat maar, slaat ook eigenlijk nergens op zo veel geld voor een kitGewoon op de markt pleuren.
Doe dat maar eens! Dan ga ik me even fappen op de stats van TOTY ibrahimovic.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hmmm ik ga nu maar eens mijn Xbox aanpleuren en lekker spelen.
Potje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hmmm ik ga nu maar eens mijn Xbox aanpleuren en lekker spelen.
Gisteren had ik nog niet eens die kit, beunhaas.quote:
Is goedquote:
Beetje lief doen tegen Gerben he! BEUNHAAS!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gisteren had ik nog niet eens die kit, beunhaas.
Ik loogquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef StijnDa het volgende:
Hee maar Rijst, hoe zit het nu met die TT?
Kamiekaziequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje lief doen tegen Gerben he! BEUNHAAS!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ik zou zweren dat je hem gister ook wilde verkopen hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gisteren had ik nog niet eens die kit, beunhaas.
Sollyquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien heeft Rooney dan iets geraakt....quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb wel issues met opstarten van Fifa op de xbox man.. Nadat Rooney heeft geschoten tijdens de intro blijft ie vaak vasthangen ..
Neeeee dat was Crystal Palacequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou zweren dat je hem gister ook wilde verkopen hoor.
Beunhaas.
Ja bazenserie. Seizoen 1 bijna afgekeken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met californication?
Nice. Is zeker leuke serie, snap niet dat ik er ooit niks aan vond.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja bazenserie. Seizoen 1 bijna afgekeken.
NEIN MANquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zeg, Rijst, zullen we afspreken geen sweaty goals te maken ?
formaties, fitness en morale fixen. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om 1 morale te pakkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef forzafct het volgende:
Iemand nog tips?
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jYtLpMkIbdAk8
Op de pc verbreken veel mensen na het zien van de opstelling de verbinding.. Dan gaat je morale omlaagquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
formaties, fitness en morale fixen. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om 1 morale te pakken
SIF Pepe ipv Pique , Kaka naar plek van Xavi zetten ( verkoop xavi) en middelste cm = Miguel Veloso ( is een CDM) dan naast hem Snijderquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef forzafct het volgende:
Iemand nog tips?
Ga in de koelkast zitten danquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Fuszy het volgende:
Zou goed kunnen.
Mijn ouders zijn echt helemaal gek. Bestellen een koelkast en diepvries, twee van die huge dingen en dan moet ik ze maar op zijn plek zetten. In de garage en daar is het fucking heet. Gisteren ook al een kast daar in elkaar gezet.
Nu ga ik dood van de hitte.
okquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zeg, Rijst, zullen we afspreken geen sweaty goals te maken ?
Werken, niet FOK!kenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Fuszy het volgende:
Zou goed kunnen.
Mijn ouders zijn echt helemaal gek. Bestellen een koelkast en diepvries, twee van die huge dingen en dan moet ik ze maar op zijn plek zetten. In de garage en daar is het fucking heet. Gisteren ook al een kast daar in elkaar gezet.
Haha, ben je een neger ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Fuszy het volgende:
Zou goed kunnen.
Oh ik dacht dat je ouders je misschien hadden geadopteerd om voor ze te werkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
staat nog niet aan.
@ Gurbuh ik ben geen negerhoe kom je erbij
Aambeiquote:
Mijn financiën zijn niet al te goed op het moment en nu help ik ze als tegenprestatie dat zij mij wat lenen of voor me betalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ouders je misschien hadden geadopteerd om voor ze te werken
Gewoon echt gaan werken dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn financiën zijn niet al te goed op het moment en nu help ik ze als tegenprestatie dat zij mij wat lenen of voor me betalen
Liefe stats heefd hijquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel zal Belhanda worden? Ik wil hem.
Heb morgen en overmorgen een gesprek, dus dat komt wel goed. Kwam terug van stage zonder werk en daarna heb ik geen baan kunnen vinden. Homo's van mijn oude werkgever wilden niet dat ik er 1 dag in de week bleef werken.quote:
Ja, ik moest net in de trein al even de coupé uit om te fappen.quote:
Mijn gang moet wit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan je niet zwart aan de gang bij iemand?
Dan zal je lang wachten hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
Ik werk ook niet, ik wacht totdat mij een baan wordt aangeboden
Ja ik ook, ook al zit ik niet in de trein.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik moest net in de trein al even de coupé uit om te fappen.
Vuile racistquote:
Denk ik ookquote:
Ergens in een kas tomaten plukken en dat zwart?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan je niet zwart aan de gang bij iemand?
Ik heb twee banen. En ik ben student. Miete ontkragd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk ik ookNee maar er is weinig werk op het moment, de werkloosheid in NL is aan het stijgen en daar zijn studenten de dupe van omdat die niet op constante tijden kunnen werken
Bleekscheet, bleekscheet. Wathca gonna do when they come for you.quote:
Jij was toch ook into computers?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ergens in een kas tomaten plukken en dat zwart?
Nee dank je
Ik had 4 jaar lang een baantje maar had een beetje schurft aan het bezorgenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb twee banen. En ik ben student. Miete ontkragd.
Ik ken alleen maar mensen in mijn familie die mijn hulp nodig hebben. Verder weet ik nooit een tarief te bepalen. Doe ik iets voor ze, denk ik aan 20 euro en dan krijg ik 50 lolquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij was toch ook into computers?
Doe gewoon wat mensen helpen voor een leuke prijs
Jij speelt op de PS3 mag ik hopen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef forzafct het volgende:
Iemand nog tips?
Zeg de volgende keer 100.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar mensen in mijn familie die mijn hulp nodig hebben. Verder weet ik nooit een tarief te bepalen. Doe ik iets voor ze, denk ik aan 20 euro en dan krijg ik 50 lol
Zeg dan gewoon negenhonderdmiljard euno.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg de volgende keer 100.krijg je 250
Ik gok op 80kquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
Maar, iemand met een indicatie? Gaat TOTY Belhanda onder de 50k kruipen? Ik hoop het.. Zijn SIF is ook maar 25k.
Dat zou wel lekkel goedkop sein, tans kan ik ook noch andere TOTIES KOPEN@@@#!!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
Maar, iemand met een indicatie? Gaat TOTY Belhanda onder de 50k kruipen? Ik hoop het.. Zijn SIF is ook maar 25k.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou wel lekkel goedkop sein, tans kan ik ook noch andere TOTIES KOPEN@@@#!!!!!
quote:
Wat zal die jongen gaan kosten? 30k?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had hem inmiddels al gevonden
IF Ogbonna trouwens
DOe hem CDM en Nsame LB Gourcuff CFquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Godver.
Ik dacht dat Bellieboy wel 9 zou krijgen:
http://www.futhead.com/12/squad/848942
Zoiets ja... Ik heb nog maar 100k over maar denk wel dat ik hem ga halen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat zal die jongen gaan kosten? 30k?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOe hem CDM en Nsame LB Gourcuff CF
Nee die wordt gewoon 97, net zoals Rooney zullen ze niet over de TOTY stats heen gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef psychedelicate het volgende:
Ben ook wel erg benieuwd naar TOTS Messi. Zou EA hun posterboy 99 maken?
Ik keek inderdaad net.quote:
Was m'n broertje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hehe, 0-5 en 1-5 gewonnen van Rijst. Nu ben ik baas.
Ik ben nog nooit zo happy geweest. Deze overtreft TOTY Persie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik keek inderdaad net.1,5k op PS3. Jij moet een gelukkig man zijn, pascal
.
Zou ik ook zeggenquote:
Ferry koel mengquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Maar hey,haters, op mijn montpellier home kit is wel 5k geboden nu.
met nog ongeveer anderhalf uur te gaan.
Badges verkocht ik ook altijd voor 5k. Je moet alleen vaak lang wachten voordat ze verkocht zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Maar hey,haters, op mijn montpellier home kit is wel 5k geboden nu.
met nog ongeveer anderhalf uur te gaan.
quote:
quote:
Haha, yeah, bedanktquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent echt goed. Ik heb een kanon in het midden maar ik weet niet hoe ik hem moet afvuren
Ederson en Cheyrou op CDMquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk die Hybrid.
http://www.futhead.com/12/squad/848942
*M'vila.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
MIJN GOD ik krijg me toch een goal tegen, wat dramatisch zeg! :s wat een paupertroep.
Je moet wel weten, wanneer je kan finessen en wanneer het niet kan. Een klein tikje naar de binnenkant en finessen doet al vaak wonderen en anders ram je hem de bovenhoek inquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef Pino0 het volgende:
fifa 12![]()
waarom kan ik niks finishen? 1 op 1 met welliton doe ik heel rustig finesse shot en de keeper houd hem altijd
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef Pino0 het volgende:
fifa 12![]()
waarom kan ik niks finishen? 1 op 1 met welliton doe ik heel rustig finesse shot en de keeper houd hem altijd
Gewoon vol uithalen, niet finnessen,quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef Pino0 het volgende:
fifa 12![]()
weet je zeker? ik raak dan al helemaal niks.. maar ja fifa is zo random gewoon. probeer mijzelf erg in te houden om geen dingen kapot te gooien.. oplossing; buikspieren trainen of gewichtjes heffen om agressie kwijt te raken.. heb al bijna 6 packiequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon vol uithalen, niet finnessen,
Ja bij mij werkt dat serieus beter, maar je moet gewoon weten wanneer je wel kan finessen, en niet man,quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
weet je zeker? ik raak dan al helemaal niks.. maar ja fifa is zo random gewoon. probeer mijzelf erg in te houden om geen dingen kapot te gooien.. oplossing; buikspieren trainen of gewichtjes heffen om agressie kwijt te raken.. heb al bijna 6 packie
Niets daarvan, gewoon hier posten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]ik hou mijn rages voortaan voor mezelf
Van mij mag je ze posten, en ik bepaal wat hier gebeurd of nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]ik hou mijn rages voortaan voor mezelf
Zo ken ik je weer (H)quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van mij mag je ze posten, en ik bepaal wat hier gebeurd of niet
Ik zocht naar hem op de Xbox en ik vond 1 in 4-4-2 voor 7.4k BIN, daarnaast stond 1 in 4-3-2-1 voor 10k BIN en daar is nu 8k op gebodenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef Fuszy het volgende:
Net Zoet gekocht voor 15k en nu staat er 1 voor 5k open bid op en een andere voor 10k open bid. Eerder vandaag zag ik hem weg gaan voor 10250
.
verdomme, dikke faal. Moet hem nog wel 4-3-2-1 maken, maar dat gaat niet met 1,2k. Straks maar eens een paar potjes spelen.
joquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand straks een potje op Xbox? rond een uur of 6.
Kandji 15K ja!quote:
Oké, ik stuur je zo wel een FR en dan invite ik je wel rond 6 uur.quote:
Ja schandalig dat prijsverschil tussen de xbox en ps3. Nu heb ik ook geen coins meerquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht naar hem op de Xbox en ik vond 1 in 4-4-2 voor 7.4k BIN, daarnaast stond 1 in 4-3-2-1 voor 10k BIN en daar is nu 8k op geboden
Dit is weer zo belachelijk. Ik wilde 'm 2 dagen geleden halen voor 300k, maar ik wilde nog even wachten. Nu is ie 500k. Nja, fock it, die hele handicap maakt dure spelers toch overbodig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
ff 100k winst gemaakt,
lekker lekker,
MOTM Lavezzi had ik een uur geleden gekocht voor 375k, net verkocht voor 475k
Die gast is zwaar gestegen in prijs omdat tie niet in TOTY zit
joquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oké, ik stuur je zo wel een FR en dan invite ik je wel rond 6 uur.
Rooney was toch zo een beest volgens jou?quote:
26 goals in 8 wedstrijden. Ik wil alleen TOTY Belhanda en IF Hazard en IF Ben Arfa en IF Fanni en IF Nsamequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rooney was toch zo een beest volgens jou?
Je heb die 24k toch nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
Oh wacht ik heb nog wel coins. Heb nog een bod uitstaan op IF Schenkeveld
Doe maar luxequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
26 goals in 8 wedstrijden. Ik wil alleen TOTY Belhanda en IF Hazard en IF Ben Arfa en IF Fanni en IF Nsame
Ja NOU!quote:
Kan pas als een nieuw topic geopend wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie kan mijn xbox gamertag toevoegen aan zeg maar die standaard eerste post van alle nieuwe topcis? Iedereen hier mag hem ook toevoegen op xbox ik wil wel potjes!
xbox gamertag = Cha0s_Jr
0 = nul.
Neequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst heeft wel 1 bazen muzieksmaak
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wil diegene dat dan doen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan pas als een nieuw topic geopend wordt.
Kan altijd hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan pas als een nieuw topic geopend wordt.
Klopt, maar Drake isquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Op een gegeven moment kan je de OP niet meer aanpassen, net als je posts.quote:
Drake>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rick Rossquote:
Neen. Drake heeft een mietjesstemquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Drake>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rick Ross
Jo, kom er zo aan. Wel maar 1 potje want heb geen zin om lang te gamen. Moet nog met school bezigquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
Vandermar ik heb je een friendrequest gestuurd man
GJE is uit de kast gekomenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:30 schreef laucas het volgende:
Samenvatting van de laatste 12-15 pagina's?
[FIFA 12: FUT] #556:TOTY Urbyquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:30 schreef laucas het volgende:
Samenvatting van de laatste 12-15 pagina's?
quote:
'plz'quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar mensen smeken om je toe te voegen hè
Als 'ie dat doetquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef Rijst het volgende:
Zeg Rijst je bent de beste. Dan voeg ik je toe.
Potje? of heb je geen xbox?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar mensen smeken om je toe te voegen hè
Neen.quote:
Speel je dan zelf? Of laat je weer je 'broertje' spelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Goed idee. Als je iwnt dan mag je in de OP. Dan gai k ook streamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |