Wat een verzuurd zeikwijf ben jij zeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zullen we ook een vage blanke vrouwen topic openen?
Hoezo we? Een topic open je alleen dus ga je gang.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat een verzuurd zeikwijf ben jij zeg.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo we? Een topic open je alleen dus ga je gang.
Hoor eens wie het zegt. Dom mens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat een verzuurd zeikwijf ben jij zeg.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goed zo O*
Chagrijnige vrouwen/ wijven/ mokkels
Daar kan ik een theorie voor geven:
1: Vriend heeft kleine Pener
2: Sleckte noiQerij
3: Ongesteld
4: Denken dat feminisme een mening is
5: Denken dat raaskallen een mening geven is.
6: Kookkunsten die door de baas in huis niet goedgekeurd is.
Wijven, jonguh, je moet met stalen vuist regeren bij deze levensvormen![]()
Dacht ikquote:
True, helemaal mee eens. Maar af en toe een trampoline spelen met een domme snobquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:37 schreef smitjew het volgende:
Je moet ook een vrouw van niveau zoeken en geen huishoud sletje
idd die snolletjes zijn wel geilquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dacht ikhaha
[..]
True, helemaal mee eens. Maar af en toe een trampoline spelen met een domme snob
is natuurlijk wel hobbywaardig.
Algoed vrouwen met niveau zijn er ongetwijfeld, maar de juiste match vinden is wel lastig.
Waarom voel jij je altijd zo snel geroepen om het op te nemen voor onze zwarte medemens?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoor eens wie het zegt. Dom mens.
Waarom voel jij je altijd zo snel geroepen om het op te nemen tégen de zwarte medemens? Wat ben jij toch een achterlijke gek en een zwart-wit denker. Joeeehoee, kom eens uit je holletje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom voel jij je altijd zo snel geroepen om het op te nemen voor onze zwarte medemens?
Haahaha heerlijk ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom voel jij je altijd zo snel geroepen om het op te nemen tégen de zwarte medemens? Wat ben jij toch een achterlijke gek en een zwart-wit denker. Joeeehoee, kom eens uit je holletje.Meer tijd ga ik ook niet meer aan simpelen als jij besteden.
Het schijnt dat blanke mannen haar niet moeten. Nu heeft ze haar hoop op negers gevestigd, vandaar dat ze ze een beetje te vriend wil houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Chromosomaal foutje. En vrouw met testosteron![]()
Dan krijg je dit soort 'bitchfight' reacties.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het schijnt dat blanke mannen haar niet moeten. Nu heeft ze haar hoop op negers gevestigd, vandaar dat ze ze een beetje te vriend wil houden.
quote:
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Probeer maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dat is mij ook nogal opgevallen, Antillianen staan op de nummer 1 als het gaat om criminaliteit in Nederland (CBS). Volgens mij is zij een gore dikke vette kutwijf met groteske lagen vet over haar lichaam waar slechts een handje vol negers zich tot aangetrokken voelen. Ze wordt overal uitgekotst door de nette, hoogopgeleide man en is daarom ook wel een beetje boos. Tevens haat zij dunne blanke meisjes (die prachtig zijn), is iets wat negerinnen ook vaak doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom voel jij je altijd zo snel geroepen om het op te nemen voor onze zwarte medemens?
En dan ook nog denken dat ze sexxxxy zijn.quote:
Mooi verteld, maar in die cultuur zijn ze gek op volle billen en een beetje volle vrouwen. leef en laat leven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:56 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Dat is mij ook nogal opgevallen, Antillianen staan op de nummer 1 als het gaat om criminaliteit in Nederland (CBS). Volgens mij is zij een gore dikke vette kutwijf met groteske lagen vet over haar lichaam waar slechts een handje vol negers zich tot aangetrokken voelen. Ze wordt overal uitgekotst door de nette, hoogopgeleide man en is daarom ook wel een beetje boos. Tevens haat zij dunne blanke meisjes (die prachtig zijn), is iets wat negerinnen ook vaak doen.
Laat gaan Dame, iedereen wil maar het zelfde zijn en dat zijn we niet ..quote:
Okéquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:31 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Laat gaan Dame, iedereen wil maar het zelfde zijn en dat zijn we niet ..
De wereld zou er erg saai uitzien als we allemaal het zelfde zouden zijn, muziek kleding etc .. lekker je ding doen, en trek je niets aan van wat een ander denkt:)quote:
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:35 schreef AndreaW het volgende:
[..]
De wereld zou er erg saai uitzien als we allemaal het zelfde zouden zijn, muziek kleding etc .. lekker je ding doen, en trek je niets aan van wat een ander denkt:)
En wat nu?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
En speciaal voor BBB:
[ afbeelding ]
Wat probeer je nou te beweren?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
En speciaal voor BBB:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:46 schreef Toradora het volgende:
Omdat het topic ook wel iets positiefs kan gebruiken
[ afbeelding ]
Pas wel op voor ze je beurs ript...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:46 schreef Toradora het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijs dat niet alle negerinnen dik zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:46 schreef Toradora het volgende:
[ afbeelding ]
Idioot...............quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:48 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Pas wel op voor ze je beurs ript...
Hoe bedoel je opgestapelde kwallen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Veel beter dan naar opgestapelde kwallen kijken
Ja of Nederlandse vrouwen niet vet zijn soms .. kom op zeg .. De De Antilliaanse vrouw heeft billen dat is daar sexy .. ieder zijn ding. Ik hou van een man van 185 lang en een ..... groot:)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Veel beter dan naar opgestapelde kwallen kijken
Nee, ram unnu gekquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je opgestapelde kwallen?
Klopt, maar moddervet zijn vind ik lelijk of je nou blank of donker bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:58 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ja of Nederlandse vrouwen niet vet zijn soms .. kom op zeg .. De De Antilliaanse vrouw heeft billen dat is daar sexy .. ieder zijn ding. Ik hou van een man van 185 lang en een ..... groot:)
och ja, afschuwelijk toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:04 schreef Toradora het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je de lagen kan blijven tellen
Voor jou misschien, laat iedereen toch in zijn waarde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:05 schreef Toradora het volgende:
[..]
Klopt, maar moddervet zijn vind ik lelijk of je nou blank of donker bent.
Ik laat ze in hun waarde, het is alleen mijn mening. Mollig, oke, dik zijn, njaaaaa. Moddervet, nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:08 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Voor jou misschien, laat iedereen toch in zijn waarde.
Jongens doe rustig, no span.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:30 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Mooi verteld, maar in die cultuur zijn ze gek op volle billen en een beetje volle vrouwen. leef en laat leven.
Zo vaag vind ik die nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:59 schreef Rodawa het volgende:
Godver, wat zijn jullie goed in topics verzieken zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auw:)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:46 schreef Bombshell het volgende:
Door dit topic ben ik in mijn armen gaan snijden.
Genoeg?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:45 schreef blek het volgende:
[..]
????
Er zijn genoeg mooie, leuke , knappe negerinnen. Maar daar gaat dit topic niet over.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat negerinnen afgaven in bed
We zijn toch allemaal gelijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Bewijs dat niet alle negerinnen dik zijn.
droom aan diggelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:09 schreef spiceinvader het volgende:
Hun nek is niet verlengd. In werkelijkheid worden de schouders en sleutelbenen plat gedrukt.
Ik ben nieuw hier en een beetje dom. Wat is een spuit elf?quote:
spuit elf, spuit modderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:29 schreef Gregorius91 het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier en een beetje dom. Wat is een spuit elf?
Dat is nog erger dan sterretjes in je gezichtquote:
quote:
Zie die bikini nu wel om de goede bulten?quote:
Dat is precies wat ik me dus ook afvroegquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zie die bikini nu wel om de goede bulten?
Een vergissing is zo gemaakt. Ik zou meteen 4 van die dingen omdoen,quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik me dus ook afvroeg
Wat is dat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat deze nog niet voorbij is gekomen!
Laatste keer dat ik keek leek ze er in de verste verte niet op.quote:
Die andere mensen op de foto zijn ook vaag. Vooral die negerin linksboven. Net een spook.quote:
Nee, het is jouw sister.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ze is een beetje dik, is dat je nieuwe vriendin?
Foutje, die heb ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, het is jouw sister.
Oh jawel hoor, je hebt sisters all around the world!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Foutje, die heb ik niet.
Nee zei ik. Droom er maar lekker van!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je hebt sisters all around the world!
stevige kastjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Thanx Oma, voor het maken van mijn nieuwe Facebook profiel foto!
[ afbeelding ]
Schijnt het goed te doen bij een sollicitatiegesprek.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:07 schreef _GdR_ het volgende:
de vager neger uit de OP.
[ afbeelding ]
when you see it...
zoo de 2e heeft een behoorlijk doorgesnoven gezichtquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Man man man, wat zijn er toch veel vage negerinnen, genoeg om er een topic over te openen, oordeel zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh huh, tsss (tjoerie), je weet dat ik sexy ben boy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |