Misschien je benen wat vaker trainen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:00 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat jij in maatpak moet komen om dat afgezakte lichaam nog enigszins presentabel te krijgen is jouw probleem.
Ik ben gewoon vier keer per week in de gym te vinden, de vrouwtjes bespringen mij als ik in korte brakka loop.
[ afbeelding ]
Wat een hoop onzekerheid in 1 post zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:43 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Een lange broek is natuurlijk niet per definitie een dikke jeans of zo.
Natuurlijk zijn er mensen die zich precies kleden zoals ze zelf lekker vinden, zonder zich iets van een ander aan te trekken. Je moet je echter afvragen of je daar bij wilt horen. Het zijn deze mensen die op roze slippers, in een bevlekte joggingbroek en met een bandshirt aan boodschappen gaan doen. Vaak met zichtbare tatoeages en andere onverkwikkelijkheden waaraan je je medemens niet bloot zou moeten stellen.
Je zou daarentegen er ook voor kunnen kiezen iemand te zijn die er trots op is altijd stijlvol gekleed door het leven te gaan. Iemand waaraan is af te zien dat hij niet uit de lagere sociale klassen komt.
Dit, die extra korte broeken zijn ook echt fucking gay bij een man. Zie:quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Eens met je vriendin, de voorbeelden die post onderschrijven haar punt alleen maar
Deze is wel iets te strak en iets te kort. En het is pride month dus ik toon gewoon solidariteit met de LGBT.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit, die extra korte broeken zijn ook echt fucking gay bij een man. Zie:
[ afbeelding ]
Niks mis mee verder, als dat ook de associatie is die je nastreeft.Sorry @:Sapstengel
Er is geen enkele relatie tussen rijkdom en stijl. Al is slechte smaak bij het gepeupel wellicht meer ordinair en bij de rijken meer protserig. Al kan dat ook goed andersom.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:59 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Naja, smaken verschillen.
Ik vind er niets van wanneer mannen korte broeken dragen in de zomer. Veel rijke mensen (kijk ook eens naar acteurs ed) dragen ze gewoon. Zijn misschien juist de minder rijken meestal die willen doen voorkomen alsof ze beter zijn. Er is dan kennelijk iets te bewijzen.
Als dat je conclusie is, heb je mijn post niet begrepen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat een hoop onzekerheid in 1 post zeg.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als dat je conclusie is, heb je mijn post niet begrepen.
Nee, totaal niet zelfs. Je stijlvol kleden doe je in de eerste plaats voor jezelf, dat heeft niets met onzekerheid te maken.quote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, totaal niet zelfs. Je stijlvol kleden doe je in de eerste plaats voor jezelf, dat heeft niets met onzekerheid te maken.
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers dat ik met mijn zongebruinde afgetrainde strandkast chickies onder je neus vandaan hossel?
Alsof stijlvol kleden voor veel mensen belangrijk is, not. Voor jou is het dat blijkbaar wel. Zoveel mensen, zoveel wensen. Maar dat jij met woorden als 'tokkie' en 'ordinair' gaat lopen schermen, zegt heel veel over jouw neerbuigende houding tegenover andere mensen. Stijlvol betekent voor jou dus niet veel meer dan je verheven voelen boven anderen. Vreselijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, totaal niet zelfs. Je stijlvol kleden doe je in de eerste plaats voor jezelf, dat heeft niets met onzekerheid te maken.
Waarschijnlijk verwar je mij met iemand anders. Het woord 'tokkie' heb ik bijvoorbeeld helemaal niet gebruikt en ik herken me ook niet in de rest van je bericht.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:22 schreef DjVero het volgende:
[..]
Alsof stijlvol kleden voor veel mensen belangrijk is, not. Voor jou is het dat blijkbaar wel. Zoveel mensen, zoveel wensen. Maar dat jij met woorden als 'tokkie' en 'ordinair' gaat lopen schermen, zegt heel veel over jouw neerbuigende houding tegenover andere mensen. Stijlvol betekent voor jou dus niet veel meer dan je verheven voelen boven anderen. Vreselijk.
Post 198 en 199 onderaan pagina 8 ben jij niet? Misschien zeg je het niet met zoveel woorden, maar het dedain druipt er vanaf.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verwar je mij met iemand anders. Het woord 'tokkie' heb ik bijvoorbeeld helemaal niet gebruikt en ik herken me ook niet in de rest van je bericht.
Daar lees je toch niets over tokkies? Tokkie is een kwalificatie van een persoon. Als ik het over ordinair heb, dan heb ik het over het kledingstuk, niet over de persoon. Net als wanneer ik jou zou vertellen dat je een domme opmerking maakt. Daarmee noem ik jou nog geen dom persoon. We maken immers allemaal wel eens een domme opmerking.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Post 198 en 199 onderaan pagina 8 ben jij niet? Misschien zeg je het niet met zoveel woorden, maar het dedain druipt er vanaf.
Of omdat een korte broek een vrijetijdskleding is en niet per se ordinair.quote:Op maandag 20 juni 2022 13:00 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En dat een korte broek een vrij ordinair kledingstuk is, staat buiten kijf. Het blijkt al uit het feit dat de meeste mensen het bijv niet in hun hoofd zouden halen om in korte broek naar een sollicitatiegesprek te gaan.
quote:Op maandag 20 juni 2022 13:59 schreef Rogue2.0 het volgende:
Of omdat een korte broek een vrijetijdskleding is en niet per se ordinair.
quote:Op maandag 20 juni 2022 14:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flatteus is het i.i.g. niet
Precies: het zijn selectiemechanismen. Nog een reden om je er niks van aan te trekken en lekker een korte broek aan te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:11 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het punt is niet dat men zoiets oplegt aan anderen maar meer dat je door je fatsoenlijk te kleden aan anderen kunt laten merken dat je weet hoe het heurt.
Fatsoenlijke mensen zullen jou en je korte broek/mouwtjes nooit publiekelijk afzeiken maar iedereen in die kringen weet natuurlijk wel gelijk dat je buiten bepaalde kringen valt als je zoiets draagt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |