Dit onderstreept precies m’n eerdere punt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:31 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)xt=Een%20stropdas%20(soms%20das%20of,om%20de%20hals%20is%20geknoopt.
https://nl.m.wikipedia.or(...)xt=Een%20stropdas%20(soms%20das%20of,om%20de%20hals%20is%20geknoopt.quote:
"Fatsoenlijke mensen zullen jou en je korte broek/mouwtjes nooit publiekelijk afzeiken maar iedereen in die kringen weet natuurlijk wel gelijk dat je buiten bepaalde kringen valt als je zoiets draagt"quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:31 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als je overigens goed had gelezen dan snap je dat het ‘fatsoenlijk’ in mijn post gaat over het ‘anderen niet wijzen op hun kleding’ en ik bedoel overduidelijk niet dat je een onmens bent als je niet bepaalde kleding draagt.
"Een stropdas (soms das of plastron genoemd)"quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:32 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit onderstreept precies m’n eerdere punt.
De ironie, je voelt je zo te zien verheven tov een Kappa sportbroek. Of ben je een beetje onzeker?quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:49 schreef Mubassie het volgende:
15+ graden is een korte broek.
Mensen die beweren dat een korte broek voor de man een no go is zijn denk ik een beetje onzeker, of voelen zich heel wat verheven.
Overigens heb je korte broeken en korte broeken. Als je nog steeds een Kappa sportbroekje draagt ben je wel af.
Waarom niet? Da's dan toch hoe je bent en hoe je je graag kleedt? Als die chick me niet moet omwille van de kleren die ik draag, zou het sowieso nooit wat gaan worden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Draag jij op een eerste date dezelfde kledij als bij een bezoekje aan de supermarkt op zaterdagmiddag?
Nee hoor, het ziet er gewoon niet uit. Was leuk in 1995 toen we nog gabberend door het leven gingen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:36 schreef Prego het volgende:
[..]
De ironie, je voelt je zo te zien verheven tov een Kappa sportbroek. Of ben je een beetje onzeker?
edit: misschien heb je bij een kappa sportbroek een punttkequote:Op donderdag 16 juni 2022 11:55 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nee hoor, het ziet er gewoon niet uit. Was leuk in 1995 toen we nog gabberend door het leven gingen.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:38 schreef DjVero het volgende:
Dingen die 'horen'
Mensen die zich druk maken om anderen die zich daar niet aan conformeren![]()
![]()
Ik vind zelf wel mooi Athleisure of Streetstyle. Niet in elke setting maar als vrijetijdskleding helemaal prima. En zelfs een sportieve look kan chic zijn of chic ogen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:55 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nee hoor, het ziet er gewoon niet uit. Was leuk in 1995 toen we nog gabberend door het leven gingen.
Kom jij mij eens helpen met kleding shoppen danquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind zelf wel mooi Athleisure of Streetstyle. Niet in elke setting maar als vrijetijdskleding helemaal prima. En zelfs een sportieve look kan chic zijn of chic ogen.
Je hebt toch zeker geen vrouw nodig om jezelf fatsoenlijk te kleden?quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:42 schreef dud0r het volgende:
Kom jij mij eens helpen met kleding shoppen dan
Ik wil nootje gewoon graag ontmoetenquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker geen vrouw nodig om jezelf fatsoenlijk te kleden?
Heb jij mijn hulp niet voor nodigquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom jij mij eens helpen met kleding shoppen dan
quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb jij mijn hulp niet voor nodigJe kan hele looks samenstellen op kledingsites dat is ideaal.
Unisex look haha mooi joh!quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie hier het gevaar als je je door je vrouw laat kleden/stylen
De ANWB stelletjes lookquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie hier het gevaar als je je door je vrouw laat kleden/stylen
Oke okequote:Op donderdag 16 juni 2022 13:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb jij mijn hulp niet voor nodigJe kan hele looks samenstellen op kledingsites dat is ideaal.
Jammerquote:
Dank jequote:Op donderdag 16 juni 2022 13:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oh sorry, dan zal ik je verder niet storen
Ja ik weet nog idd dat iedereen met 3/4e broek liep, ik had er ook een paarquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:42 schreef Cruzinats het volgende:
Leuk om zo'n topic terug te lezen.
De trend is nu juist zo kort mogelijk, short shorts.
Als je nu nog met een 3/4 broek rondloopt dan loop je echt voor l*l namelijk.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:21 schreef Regilio_ het volgende:
NEEN dat kan niet.
Lange broek of géén broek.
Eens met je vriendin, de voorbeelden die post onderschrijven haar punt alleen maarquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
Hangt er echt heel erg af van de broek, de rest van de outfit, het fysiek van de man en de setting.
Nee (vooral icm shirt met random teksten en bierbuik):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarja, blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Mijn vriendin noemt wat ik wel vind kunnen bijvoorbeeld "fucking gay".
want?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:21 schreef Regilio_ het volgende:
NEEN dat kan niet.
Lange broek of géén broek.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:23 schreef Rogue2.0 het volgende:
Ik snap niet waarom het niet zou kunnen..... Bij wie dan ook.
Nou jaaa, zitten wachten doet niemand ergens op. Er lopen ook mannen rond met skinny jeans. En dunne en dikke vrouwen met leggings Dat kan allemaal, mooi of niet. Korte broek op een warme zomerdag kan net zo goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:44 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alsof iemand op al die spierwitte ende harige stengels zit te wachten
Lekker vergelijk ook. Een vakantie op een tropisch eiland en tokkies die in hun campingsmoking boodschappen doen of die gewoon zo rondlopen op straat of werkquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:55 schreef Rogue2.0 het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Loop jij ook in lange broeken als je op een tropisch eiland op vakantie bent?
Dat die mensen tokkies zouden zijn is gewoon ook maar wat jij aanneemt aan de hand van een korte broek die die persoon draagt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lekker vergelijk ook. Een vakantie op een tropisch eiland en tokkies die in hun campingsmoking boodschappen doen of die gewoon zo rondlopen op straat
Dat zie je doorgaans wel duidelijk aan de achterlijk grote merklogo's e.d. Maar goed, Nederlanders en stijlvol kleden gaat niet echt hand in hand.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:07 schreef Rogue2.0 het volgende:
Dat die mensen tokkies zouden zijn is gewoon ook maar wat jij aanneemt aan de hand van een korte broek die die persoon draagt.
Soms is praktisch ook handiger dan stijlvol.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zie je doorgaans wel duidelijk aan de achterlijk grote merklogo's e.d. Maar goed, Nederlanders en stijlvol kleden gaat niet echt hand in hand.
Het is daarom fijn dat we ook mensen in ons land hebben die het (zogenaamd) wel kunnen en zich verheven voelen boven de restquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zie je doorgaans wel duidelijk aan de achterlijk grote merklogo's e.d. Maar goed, Nederlanders en stijlvol kleden gaat niet echt hand in hand.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:20 schreef GereDathan het volgende:
Het is daarom fijn dat we ook mensen in ons land hebben die het (zogenaamd) wel kunnen en zich verheven voelen boven de rest
Zie hier de Nederlandse mentaliteit. Denk je dat je een Italiaan dit snel zou horen zeggen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:16 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Soms is praktisch ook handiger dan stijlvol.
Nee dat kan allemaal niet. Je zou de blunders van anderen niet moeten gebruiken voor als rechtvaardiging voor je eigen missers.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:55 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Nou jaaa, zitten wachten doet niemand ergens op. Er lopen ook mannen rond met skinny jeans. En dunne en dikke vrouwen met leggings Dat kan allemaal, mooi of niet. Korte broek op een warme zomerdag kan net zo goed.
Dat weet ik niet. En waarom zou iemand in zo'n geval iets aantrekken van wat een ander vindt?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:15 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zie hier de Nederlandse mentaliteit. Denk je dat je een Italiaan dit snel zou horen zeggen?
Ik zou het zeker geen misser noemen wanneer ik in een korte broek rondloopquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee dat kan allemaal niet. Je zou de blunders van anderen niet moeten gebruiken voor als rechtvaardiging voor je eigen missers.
Dat jij in maatpak moet komen om dat afgezakte lichaam nog enigszins presentabel te krijgen is jouw probleem.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee dat kan allemaal niet. Je zou de blunders van anderen niet moeten gebruiken voor als rechtvaardiging voor je eigen missers.
Je wilt nog eens duidelijk maken dat korte broeken meestal vrij ordinair zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:00 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat jij in maatpak moet komen om dat afgezakte lichaam nog enigszins presentabel te krijgen is jouw probleem.
Ik ben gewoon vier keer per week in de gym te vinden, de vrouwtjes bespringen mij als ik in korte brakka loop.
[ afbeelding ]
Een lange broek is natuurlijk niet per definitie een dikke jeans of zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:23 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. En waarom zou iemand in zo'n geval iets aantrekken van wat een ander vindt?
Als je op een hete zomerdag stijlvol (volgens anderen) boven praktisch verkiest, dan zal je maar op je hete zweet moeten zitten
Naja, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:43 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Een lange broek is natuurlijk niet per definitie een dikke jeans of zo.
Natuurlijk zijn er mensen die zich precies kleden zoals ze zelf lekker vinden, zonder zich iets van een ander aan te trekken. Je moet je echter afvragen of je daar bij wilt horen. Het zijn deze mensen die op roze slippers, in een bevlekte joggingbroek en met een bandshirt aan boodschappen gaan doen. Vaak met zichtbare tatoeages en andere onverkwikkelijkheden waaraan je je medemens niet bloot zou moeten stellen.
Je zou daarentegen er ook voor kunnen kiezen iemand te zijn die er trots op is altijd stijlvol gekleed door het leven te gaan. Iemand waaraan is af te zien dat hij niet uit de lagere sociale klassen komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |