Maar geheel naar mijn ongenoegen zijn we wel preutser geworden tov 70/80'squote:Soms is het mooi in een klein kutlandje te wonen.
Godver ik zat daar als kleine jongen ook altijd naar te kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef trabant het volgende:
Ja, maar de camera stond achter haar.![]()
Die heupen, die benen, die billen.
Ik doe nog altijd domme dingen in de nabijheid van vrouwen met lang rood haar, zelfs als ik er alleen maar aan denk.
Q.e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Karina op 23-05-2012 20:47:49 ]Farts are jazz to assholes
Misschien was ik gewoon te jong om het door te hebben, kan ook, of ik vond het maar saai. En een blote vrouw is voor een meisje natuurlijk niet echt bijzonder, voor een jongen dan weer welquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef jekomterwelhinter het volgende:
"Volgens mij is het in jullie herinnering veeeel sexier dan het in werkelijkheid was"
Er werd in mijn herinnering wel geneukt in De Stille Kracht.
En bij Angelique is het zo dat "bloot" is in de eerste scene:
D'r vriend duikt in het water om een bloem te plukken en daarna spat hij Angelique nat. Zij had niets eronder aan dus... genieten geblazen.
Waar gaan ze verder op de nationale TV ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:23 schreef Waaghals het volgende:
Amerika is echt niet zo preuts, bijna de hele natie heeft wel 1 of meerdere van de betaalzenders waar ze veel verder gaan dan op Nederlandse tv.
Geen idee, maar ik gok, Zweden, Canada, Australië zou ik denken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar gaan ze verder op de nationale TV ?
Check.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef trabant het volgende:
Ja, maar de camera stond achter haar toen ze als slavin werd verkocht.![]()
Die heupen, die benen, die billen.
Ik doe nog altijd domme dingen in de nabijheid van vrouwen met lang rood haar, zelfs als ik er alleen maar aan denk.
Q.e.d.
Canada is nog conservatiever dan Amerika.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok, Zweden, Canada, Australië zou ik denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |