Praten...duh.quote:
Maar dat is anders... dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Zei jij laatst ook niet dat je nog met een ander had liggen vozen nadat jij je eerste date met hem had gehad?
Dat was na date 1 en voordat we met elkaar naar bed waren geweest. Dat vind ik iets heel anders.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Zei jij laatst ook niet dat je nog met een ander had liggen vozen nadat jij je eerste date met hem had gehad?
Soms haat ik jou zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dat is anders... dat snap je toch wel?
Haha...het is in ieder geval duidelijk wie de broek aan heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dat is anders... dat snap je toch wel?
Mooi toch die ninjaquotesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van communicatie en gevoel!
Ik had hem gewist omdat ik vind dat niet iedere willekeurige lurker hoeft mee te genieten. Moraal van het verhaal was dat je pas echt duidelijkheid hebt als je het uitspreekt met elkaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ga automatische updates uitzetten, ik was halverwege toen die in eens verdween
Na extrapolatie had ik er dat ook uit opgemaakt en true that: je kan wel wat voelen wat de ander denkt/voelt maar het is pas zeker als er gewoon over gepraat wordt...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had hem gewist omdat ik vind dat niet iedere willekeurige lurker hoeft mee te genieten. Moraal van het verhaal was dat je pas echt duidelijkheid hebt als je het uitspreekt met elkaar.
Ik ook van jou.quote:
Wat romantisch!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef -Splash- het volgende:
Precies, ketting eraan en niet meer uit laten gaan. Elke gedachte van iets anders doen dan iets met jou eruit beuken.
Game onquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb me nu ook ingeschreven op OKcupid en Badoo.
Wat moet ik precies verstaan onder het type "gelukzoeker"?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:53 schreef freshy98 het volgende:
Au-pairs heb ik er nog niet gezien. Wel wat gelukzoekers.
Inderdaad, geen sappig dateverhaal héquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:03 schreef Dizorn het volgende:
What a bummer![]()
Nouja, fijn dat het voor beiden is ofc
Het was een erg leuke avond, dus niks verloren (maar ook niets gewonnen helaasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:03 schreef Dizorn het volgende:
What a bummer![]()
Nouja, fijn dat het voor beiden is ofc
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad, geen sappig dateverhaal héOp maar naar de volgende S. dan
Jammer, maar iig goed te horen dat je hem hebt ingemaakt met Poolenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:25 schreef eefje801 het volgende:
Rustig hier..
Dateverslag: Leuke avond gehad. Was heel gezellig met Splash, ingemaakt met poolen en beide niet meer dan een vriendschappelijke klik.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het was een erg leuke avond, dus niks verloren (maar ook niets gewonnen helaas).
Bedankt E.(en voor het geduld, het was verschrikkelijk ongelukkig van alles wat er doorheen kwam)
Erg warm. Dus als je van zwoele vochtige zweetseks houdt wordt het helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor neukweer wordt het morgen eigenlijk? Dit in verband met mijn eigen date.
veel te warm, een beetje kerel gaat gewoon door natuurlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, jammer, maar één troost. Het is toch veel te warm om te neuken.
Ach, kunnen altijd nog afkoelen in badquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat voor neukweer wordt het morgen eigenlijk? Dit in verband met mijn eigen date.
Was erg leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jammer, maar iig goed te horen dat je hem hebt ingemaakt met Poolen
Edit: Ok, verkeerd begrepen...S. goed dat je haar hebt ingemaakt met poolen!
Neuken onder de douche is gruwelijk oncomfortabel. Bovendien, dat bad is er... dus waarom daar dan geen gebruik van makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef -Splash- het volgende:
Onder de douche werkt ook prima.
Je hoeft het ook niet in bed te doen... onder de douche werkt prima.
[..]
Was erg leuk.
Om nou te zeggen dat iemand beter was... nee... de meeste potjes werden ook beslist omdat een iemand de zwarte bal in het verkeerde netje legde.
Nu naar Nijmegen. Veel plezier succes morgen S. en S.!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neuken zonder te veel lichamelijk contact en dan lekker loom
Nou inderdaad, en dan zit je vaak ook nog eens met verschil in lichaamslengtequote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuken onder de douche is gruwelijk oncomfortabel. Bovendien, dat bad is er... dus waarom daar dan geen gebruik van maken
Optillenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en dan zit je vaak ook nog eens met verschil in lichaamslengteIn bad is heerlijk, sowieso
Oh of in een bubbelbad
Veel plezier!
ha ha dat is inderdaad de oplossingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OptillenDan heb je geen last meer van dat lengte verschil. Maar das zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |