Ik krijg iig geen kans meer op een middelbare school. Dan moet ik of werken, of VAVO.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zei je al ja. Maar wat moet je dan eigenlijk? Dan heb je het examen voor de tweede keer niet gehaald, en dan?
Dat was bij ons dus niet het geval. Daar zat het tempo er wel achter in.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weetje ik vind het wel lekker juist met die hitte fietsen. Gewoon rustig gangetje, af en toe afstappen bij een tempeltje, beetje doorheen strompelen. Veel water drinken enzo
Genieten
Dan mag je wat leuks uitkiezen op niveau 1 van het MBO. Niet echt aan te raden dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zei je al ja. Maar wat moet je dan eigenlijk? Dan heb je het examen voor de tweede keer niet gehaald, en dan?
Ja, een 6 jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kun je een 4.1 halen en sta je nog een 6.
Serieus? Ook als je bijvoorbeeld vwo doet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan mag je wat leuks uitkiezen op niveau 1 van het MBO. Niet echt aan te raden dus.
Maar kom opquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg iig geen kans meer op een middelbare school. Dan moet ik of werken, of VAVO.
een 6 is geslaagd, nerdje!quote:
Volgens mij mag je na 2 keer falen op HAVO en VWO instromen op MBO 4, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Serieus? Ook als je bijvoorbeeld vwo doet?
Ik heb vrijdag een SE voor ak.quote:
Aangezien leerplicht tot 18 jaar is nu zal het wel de vavo worden dan. Maar je bent nog niet gezakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg iig geen kans meer op een middelbare school. Dan moet ik of werken, of VAVO.
Harde maatregelen wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij mag je na 2 keer falen op HAVO en VWO instromen op MBO 4, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar kom op. 2 keer achter elkaar plompzakken op vmbo-niveau. Dat zou wel echt erg zijn.
Eerste keer zakken kwam door prive omstandigheden. En nu gelden er nieuwe regels: je moet voor CE en SE beide 5,5 voor ALLE vakken gemiddeld staan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar kom op. 2 keer achter elkaar zakken op vmbo-niveau. Dat zou wel echt erg zijn.
Ja dus? Tis maar vmbo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerste keer zakken kwam door prive omstandigheden. En nu gelden er nieuwe regels: je moet voor CE en SE beide 5,5 voor ALLE vakken gemiddeld staan.
Voor een vmbo'er kan het net zo zwaar zijn als vwo voor een vwo'er.quote:
dan krijg je een bezem en mag je perron schoonmaken met koninginnedagquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
ik welquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Voor een vmbo'er kan het net zo zwaar zijn als vwo voor een vwo'er.
Niet iedereen daar is een ongemotiveerde luilak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |