Keiharde onweer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar verpest het nou niet.
Ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef Intronic het volgende:
mensen nu binnen in kantoren zettenslaven zijn we meer niet
Nou ja, dan is er nog hoop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 4.5 en 6.5.
omgg
Maar hopen dat de norm 0,5 of hooguit 1 is.. dan heb ik nog een voldoende.. wordt 13 juni bekend gemaaktquote:
Wat sta je gemiddeld dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar hopen dat de norm 0,5 of hooguit 1 is.. dan heb ik nog een voldoende.. wordt 13 juni bekend gemaakt
Toen ik examen had keken ze het in één keer na en als je gezakt was kreeg je een telefoontje 'tussen 09:00 en 18:00', dikke paniek als er dan iemand belde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar hopen dat de norm 0,5 of hooguit 1 is.. dan heb ik nog een voldoende.. wordt 13 juni bekend gemaakt
jupquote:
Weetje ik vind het wel lekker juist met die hitte fietsen. Gewoon rustig gangetje, af en toe afstappen bij een tempeltje, beetje doorheen strompelen. Veel water drinken enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
WIj hadden ook een fietstocht gedaan in Yangshuo, beetje omgeving erbij, moonhill er tussendoor, maar fietsen midden op de dag bij 40 graden is niet echt tof inderdaad
Klopt, ik heb vorig jaar ookal examen gedaan maar gezaktquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik examen had keken ze het in één keer na en als je gezakt was kreeg je een telefoontje 'tussen 09:00 en 18:00', dikke paniek als er dan iemand belde.
ohquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Saisai het volgende:
Ik heb mn voet overbelast en kan daardoor niet werken. nu moet ik verplicht thuis op mn kont zitten met dit lekkere weer.
Dat zei je al ja. Maar wat moet je dan eigenlijk? Dan heb je het examen voor de tweede keer niet gehaald, en dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vorig jaar ookal examen gedaan maar gezaktik moet dit jaar dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |