Ja daarom.quote:
Stuur zelf gewoon 5 e-mails.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom.Die laatste les is belastingrecht. Ik wil het vak zo graag halen, dat ik maar alle lessen braaf volg. Alleen de leraar zei vorige week als hij emails ontving met vragen dat de les door ging en anders niet.
Maar goed hoe kom je dat ooit te weten.
wasda?quote:
Ja ik herinner me er wel wat van maar aangezien ik al sinds eerste week van april boven de 20 graden zit ben ik het niet meer gewend manquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij kent het weer in Nederland wel, mag ik hopen?
Belastingrechtquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom.Die laatste les is belastingrecht. Ik wil het vak zo graag halen, dat ik maar alle lessen braaf volg. Alleen de leraar zei vorige week als hij emails ontving met vragen dat de les door ging en anders niet.
Maar goed hoe kom je dat ooit te weten.
Ook optioneel.`quote:
Wij behandelden vorige week het laatst gegeven tentamen. Het zag er toen wel focking makkelijk uit maar goed als het tentamen straks voor mijn neus ligt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Belastingrecht![]()
![]()
Ik moet dat ook nog steeds halen
Het gaat sowieso onweren vanavond of morgen dus waarschijnlijk gaat die bbq niet door.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik herinner me er wel wat van maar aangezien ik al sinds eerste week van april boven de 20 graden zit ben ik het niet meer gewend man(sorry jong0ns hihih
)
oei zonde!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het gaat sowieso onweren vanavond of morgen dus waarschijnlijk gaat die bbq niet door.
En mensen lopen hier al te zeiken als het even 24 graden isquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oei zonde!
Gister hadden we hier ook onweer, poh flinke bui maar met 2 uurtjes is het weer droog
Wel lekker die afkoeling, vandaag waren er ook wat wolkjes en lekker 36 graden.. beter dan rond de 40 pff
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En mensen lopen hier al te zeiken als het even 24 graden is.
quote:
Waar zit je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oei zonde!
Gister hadden we hier ook onweer, poh flinke bui maar met 2 uurtjes is het weer droog
Wel lekker die afkoeling, vandaag waren er ook wat wolkjes en lekker 36 graden.. beter dan rond de 40 pff
Precies, ik moest wel een beetje lachen toen ik dat lasquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En mensen lopen hier al te zeiken als het even 24 graden is.
Nu in siem reap, waar het nu zo'n 31 graden is want het is al lekker afgekoeldquote:
WIj hadden ook een fietstocht gedaan in Yangshuo, beetje omgeving erbij, moonhill er tussendoor, maar fietsen midden op de dag bij 40 graden is niet echt tof inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wist niet dat een mens zoveel kon zweten als je met deze temperaturen op het midden van de dag ging fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |