fixed. Zoals het er stond lijkt het alsof kinderen die om wat voor reden dan ook geen borstvoeding krijgen hun hoofdvoeding ontzegd wordt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef bitterend het volgende:
TJ..tot een jaar is borstvoeding melk de hoofdvoeding..wellicht dat hij genoeg voedingstoffen uit je melk haalt
Das inderdaad wel sneu. Maar als het vandaag niet was dan wel met Oud&Nieuw. Dus misschien beter nu om 22.00, lligt Draakje er ook weer 2 uur eerder in dan met Oud&Nieuw zou zijn waardoor de nacht ook weer wat lager duurt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef NotTheSame het volgende:
*knip*
En ik ben die k*t stad hier toch zo beu! Welke randdebiel verzint het om om 22.00uur vuurwerk af te gaan steken. Draakje ligt nu op mij, die is zo verschrikkelijk geschrokken dat ze een half uur compleet van de kaart is geweest. Dat ontroostbare huiltje ging door merg en been, zelfs de tiet was niet goed genoeg om haar te kalmeren.
Hoezo, Rayen krijgt toch bv, dan is bv zijn hoofdvoeding. Niet alles op jezelf betrekken hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
fixed. Zoals het er stond lijkt het alsof kinderen die om wat voor reden dan ook geen borstvoeding krijgen hun hoofdvoeding ontzegd wordt.
jajaja, ik weet dat ik hiermee misschien de aloude nutteloze discussie weer naar boven haal. Maar ik trek dit soort stellingen normaal al niet goed, en vandaag zo mogelijk nog minder
Ja dan zal dat het wel zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef bitterend het volgende:
TJ..tot een jaar is borstvoeding de hoofdvoeding..wellicht dat hij genoeg voedingstoffen uit je melk haalt
Niet helemaal waarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
fixed. Zoals het er stond lijkt het alsof kinderen die om wat voor reden dan ook geen borstvoeding krijgen hun hoofdvoeding ontzegd wordt.
jajaja, ik weet dat ik hiermee misschien de aloude nutteloze discussie weer naar boven haal. Maar ik trek dit soort stellingen normaal al niet goed, en vandaag zo mogelijk nog minder
Met oud op nieuw was Draakje 2 weken oud en was ik er op voorbereid. Ramen dicht, wiegje naast m'n bed en zelf erbij blijven en wat denk je... Ze gaf geen kik!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Das inderdaad wel sneu. Maar als het vandaag niet was dan wel met Oud&Nieuw. Dus misschien beter nu om 22.00, lligt Draakje er ook weer 2 uur eerder in dan met Oud&Nieuw zou zijn waardoor de nacht ook weer wat lager duurt.
SC-tje was met Oud&Nieuw net iets ouder dan een maand en heeft er totaal niets van meegekregen. Dus ik heb verder geen idee of voorgaande opmerking een beetje hout snijdt hoor...
kruipen in deze warmte is ook erg vermoeiend, dus ik geef hem groot gelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:18 schreef Nirak het volgende:
Dat lijkt me ook helemaal niet makkelijk TJ!
Het is warm, dus zonder slaapzak naar bed.. En ipv een romper alleen maar zn boxpakje met korte pijpjes en mouwen.
Hij begon meteen in bed te kruipen en stortte aan t einde van zn bed meteen in een diepe slaap
[ afbeelding ]
Arwen was ook net een van de uitzonderingen idd die helaas heel lang kv nodig hadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat DML zegt .. Arwen heeft de eerste 2 jaar practisch op alleen KV geleefd.. Al was dit wel speciale KV en allerlei toevoegingen![]()
Je kunt ook geen appels met peren vergelijken
Ik weet dat het me nergens brengt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ het is of accepteren dat je je kind voorlopig in slaap voedt of er toch mee aan de slag gaan maar hier zeggen dat je niet wilt voeden en niet wilt laten huilen brengt je dus nergens.
Je kan consequent papa hem op bed laten leggen en papa er telkens naar toe laten gaan.
Controlled crying heeft ook voor sommigen hier op fok gewerkt.
Het zal in ieder geval niet in éen half uurtje gepiept zijn. Wat je ook kiest wees er consequent in anders snapt je kind er helemaal niks meer van. En een half uur voor niks huilen is nog sneuer als je dan toch weer toegeeft.
Laat papa elke 5 minuten gaan bijv.
Er zijn verschillende manieren zoals niet praten, maar gewoon weer neer leggen, aai over de bol/kus en weer weg. Zo weet hij dat jullie er wel zijn en reageren als hij huilt.
Er naast blijven zitten (papa) werkt wellicht ook.
ja dat dus en wat dml zei.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hoezo, Rayen krijgt toch bv, dan is bv zijn hoofdvoeding. Niet alles op jezelf betrekken hoor
veel plezier! En ik kijk uit naar de beelden van een varende Casquote:Op zondag 27 mei 2012 10:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Hebben jullie het ook zo warm?Hier in huis zweten we weg
. We gaan zo even de verkoeling van het water opzoeken, heerlijk even de IJssel op. Gisteren hebben we voor Cas een zwemvest gekocht zodat hij ook mee kan op de boot, ben heel benieuwd wat hij er van gaat vinden. Zal meteen onze camera even in de tas stoppen!
Fijne dag iedereen!
Onze Marten is op 7 maart geboren. Ruim 2 mnd dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:23 schreef Nirak het volgende:
Welkom henk! Hie oud is je zoontje?
Mefke, wat schattig
Wij ook!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:31 schreef Nirak het volgende:
Wij hebben hier zo onze eigen manier om te genieten van he warme weer
[ afbeelding ]
En omdat je daar honger van krijgt, ging meneer een kwartje tosti uit onze hand zitten kijken.. Alleen met kaas overigens..
[ afbeelding ]
En hoewel brood er eigenlijk helemaal niet goed in gaat, verdween dit stuk tosti als sneeuw voor de zon in ons kereltje...
Ja ik denk alle tips die er te geven zijn al gegeven zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 00:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat Nirak zegt. Maak duidelijke afspraken idd sowieso. Consequent zijn is belangrijk. Het maakt niet uit wat je doet als je het maar consequent doet. Behalve in elkaar rossen
Is papa op tijd thuis voor de nacht slaap? Laat hem dan 's avonds iig het ritueel oppakken en idd komende week wellicht alle slaapjes.
Probeer een manier te zoeken die jullie aan staat en hou die dan vol. Bedenk je wat je het wel en niet waard vindt om van het in slaap voeden af te komen.
Als veel huilen niet jouw manier is dan maak je het jezelf een stuk makkelijker door je dan er voorlopig bij neer te leggen.
Het is ook zeker niet abnormaal en er komt een eind aan wat je kan proberen te bespoedigen door papa en water en het ritueel veranderen in te zetten.
Overigens kan je natuurlijk altijd je verhaal hier doen maar je zegt dat je het lastig vindt de tips uit te voeren.
Dan wordt het voor iedereen hier ook steeds lastiger tips geven natuurlijk
Succes en veel plezier aankomende week
Nou krijg gelijk zin om ook zo'n badje te kopenquote:
Ja, en sinds een dag of twee valt hij ook niet zomaar om. Hij kan ook van zitten naar kruipen zonder om te vallen. Alleen van kruipen naar zitten lukt nog niet (hij probeert het wel). En "kruipen" dan dus wel tussen aanhalingstekens. Het is meer tijgeren en met een beetje mazzel vooruit kruipen, maar hij is volop aan het expirimenteren. Verplaatsen lukt in ieder geval prima, als je maar lang genoeg rondjes draait kom je er ook welquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef bitterend het volgende:
Trouwens kan Danne al zelfstandig zitten?? in dat eerste foto ziet het er zo uit!
Deze ook "maar" ¤14,-quote:Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef Susie het volgende:
Tja, deze is wel erg groot, maar ja, was niet duur
Er zou iemand komen logeren, maar die heeft afgezegdquote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef Susie het volgende:
Misschien wil er iemand bij je komen logeren TAP? Niet gezellig dat ie zoveel weg is!
ik zal volgende week eens kijken. Meestal zie ik alleen iejoor. Maten is me eigenlijk nooit opgevallenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:40 schreef bitterend het volgende:
evenstar![]()
![]()
Kyara staat toch op de luier welke maat het is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |