abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112081679
Welkom henk! Hie oud is je zoontje?

Mefke, wat schattig O+
pi_112081771
Hebben jullie het ook zo warm? :% Hier in huis zweten we weg ;). We gaan zo even de verkoeling van het water opzoeken, heerlijk even de IJssel op. Gisteren hebben we voor Cas een zwemvest gekocht zodat hij ook mee kan op de boot, ben heel benieuwd wat hij er van gaat vinden. Zal meteen onze camera even in de tas stoppen!

Fijne dag iedereen!
pi_112082634
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Hebben jullie het ook zo warm? :% Hier in huis zweten we weg ;). We gaan zo even de verkoeling van het water opzoeken, heerlijk even de IJssel op. Gisteren hebben we voor Cas een zwemvest gekocht zodat hij ook mee kan op de boot, ben heel benieuwd wat hij er van gaat vinden. Zal meteen onze camera even in de tas stoppen!

Fijne dag iedereen!
veel plezier! En ik kijk uit naar de beelden van een varende Cas
  zondag 27 mei 2012 @ 11:23:54 #229
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_112082827
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:23 schreef Nirak het volgende:
Welkom henk! Hie oud is je zoontje?

Mefke, wat schattig O+
Onze Marten is op 7 maart geboren. Ruim 2 mnd dus.
Baker: "Fox one! Fox one!"
Formerly known as DaCybrsrfr
Hardpore Corn
pi_112085206
Welkom Henk!

Cas O+ O+

Mef dat is echt leuk!

We waren ook buiten bij het speelslootje O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112086310
Wij hebben hier zo onze eigen manier om te genieten van he warme weer :)

En omdat je daar honger van krijgt, ging meneer een kwartje tosti uit onze hand zitten kijken.. Alleen met kaas overigens..

En hoewel brood er eigenlijk helemaal niet goed in gaat, verdween dit stuk tosti als sneeuw voor de zon in ons kereltje...
pi_112087043
Oh oh oh wat een heerlijke ventje is het!!
En wat een leuke zwembad! wat is het voor een?? wil ik ook!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112088906
Welkom Henk.

We zijn hier nu druk bezig om het zwembadje te vullen. We hadden eerst in de planning staan om vandaag naar het zwembad te gaan met de kleine meid, maar vanwege Pinksteren zijn de openingstijden voor vrijzwemmen aangepast. Ze gaan over een uurtje dicht, dus dat is de moeite niet.

Danne geniet zichtbaar van het water (en de tosti). O+
pi_112089208
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 13:31 schreef Nirak het volgende:
Wij hebben hier zo onze eigen manier om te genieten van he warme weer :)

[ afbeelding ]

En omdat je daar honger van krijgt, ging meneer een kwartje tosti uit onze hand zitten kijken.. Alleen met kaas overigens..

[ afbeelding ]

En hoewel brood er eigenlijk helemaal niet goed in gaat, verdween dit stuk tosti als sneeuw voor de zon in ons kereltje...
Wij ook!

gister, en vandaag ben ik er zelf ook maar bij in gaan zitten
  zondag 27 mei 2012 @ 15:15:28 #235
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_112089778
Nirak, ik hoor wel vaker dat kleintjes liever brood uit de broodrooster hebben. Even wat meer structuur dan dat sompige brood ;)
pi_112091458
Heerlijk die waterpret met die kleintjes :)
Net in het bos geweest, we zijn lekgeprikt door de muggen, de kleine man gelukkig niet :) Nu weer buiten op het speelkleed in een luier :)

Dat zwembadje hebben we bij intratuin gekocht, een rood dakje zit er nog op. Maar we hadden van de week een opblaasbootje en daar was hij ook heel content mee :) Deze is net wat groter.
  zondag 27 mei 2012 @ 16:22:50 #237
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_112091761
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat Nirak zegt. Maak duidelijke afspraken idd sowieso. Consequent zijn is belangrijk. Het maakt niet uit wat je doet als je het maar consequent doet. Behalve in elkaar rossen :+

Is papa op tijd thuis voor de nacht slaap? Laat hem dan 's avonds iig het ritueel oppakken en idd komende week wellicht alle slaapjes.

Probeer een manier te zoeken die jullie aan staat en hou die dan vol. Bedenk je wat je het wel en niet waard vindt om van het in slaap voeden af te komen.
Als veel huilen niet jouw manier is dan maak je het jezelf een stuk makkelijker door je dan er voorlopig bij neer te leggen.
Het is ook zeker niet abnormaal en er komt een eind aan wat je kan proberen te bespoedigen door papa en water en het ritueel veranderen in te zetten.

Overigens kan je natuurlijk altijd je verhaal hier doen maar je zegt dat je het lastig vindt de tips uit te voeren.
Dan wordt het voor iedereen hier ook steeds lastiger tips geven natuurlijk ;)

Succes en veel plezier aankomende week :*
Ja ik denk alle tips die er te geven zijn al gegeven zijn ;)
Nou gelukkig is het niet abnormaal maar ik was in de overtuiging dat hij op een gegeven moment zelf gaat slapen. Als hij wat ouder is.
Dit wordt overal ontkend en gezegd dat als ik nu niet wat doe ik er totdat hij 1 of 2 jaar is eraan vastzit om het zo maar te zeggen.
Is dit zo of is dit niet zo?
Want als ik weet dat hij het op een gegeven moment zelf gaat doen, het in slaap vallen dan zit ik er wat minder mee.

Nirak inderdaad wij kunnen allebei niet tegen hartverscheurend huilen. Dus op hetmoment dat de één zich sterk voelt om door te zetten. Heeft de ander de groots mogelijke moeite :+

Evenstar omdat Rayen steeds liggend gevoed word voor zijn slaapjes is hij eigenlijk niet meer gewend om op schoot te drinken. En hij wilde dat dus niet meer. Dus dat ben ik weer terug aan het brengen en daarom mocht ik hem geen melk geven.
Tsja en hoe ik het erin krijg, daar had de lactatiekundige ook geen antwoord op. Hij heeft wel een antilekbeker maar die heeft hij nog niet helemaal door. Dus dat is per toeval dat hij er wat uitkrijgt.

BakkerHenk gefeliciteerd, dat vraagt om een foto *O*

Wij hebben ondertussen een ikea kinderstoel en het eten geven gaat echt een stuk makkelijker.
En hetschoonmaken daarna ook ;) inplaats van in zo'n wippertje eten geven.
Trouwens die "ronde" babylepeltjes van Ikea voor babyvoeding "happen"' een stuk makkelijker weg inplaats van die smallere babylepeltjes (als je snapt wat ik bedoel ;) )
Rayen 2½ jaar!
  zondag 27 mei 2012 @ 16:28:08 #238
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112091912
Danne O+ en Lex O+ Leuk dat waterpret!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 27 mei 2012 @ 17:02:50 #239
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_112092979
Waterpret danne & lex O+ O+

Dames wat voor beker is handig voor de wat dikkere sapjes/smoothies. Ik zie alleen antilekbekers met van die hele smalle gaatjes, voor melk of roosvicespul.

Het is hier drama met fruit, maar als t vloeibaar is, wil ie soms wel

Ik doe nu gewoon glas, maar wat een geknoei
pi_112095218
je kan een harde tuitbeker met meerdere gaatjes proberen, een rietje, of gewoon laten proberen uit ene gewoon bekertje.. en er zijn uiteraard ook gewoon papspenen verkrijgbaar.
  zondag 27 mei 2012 @ 18:41:42 #241
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112095723
Of zo'n 3 standen speen, werkt hier prima voor de wat dikkere spul. Zo'n papspeen guts het ook nog uit.
pi_112097100
Hier een tuitfles van kruidvat. Eigen merk. Deze heeft een zachte ruit met een spleetje ipv gaatje(s).
  zondag 27 mei 2012 @ 21:36:07 #243
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_112102673
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef Susie het volgende:
Danne O+ en Lex O+ Leuk dat waterpret!
Nou krijg gelijk zin om ook zo'n badje te kopen :P :Y ;)
En handig die badring :Y in dat badje.
Rayen 2½ jaar!
  zondag 27 mei 2012 @ 21:46:47 #244
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112103159
Wij hebben hier best een groot bad (kan ik er zelf ook bij ;) ) en dan zit ze in zo'n ring geval. Geloof alleen dat het in het begin wat koud was, ze vond het in ieder geval niet leuk om erin te gaan :D
pi_112103263
Dat is het voordeel van een kleiner badje susie, wij gooien er 2 emmers "warm" water in voordat meneer erin gaat.
pi_112106637
Trouwens kan Danne al zelfstandig zitten?? in dat eerste foto ziet het er zo uit!
pi_112107164
en ze kunnen makkelijker leren kruipen en optrekken in het water ;) Lex vond het heerlijk
  zondag 27 mei 2012 @ 23:07:11 #248
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112107279
Tja, deze is wel erg groot, maar ja, was niet duur :D
pi_112107428
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef bitterend het volgende:
Trouwens kan Danne al zelfstandig zitten?? in dat eerste foto ziet het er zo uit!
Ja, en sinds een dag of twee valt hij ook niet zomaar om. Hij kan ook van zitten naar kruipen zonder om te vallen. Alleen van kruipen naar zitten lukt nog niet (hij probeert het wel). En "kruipen" dan dus wel tussen aanhalingstekens. Het is meer tijgeren en met een beetje mazzel vooruit kruipen, maar hij is volop aan het expirimenteren. Verplaatsen lukt in ieder geval prima, als je maar lang genoeg rondjes draait kom je er ook wel :')
pi_112107582
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef Susie het volgende:
Tja, deze is wel erg groot, maar ja, was niet duur :D
Deze ook "maar" ¤14,-
Nog even 2 seconden staan twijfelen, want we dachten dat hij misschien nog net te jong zou zijn. Maar hij vermaakt zich prima! Wel iedere keer maar 15 minuutjes ofzo, dan wil hij weer op het droge :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')