quote:
Op zondag 27 mei 2012 00:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:Wat Nirak zegt. Maak duidelijke afspraken idd sowieso. Consequent zijn is belangrijk. Het maakt niet uit wat je doet als je het maar consequent doet. Behalve in elkaar rossen

Is papa op tijd thuis voor de nacht slaap? Laat hem dan 's avonds iig het ritueel oppakken en idd komende week wellicht alle slaapjes.
Probeer een manier te zoeken die jullie aan staat en hou die dan vol. Bedenk je wat je het wel en niet waard vindt om van het in slaap voeden af te komen.
Als veel huilen niet jouw manier is dan maak je het jezelf een stuk makkelijker door je dan er voorlopig bij neer te leggen.
Het is ook zeker niet abnormaal en er komt een eind aan wat je kan proberen te bespoedigen door papa en water en het ritueel veranderen in te zetten.
Overigens kan je natuurlijk altijd je verhaal hier doen maar je zegt dat je het lastig vindt de tips uit te voeren.
Dan wordt het voor iedereen hier ook steeds lastiger tips geven natuurlijk

Succes en veel plezier aankomende week

Ja ik denk alle tips die er te geven zijn al gegeven zijn
Nou gelukkig is het niet abnormaal maar ik was in de overtuiging dat hij op een gegeven moment zelf gaat slapen. Als hij wat ouder is.
Dit wordt overal ontkend en gezegd dat als ik nu niet wat doe ik er totdat hij 1 of 2 jaar is eraan vastzit om het zo maar te zeggen.
Is dit zo of is dit niet zo?
Want als ik weet dat hij het op een gegeven moment zelf gaat doen, het in slaap vallen dan zit ik er wat minder mee.
Nirak inderdaad wij kunnen allebei niet tegen hartverscheurend huilen. Dus op hetmoment dat de één zich sterk voelt om door te zetten. Heeft de ander de groots mogelijke moeite
Evenstar omdat Rayen steeds liggend gevoed word voor zijn slaapjes is hij eigenlijk niet meer gewend om op schoot te drinken. En hij wilde dat dus niet meer. Dus dat ben ik weer terug aan het brengen en daarom mocht ik hem geen melk geven.
Tsja en hoe ik het erin krijg, daar had de lactatiekundige ook geen antwoord op. Hij heeft wel een antilekbeker maar die heeft hij nog niet helemaal door. Dus dat is per toeval dat hij er wat uitkrijgt.
BakkerHenk gefeliciteerd, dat vraagt om een foto
Wij hebben ondertussen een ikea kinderstoel en het eten geven gaat echt een stuk makkelijker.
En hetschoonmaken daarna ook

inplaats van in zo'n wippertje eten geven.
Trouwens die "ronde" babylepeltjes van Ikea voor babyvoeding "happen"' een stuk makkelijker weg inplaats van die smallere babylepeltjes (als je snapt wat ik bedoel

)