Hoezo moet daar uitleg/verantwoording over gegeven worden¿quote:
Meer post dan hij doorgaans in een jaar krijgt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo zo, dus je hebt twee keer een briefje gehad. Moet een flinke schok zijn geweest
Hij poste daarna: Flame On!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:04 schreef wise het volgende:
[..]
Hoezo moet daar uitleg/verantwoording over gegeven worden¿
Als je het wel bent is het geen discussie, maar zodra iemand het niet is moet je gelijk uitgaan leggen waarom niet.
Tis een keuze die je kan maken, niet moet
Zaten 2 boete's bij en een brief van de Univé, crewlid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meer post dan hij doorgaans in een jaar krijgt.
Vervelende FP'er
![]()
ik niet, maar vind het raar dat als je geen donor bent, dat je jezelf moet verdedigen / verantwoorden, terwijl als je wel donor bent dat het goed is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb je er een probleem mee dat ik iemand vraag waarom hij geen donor is?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zaten 2 boete's bij en een brief van de Univé, crewlid.
inderdaad zo krom, en van die kanker infantielen die roepen GEEN DONOR IS NIET ONTVANGEN, zonder enige onderbouwing te kunnen geven of zich inleven in de ander (moet vice versa ook natuurlijk)quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
ik niet, maar vind het raar dat als je geen donor bent, dat je jezelf moet verdedigen / verantwoorden, terwijl als je wel donor bent dat het goed is.
Vaak zeggen mensen dan maar gewoon ja op de vraag of ze donor zijn om van dat soort gezeik af te komen.
Triest eigenlijk....
Er is geen "goed" of "fout" bij dit soort keuzes, maar ik vind dat als iemand geen donor wil worden dat diegene dan ook geen recht heeft op andermans organen als hij of zij dat nodig blijkt te hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef wise het volgende:
maar vind het raar dat als je geen donor bent, dat je jezelf moet verdedigen / verantwoorden, terwijl als je wel donor bent dat het goed is.
preciesquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:10 schreef leeell het volgende:
[..]
inderdaad zo krom, en van die kanker infantielen die roepen GEEN DONOR IS NIET ONTVANGEN
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Er is geen "goed" of "fout" bij dit soort keuzes, maar ik vind dat als iemand geen donor wil worden dat diegene dan ook geen recht heeft op andermans organen als hij of zij dat nodig blijkt te hebben.
Zullen we afspreken met elkaar dat we elkaars keuzes en meningen respecteren? Daarbij is schelden met het woord "kanker" een teken dat u duidelijk te dom bent om zelfstandig te mogen schijten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:10 schreef leeell het volgende:
van die kanker infantielen die roepen GEEN DONOR IS NIET ONTVANGEN
Maar je kan het ook omdraaien, belachelijk om niet donor te worden als je daar een leven mee kan redden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef wise het volgende:
[..]belachelijk natuurlijk. Als je daarmee een leven zou kunnen redden maakt het geen fuck uit of iemand donor is of niet
het had genuanceerder gekund, elke mening is toegestaan, mits proper onderbouwtquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:14 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Zullen we afspreken met elkaar dat we elkaars keuzes en meningen respecteren? Daarbij is schelden met het woord "kanker" een teken dat u duidelijk te dom bent om zelfstandig te mogen schijten.
waarom, als degene nou een goede reden heeftquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar je kan het ook omdraaien, belachelijk om niet donor te worden als je daar een leven mee kan redden.
Lijkt me niet meer dan logisch dat iemand die zelf donor is zich afvraagt waarom een ander het niet zou zijn, en iemand die geen donor is zich afvraagt waarom een ander het wel zou zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
ik niet, maar vind het raar dat als je geen donor bent, dat je jezelf moet verdedigen / verantwoorden, terwijl als je wel donor bent dat het goed is.
Vaak zeggen mensen dan maar gewoon ja op de vraag of ze donor zijn om van dat soort gezeik af te komen.
Triest eigenlijk....
Noem me een goeie reden dan. Heb je, je organen nog nodig na je dood?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:14 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom, als degene nou een goede reden heeft
nee, maar je gemoedsrust ,als je niet kan leven met het idee dat, dat je het heilschennis vind van het enige dat je nalaat ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Noem me een goeie reden dan. Heb je, je organen nog nodig na je dood?
das een keuze die je mag maken. Hoeft niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar je kan het ook omdraaien, belachelijk om niet donor te worden als je daar een leven mee kan redden.
hoezo moet er een reden zijn¿ Als men het niet wil....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |