In de exif staat: 2012:05:23 11:55:09quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Deze foto is van gisteren en niet van vandaag!
Ik zie het nu ook. Iets te gemakkelijk aan copy/paste gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Deze foto is van gisteren en niet van vandaag!
Kan ie alsnog van gisteren zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In de exif staat: 2012:05:23 11:55:09
Moeilijk te zeggen wat die enorme bui gaat doen. Het lijkt erop dat meer noordelijk er nieuwe buien gaan ontstaan die misschien de kracht van deze bui eruit trekt. Als ik zou moeten voorspellen ontstaan er in de achterhoek de komende paar uur buien die naar het zuiden zullen buigen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Best een flinke bui. Als die in Nederland aankomt, is er dan noodweer te verwachten? Anders moeten we op het werk de terrassen maar weer vastmaken.
Nou heb ik hier nog niet zo heel veel verstand van, maar dit betekend toch dat er boven utrecht een flinke paddestoel kan ontstaan ?quote:
Dat moet de klapper even gaan worden voor de regio Nijmegen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:36 schreef Resistor het volgende:
Ten noord-westen van Dortmund nu ook een bui ontstaan.
Hoe hoger de waardes, hoe groter de kans op flink onweerquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Nou heb ik hier nog niet zo heel veel verstand van, maar dit betekend toch dat er boven utrecht een flinke paddestoel kan ontstaan ?
Dat zou mooi zijn!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat moet de klapper even gaan worden voor de regio Nijmegen.
Onzin, als de andere parameters boven Utrecht afwezig zijn is zelfs een CAPE van tienduizend niet genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:38 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Hoe hoger de waardes, hoe groter de kans op flink onweer
Zo werd het mij uitgelegdquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Onzin, als de andere parameters boven Utrecht afwezig zijn is zelfs een CAPE van tienduizend niet genoeg.
Bij Utrecht iets gedaald, maar de rest is licht gestegen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:40 schreef Kimilotus het volgende:
zijn er van die capewaardes boven nederland vergelijkingen met een uur eerder ofzo, want volgens mij zijn die waardes bij utrecht echt rap gestegen ?
Er is kans als de Cape/Lifted positief zijn, maar het wil nog niet zeggen dat er ook echt onweer komt. Bijvoorbeeld gisteren hadden we ook redelijke cape, maar kregen we vrij weinig tot niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |