Die vliegende elfenbank is behoorlijk aan't groeien. Is die van gisteren boven Belgiestahn niets tegen! Dat wordt n spectakel straks!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef Frutsel het volgende:
Ploft nu steeds meer naar boven... ook al bij Kassel/Paderborn
15 minutes of fame van Reinier zijn nu wel voorbijquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Jorian29 het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 23-05-2012 om 13:27:34Bij Otterlo schiet een grote stapelwolk omhoog. Binnen een kwartier onweer daar. reageer retweet
zo hey dat is wel bijzonderquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Hopelijk doet deze foto, gemaakt door Reinier van den Berg, het hier op het forum. Maar holy crap, wat een wolk (die bij Otterlo)!
[ afbeelding ]
Maak een foto dan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Burnie88 het volgende:
Ik sta hier buiten en zie de wolk van Otterlo. Het stijgt als een malle!
of film het! en show het ons!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Burnie88 het volgende:
Ik sta hier buiten en zie de wolk van Otterlo. Het stijgt als een malle!
LOL die heeft wel haast om het plafond van de troposfeer te bereiken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Hopelijk doet deze foto, gemaakt door Reinier van den Berg, het hier op het forum. Maar holy crap, wat een wolk (die bij Otterlo)!
[ afbeelding ]
Reinier is de laatste tijd ook iets te "hard" aan het praten voor mijn gevoel, toch jammer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Resistor het volgende:
[..]
15 minutes of fame van Reinier zijn nu wel voorbij
Reinierquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Reinier is de laatste tijd ook iets te "hard" aan het praten voor mijn gevoel, toch jammer.
Omdat ik het daar niet kan vinden. Wel iets in de 1e post daaronder, weliswaar ook van de topicstarter.quote:
Doet het niet. Linkje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef baggerbaas het volgende:
Net op de twitter van Jan van Ooijen. De pit boven Duitsland
[ afbeelding ]
Deeplink beveiliging? (ff geüpload naar tinypic)quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef baggerbaas het volgende:
Net op de twitter van Jan van Ooijen. De pit boven Duitsland
[ afbeelding ]
edit: hier de link (staan er nog veel meer)
http://www.wzforum.de/forum2/read.php?8,2430290
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |