Ja, buienradar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef Poeke het volgende:
Ik kijk op buienrader, zijn er betere sites?
Dat zijn inderdaad Amerikaanse waarden. Zie je niet al te vaak, maar het wil niet zeggen dat we nu tornado's en andere rotzooi krijgen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Is -9 lifted niet vrij zeldzaam? Ik meen me te herinneren dat dat niet vaak voorkomt.
Ik wil mijn tornado'squote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad Amerikaanse waarden. Zie je niet al te vaak, maar het wil niet zeggen dat we nu tornado's en andere rotzooi krijgen hoor
Dat was wat wikipedia zegtquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, want als het weer te laag wordt zal het juist weer het ontstaan van buien blokken.
De naam Buienradar zegt eigenlijk genoeg. Je ziet waar het regent. Buien die nog moeten ontstaan zie je daar dus niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet dat ik er verstand van heb.. ik ben slechts iemand die buienradar gebruikt, dus ik heb inderdaad geen idee waar ik allemaal over praat.
Maar meestal trekt het hier wel weer vlak langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |