Ah, Kameraad Tomaat! *salueert*quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Tomaat aan topic, over! RPM overleefd en nu heb ik het WARM!
hangt er vanaf wat je redelijk noemt. Je kunt vast met de trein, zal wel een tijdje duren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Probability het volgende:
Kun je naar Zuid Spanje met de trein? Of is het vliegtuig de enige redelijke optie?
Lol ik dacht ook mevrouw groene string ivm de username, maar vond het niet direct matchen met de manier van posten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Goodbye het volgende:
Voor de mobiele posters; het is niet mevrouw groene string (wat ik dus wel dacht).
Weebee Vlierbloesem
Tomaat-boks!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Tomaat aan topic, over! RPM overleefd en nu heb ik het WARM!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben al een tomaat en ik moet nog gaan hardlopen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben al een tomaat en ik moet nog gaan hardlopen.
wat een karig lijstje!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje:
O: yoghurt/banaan/honing
L: twee bth kaas
T: raketijsje
T: twijfel of ik nou een appel heb gehad of niet...
T: 200 gram worteltjes
T: twee gekookte eitjes
D: kipfilet gevuld met spinazie en feta, sla erbij
ahaa dan gok ik op een jongedame met bambi-ogen die in de stad woont waar Mo ook gewoond heeft voor het Engelsche Avontuur!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Goodbye het volgende:
Voor de mobiele posters; het is niet mevrouw groene string (wat ik dus wel dacht).
Weebee Vlierbloesem
Eigenlijk heel simpel thee / koffiedrinken en ik kreeg bloemen en een doos (goede) bonbons. Maar ze hadden een hoop mensen uitgenodigd en ik vond het tof dat iedereen de moeite nam om langs te komen. De meeste collega's zijn een stuk ouder (50/60) en/of alleenstaand zonder kinderen dus best grappig dat ze zo betrokken zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Goedzo, Jag!![]()
Wat voor soort afscheid hadden ze voor je geregeld dan, Phaidra?
U gaat door voor de koelkast!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ahaa dan gok ik op een jongedame met bambi-ogen die in de stad woont waar Mo ook gewoond heeft voor het Engelsche Avontuur!
Wat heb ik gewonnen
Dankje! Goed om te horen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het lijstje van vlierbloesem trouwens mooi, maar ben wel heel benieuwd wie het is. Ik heb geen idee wie bambi-ogen heeft!
ik doe niet aan variatie op brood, voel me fijn bij regelmaat en voorspelbaarheid. fruit eet ik ook niet echt, vind het ook niet onwijs nodig, en groente is zeker 300 gram...quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef _aurum_ het volgende:
Kwak, ik vind je lijstje niet echt super. Morgen meer groenten/ fruit, ook overdag? En wat variatie op brood
Goed punt! Alleen was er tijdelijk even geen beschikbaar. Of het moet de mongloide zoon van mijn 87 jarige buurvrouw zijn. Maar ik denk niet dat hij heel goed is met ritsen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:38 schreef Laureline het volgende:
Dan versier je toch even een kerel voor die rits. Je moet jezelf wel ontzien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |