Kan wel bv met interrail, maar waarom zou je 24 uur in een trein gaan zitten? Of is het meer een rondreis?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Probability het volgende:
Kun je naar Zuid Spanje met de trein? Of is het vliegtuig de enige redelijke optie?
Alles kan. Als je er 30 uur ofzo over wilt doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Probability het volgende:
Kun je naar Zuid Spanje met de trein? Of is het vliegtuig de enige redelijke optie?
Niet zeggen want dan ga ik aan de petit beurre chocoladetaart... Ik zal nog een boterham eten, was een beetje hectisch met vanmorgen...quote:
Fijn dat je nu geen pijn meer hebt!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai..
De tandarts overleefd, 2 gevuld zonder verdoving..wat is het toch pijnlijk als ie met die boor op je zenuw staat te drukken maar geen verdoving is nu: Niks meer aan de hand.
Blij
En nu een pre D: volkorenpuntje met haring en uitjes
Lijstje:
O: kwark/vla/suiker/aardbeien
T's: grote appel, grote peer, cup a soup kerrie, paar radijsjes, kwart komkommer, cuppucino
L: 2 boterhammen kaas, 1 boterham gekookt ei, tomaat, kom mosterdsoep met spekjes, beker melk
T's: 2 mandarijnen, paar dropjes, blokje chocolade, volkorenbolletje met haring en uitjes
D: eet alleen: hele ijsbergsla, paar augurken, pot wortelen/doperwten, tomaat, komkommer en een blik tonijn salade met dressing en wat rode bieten
T: -
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gestoofde Maria rapporteert vanuit propvolle snikhete tram. Code rood, plakkerigheidsniveau hoog. Tot dusver nog geen teken van al te onwelriekende medemens. Populatie in tram prijst zich gelukkig. Over en uit.
Ga deze week nog wel zuurkool of hutspot maken.. of tenmiste doe ik de hele jaar door, zo ook met snert en bruine bonensoep.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef the85mc het volgende:
Hartige taart?? Ik vind dat echt iets voor de winterHet is hier bijna 30 graden.. het wordt bij mij pastasalade met kip en citroen en groentemeuk..
Eigenlijk vind ik het nogal fris haha, maar ik hou me daar ook niet zo mee bezig, als ik nu zin in stampot zuurkool heb, maak ik het ook :$quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef the85mc het volgende:
Hartige taart?? Ik vind dat echt iets voor de winterHet is hier bijna 30 graden.. het wordt bij mij pastasalade met kip en citroen en groentemeuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |