abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111914913
Hoi,

In het verleden heb ik hier al eens een ander verhaal van me gepost, waar ik zeer leuke raad heb op gekregen. Dus waarom niet nog eens proberen.

Ik zit met de volgende situatie:
Ikzelf ben een 26 jarige die alleen woont en al een tijd single is. Ik heb altijd een goed contact gehad met het liefje van de broer van mijn ex (ik zal ze verder Y. noemen), hun zijn bijna 6 jaar samen en wonen nog thuis. Na de breuk met mijn ex zijn ik en Y. heel veel beginnen SMSen en afspreken.
Na een paar keer iets drinken begon ze echt geile SMSen te sturen, waarop ik als single natuurlijk ben ingegaan :p
Het vriendje van Y. was intussen al achter wat smsen en afspraakjes gekomen. Hun hebben dikke ruzie gehad en steeds afgesproken dat ik en Y. niet meer mochten afspreken en SMSen. Y. vertelde haar liefje enkel van de afspraakjes waar hij was achter gekomen. Nu goed wat Y. tegen haar liefje vertelde weet ik natuurlijk niet maar ik kwam er altijd als bad guy uit. So be it.

Van stoppen met afspreken was echt geen spraken we spraken meer en meer af en deden echt koppel dingen, bij elke afspraak draaide het op de duur uit op seks. Echt super vaak mee afgesproken, soms 4-5 keer per week. Als ze niet bij haar vriendje was, was ik bij haar. Ze zag mij meer dan haar vriendje. Ze vertelde ook telkens dat ze super veel gevoelens voor me had. Ik wou zeker en vast veel meer met haar, zij ook moest ze niet samen zijn met haar vriendje.

Ik vroeg haar wel eens waarom ze dan nog met mij afsprak als ze haar vriendje nog graag zag. Ze vertelde dan dat ze mij ook graag zag en met mij was het bedgebeuren zo goed. Dit kwam er echt super oprecht uit.
Nu goed, dat zijnde, nu inmiddels een paar maanden geleden stuurde ze naar me om af te spreken. Van dit kwam dat en het vriendje heeft ons betrapt.
Later die avond stuurde ze dat ze alle contact met mij ging verbreken, op welk vlak dan ook. Ze ging hun relatie nog een kans geven.
Moest dat mijn liefje zijn, ik zou ze snel buiten zetten. In dit verhaal heeft zij mij dus laten staan, echt niets meer van gehoord enzo. Al bij al heeft onze affaire een maand of 7 geduurd, maar echt super intens enzo. Nu gaat hun relatie super goed na dat hij ons betrapt had.
Het vriendje weet nog niet eens 1/884489874141ste van wat er allemaal tussen mij en Y. is gebeurd.
Pretty fucked up.

Ik zit een beetje met de volgende vragen:
In welke mate vinden jullie het moreel verantwoord om dit te overwegen?
Zelf ben ik nooit van plan geweest iets te vertellen.

Moet dat vriendje weten wat ik en zijn vriendin gedaan hebben? Of moet ik hem gewoon laten doen?
Ben ik de persoon die moet vertellen wat er allemaal wel en echt gebeurd is? Nu zegt zij natuurlijk alleen wat hij wil horen.
Waar ben ik mee bezig als ik dat doe? Iemands anders leven kapot maken of hem gewoon de waarheid vertellen?
Als ik de waarheid vertel ben ik Y. natuurlijk helemaal kwijt… En dat zou ik ook niet fijn vinden natuurlijk.

Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? Die laatste vragen heb ik al een hele tijd in me hoofd…

Alvast bedankt voor enige reactie
Alle tips zijn welkom.

[ Bericht 11% gewijzigd door MarcoNL op 23-05-2012 10:41:09 (Details aangepast) ]
Troll :D
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:19:41 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111914995
Gekwetst ego? En nu wil je dat op hem afwentelen door al jullie capriolen in geuren en kleuren te vertellen? Staat je fraai.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_111915017
Je bent behoorlijk gebruikt. Natuurlijk zou je uit de school kunnen klappen over jullie relatie, maar wat schiet je er zelf mee op, behalve het stukmaken van hun relatie?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:20:43 #4
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915019
Jij bent net zo fout, je als een NSB'er gedragen zink je nog dieper
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_111915139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:20 schreef Ridocar het volgende:
Je bent behoorlijk gebruikt. Natuurlijk zou je uit de school kunnen klappen over jullie relatie, maar wat schiet je er zelf mee op, behalve het stukmaken van hun relatie?
Die vraag stel ik me ook. Vandaar deze vraag.

Het vriendje van Y. is echt een super aardige kerel.
Maar voor hem ben ik the bad guy, Y. vertelt hem niet de waarheid en maakt mij een beetje zwart. Als dat liegje me nu ergens tegen komt weet ik echt niet wat er gaat gebeuren.
In wele mate moet ik me laten zwart maken?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:25:46 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915168
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Hij zou je op de neus moeten timmeren.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:26:00 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915176
Overigens, ben je een Belg ofzo?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:26:11 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111915180
Hoe weet jij nu wat zij hem precies vertelt?
Take your loss, get over it en zoek iemand die vrij is, ipv op zoek te gaan naar weer een ongeluk op termijn.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:26:55 #9
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915200
quote:

Je kan ook op haar afstappen en zeggen dat ze moet kappen of dat je anders de waarheid gaat vertellen.
pi_111915231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:26 schreef Stefan het volgende:
Overigens, ben je een Belg ofzo?
Belgie geboren enzo :D

Op mijn neus moeten timmeren? Ik ben ingegaan op haar avances... maar dat weet hij natuurlijk niet.
pi_111915243
Trap toch eens niet constant in die oversekste en onzekere tokkie meisjes, zoek er een die wel wat klasse heeft en zich niet als een hoer gedraagt dan heb je dit soort problemen niet, mannen lijken wel vergeten wat het is om een hoer van een dame te onderscheiden, vroeger hoorde dit bij je opvoeding.
pi_111915244
quote:

[..]

Die vraag stel ik me ook. Vandaar deze vraag.

Maar voor hem ben ik the bad guy, Y. vertelt hem niet de waarheid en maakt mij een beetje zwart. Als dat liegje me nu ergens tegen komt weet ik echt niet wat er gaat gebeuren.
Wat zielig voor je! :')
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:29:00 #13
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915269
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef MarcoNL het volgende:

Op mijn neus moeten timmeren? Ik ben ingegaan op haar avances... maar dat weet hij natuurlijk niet.
Nee, awel, maar u bent van plan te vertellen dat u met zijn vriendin hebt liggen poepen he.
pi_111915288
Je was een fuck buddy en nu niet meer. Next.
Boeiend wat zij nu tegen haar vriendje vertelt, dat is verder alleen nog hun probleem toch?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_111915361
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:29 schreef Deetch het volgende:
Je was een fuck buddy en nu niet meer. Next.
Boeiend wat zij nu tegen haar vriendje vertelt, dat is verder alleen nog hun probleem toch?
Nah twas een pak meer dan fuck buddy :D 't verschil was echt wel duidelijk.
Hun probleem? Niet als ik naar de buitenwereld wordt afgeschreven als een stalker? Right?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:34:28 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111915417
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:32 schreef MarcoNL het volgende:

Hun probleem? Niet als ik naar de buitenwereld wordt afgeschreven als een stalker? Right?
Blijkbaar houdt het je nog zo bezig, dat die stalker-claim terecht is?
Laat gaan. En ga zelf verder. Je was een fuck buddy, anders was je nu wel haar vriendje.

Kusje op je gekrenkte ego.
pi_111915418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:28 schreef Ffleamig het volgende:
Trap toch eens niet constant in die oversekste en onzekere tokkie meisjes, zoek er een die wel wat klasse heeft en zich niet als een hoer gedraagt dan heb je dit soort problemen niet.
Een van de eerste keren dat ik het met Ffleamig eens ben.
pi_111915434
Jij bent dan misschien single, maar je bent net zo fout om met een gebonden iemand wat te gaan lopen rotzooien. Als zij iets met jou wil prima, maar dan moet ze weggaan bij hem.

Als jij nu ook nog ineens de moraalridder uit wil gaan hangen en eerlijk wilt zijn enz. Ik zou het niet doen als ik jou was. Wie weet heeft ze hem alles ondertussen wel verteld, en zo niet, ze vecht in ieder geval wel voor haar relatie en ze wil daarvoor gaan, dan moet ze dat lekker doen.

Misschien kut voor jou, maar je hebt er geen reet (meer) mee te maken. Vergeten en doorgaan.
En dat hij jou zwart maakt en verhalen over je verteld.. Zijn ze niet waar dan? Heb je niet het bed en nog meer gedeeld met een meisje waarmee het helemaal niet kon? Eigen schuld, dikke bult zou ik zeggen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:35:46 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:32 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Dus of je bent die stalker of je bent die klootzak en de ex van zijn zus die ook zijn vriendin heeft geneukt. Dan gaan mensen en vrienden en familie je alsnog als stalker zien.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:36:54 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111915488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Stefan het volgende:

Dus of je bent die stalker of je bent die klootzak en de ex van zijn zus die ook zijn vriendin heeft geneukt. Dan gaan mensen en vrienden en familie je alsnog als stalker zien.
Oh ja, dat saillante detail was ik even vergeten.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:37:05 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111915493
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Gekwetst ego? En nu wil je dat op hem afwentelen door al jullie capriolen in geuren en kleuren te vertellen? Staat je fraai.
Erg classy inderdaad.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_111915507
Ik zou het negeren wat er gezegd wordt. Ik denk dat vriendjelief nogal naief us als hij zijn "engel" met een andere man betrapt en dan haar excuusjes slikt als zoete koek. Denk dat mevrouw als alles weer is overgewaait zo weer een ander neukertje heeft. Daar moet je ver boven staan.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111915582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef LaLouchi het volgende:
Ik zou het negeren wat er gezegd wordt. Ik denk dat vriendjelief nogal naief us als hij zijn "engel" met een andere man betrapt en dan haar excuusjes slikt als zoete koek. Denk dat mevrouw als alles weer is overgewaait zo weer een ander neukertje heeft. Daar moet je ver boven staan.
Klopt. Die jongen is ontzettend naïef.
Ik heb daar ook altijd ver boven gestaan. Op die jongen zijn boze SMSjes heb ik steeds heel "classy" gereageerd.

Maar toch speelt de vraag, HOE zwart moet ik me laten maken?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:41:09 #24
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_111915604
Goed bezig, TS.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_111915625
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Erg classy inderdaad.
Wel in zijn straatje. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')