Damn hippy's.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef horned_reaper het volgende:
Groningen!!! MOOISTE STAD VAN HET LAND!![]()
Afgelopen nacht na heerlijk te hebben gegeten in de stad met een kleed en een meervoud aan flessen wijn en kaarsjes richting het Noorderplantsoen gegaan en er tot 02:00 uur gelegen om vervolgens 500 meter richting m'n huisje te rollen.![]()
Het was vannacht om 1 uur ook nog enorm druk in het Noorderplantsoen, echt overal lagen mensen met gitaren, wijn, kaarsjes etc.
Goed plan, ik ben erbij!quote:
Hippie-alert!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef horned_reaper het volgende:
Groningen!!! MOOISTE STAD VAN HET LAND!![]()
Afgelopen nacht na heerlijk te hebben gegeten in de stad met een kleed en een meervoud aan flessen wijn en kaarsjes richting het Noorderplantsoen gegaan en er tot 02:00 uur gelegen om vervolgens 500 meter richting m'n huisje te rollen.![]()
Het was vannacht om 1 uur ook nog enorm druk in het Noorderplantsoen, echt overal lagen mensen met gitaren, wijn, kaarsjes etc.
De nieuwe Jezze9 is opgestaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hippie-alert!
Jij zit zeker ook op de trap bij het Academiegebouw?
Andersson moet weg want contract is ten einde. Van Tim 'tikkie terug' Sparv word ik ook niet warm, dus die mag ook weg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:59 schreef Inkomen het volgende:
Sparv en Andersson mogen wat mij betreft wel blijven, die hebben gewoon iets meer tijd nodig. Veldmate zou wel mooi zijn.
Tja, alleen Tadic scoorde nog wel eens een voldoende. En die Braziliaanse clown mag wel blijven, die andere is al weg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Catch22- het volgende:
van wie wordt je wel warm bij FCG dan?
ze moeten sowieso een andere eerste keeper, die grabbelaar en die mongoolhaar kunnen er ook niets van
Dat seizoen dat hij de zilveren schoen won was hij wel de puntenpakker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef Catch22- het volgende:
Mja, ik zie hem niet als een puntenpakker
Rustiger gaan rijden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef MCH het volgende:
Ik heb sinds dit jaar geen abonnement meer bij de Papiermolen.
hebben wij ook, moet je houten luxaflex nemen, scheelt toch een graad of vijf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Behalve als je een kamer op het zuiden hebt...
goede chauffeurs rijden niet te hard.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef Gulmez het volgende:
Wat is dit voor klote stad, ik heb TWEE bekeuringen gekregen door dat tyfus dagje !!!
Een in het Emma viaduct ofzo ik reed 62 gecorrigeerd, n anderen 58 km.......
wtf en mijn oom had ook 1 bekeuring toen die naar het ziekenhuis ging door dgitale flitspaal in groningen
wat is dit voor flitsstad?? Ik heb nog nooit meegemaakt omdat ik een goeie chauffeur ben en normaal altijd flitspalen zie
Super mooi weer! Bij jullie dus ook?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooi weer daar?
En ben je Jesse al tegengekomen?
Primaaa!quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Super mooi weer! Bij jullie dus ook?
imo wat aan de te warme kantquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Super mooi weer! Bij jullie dus ook?
aanvraag volgens mij. Weet het alleen niet meer zeker, omdat het al vier jaar geleden is dat ik dat voor het laatst gedaan hebquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet je betalen voor je paspoort als je hem ophaalt, of als je hem aanvraagt?
Blijkbaar niet. Het is me door drie verschillende mensen verteld.quote:
Dammn, waar slaat dat op. Lekker boeiend waar dat ding rond slingertquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou dat ging weer super.!
Ik daar heen met mijn oude paspoort. Moet ik de ID-kaart die ik voor het laatst heb gebruikt in 2009 ook inleveren. Ik zo uhh, die heb ik toen al uit mijn portemonnee gehaald omdat ik mezelf wel kon identificeren met mijn rijbewijs en met mijn paspoort wel kon reizen.
Echt geen idee (idee, ha-ha) waar ik dat ding heb. Dus toen mocht ik een uittreksel aanvragen, aangifte doen bij de politie, daar was op het moment niemand die dat kon verwerken (
! heel politiebureau, en er is niemand die aangifte van verloren spullen kan verwerken). Dus nu kan ik vanavond of morgen mijn procesverbaal ophalen, en dan morgen een nieuwe afspraak maken voor een paspoort aanvragen. En dat alles kost me ook nog 35,70 meer dan de normale 48,70 voor een paspoort.
Nog een ruim uur, dan ga ik van startquote:
Niet? Prima, dan wil ik m'n geld ook terug bij het inleverenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Renesite het volgende:
'ja, die moet je inleveren... je bent onzorgvuldig met iets dat NIET je eigendom is!!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |