quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In d'r reet dan![]()
Dus er zit wel een verhaal achter dat afzichtelijke ding, dat scheelt dan weer.
Ik kijk niet meer in de kroeg het gaat er mij te ruig aan toe tijdens het songfestivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Het topic zal ook niet heel snel gegaan: de helft van de normale posters zit in de kroeg te kijkenIk mag vanavond een oogje in het zeil houden in het topic.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer in de kroeg het gaat er mij te ruig aan toe tijdens het songfestival
Inderdaad, zo heel anders meteen zonder dat gevaarte op d'r hoofd. Ik vind haar wel een leuk type, volgens mij is ze ook al langer artieste, want ze staat er heel relaxt bij enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
ja zit een heel verhaal achter enzo ...![]()
Maar hier zingt ze het zonder dat achterlijke ding op d'r hoofd, is best wel leuk
Ah... ik zat al aan een soort voetbal hooligans te denkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen gaat meezingen enzo, ik wil alle liedjes goed horen
Ik dacht dat je met ruig knokpartijen bedoelde en dat is iets wat ik juist helemaal niet met het ESF associeerquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen gaat meezingen enzo, ik wil alle liedjes goed horen
Ze is best leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zo heel anders meteen zonder dat gevaarte op d'r hoofd. Ik vind haar wel een leuk type, volgens mij is ze ook al langer artieste, want ze staat er heel relaxt bij enzo.
Wouw, jij durft!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef Karzai het volgende:
Maar effe serieus, dat hele ESF is toch een grote kermis
Ik wil wel wedden om het een beetje spannend te maken 1 euro inzet
Ik gok op Bosnie
SInds het Oostblok er bij is gekomen is het een groot belspel geworden ... En de vakjury van vroeger is gewoon verdwenen ...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef Karzai het volgende:
Maar effe serieus, dat hele ESF is toch een grote kermis
Ik wil wel wedden om het een beetje spannend te maken 1 euro inzet
Ik gok op Bosnie
Ja je moet het toegankelijk houden ook voor de kleine beursquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wouw, jij durft!
Maar ESF is leuk.. ik ga zaterdag zeker kijken met heel veel koffie anders blijf ik niet wakker
tja. helaas werkt het tegenwoordig wel zo jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
SInds het Oostblok er bij is gekomen is het een groot belspel geworden ... En de vakjury van vroeger is gewoon verdwenen ...
zit wat in...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je moet het toegankelijk houden ook voor de kleine beurs![]()
Anders krijgen we hier straks maffia afrekeningen
smakelijkquote:
Mooi dat je al zo'n geruststellend bericht van het UWV binnen hebt, dat scheelt weer een zorg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:58 schreef Mickeys het volgende:
En nu onderuit op de bank... tv aan.. mediaspeler aan. volgende aflevering van vampire diaries. Hefvun met ESF!
Zeker weten en dat van de belastingdienst ook. Voelt meteen een stuk beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi dat je al zo'n geruststellend bericht van het UWV binnen hebt, dat scheelt weer een zorg.
Dan valt er inderdaad een last van je af.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker weten en dat van de belastingdienst ook. Voelt meteen een stuk beter
Alweer bijgegeten?
Hahaha dat was 3 dagen geleden of zo toch. Kan me haast niet voorstellen dat Deisyy nu nog bij zou moeten etenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker weten en dat van de belastingdienst ook. Voelt meteen een stuk beter
Alweer bijgegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |