Is ook niet te volgen ....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:37 schreef Mickeys het volgende:
Ik probeer het ESF topic te volgen maar dat lukt niet echt, zo hard gaat dat. Hoe hou je dat vol Karina?
Nee, ik kijk zowaar nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook niet te volgen ....Maar je bent inmiddels allang afgehaakt denk ik zo..
Volgens mij heeft Italie jaren niet meegedaan dus hadden ze eerst voorrondes moeten doen ... Of hebben ze dat ook ...?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Zitten nog best aardige nummers tussen. Italië mag hoog eindigen.
Vond haar op Gabriella Cilmi lijken qua nummer en zang. Qua uiterlijk Amy Winhousequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Jawel, maar was voor 7 uur al wakker en genoeg gedaan vandaag. En speciaal en alleen opblijven voor ESF gaat me te verquote:
Hahaha.. lachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Soury het volgende:
Ik zit nog op mijn balkon. Ik vind die zomerse avonden zo lekker.
En toch mijn zwembad maar weer gevuld, ja klein maar in de lengte past het wel. Maak morgen wel een pic van, na 4 emmers water even wachten of dat ding niet lek is en de beneden buren gaan klagen.
Heb je dan niet zoiets van even in je tuin meubels gaan zitten en naar de maan kijken en genieten. Overal vanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, maar was voor 7 uur al wakker en genoeg gedaan vandaag. En speciaal en alleen opblijven voor ESF gaat me te ver
Eigenlijk wel, maar aan de ene burenkant zitten ze elkaar af te lebberen en de andere kant buren hebben een luidruchtig verjaardagfeestje. Mijn tuindeur is dus ook dicht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dan niet zoiets van even in je tuin meubels gaan zitten en naar de maan kijken en genieten. Overal van
Ja ik show de foto's morgen wel. Ik ben doodop van het ding opblazenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha.. lachenPrive zwembad op balkon
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Soury het volgende:
Ik zit nog op mijn balkon. Ik vind die zomerse avonden zo lekker.
En toch mijn zwembad maar weer gevuld, ja klein maar in de lengte past het wel. Maak morgen wel een pic van, na 4 emmers water even wachten of dat ding niet lek is en de beneden buren gaan klagen.
Oh dat is minder ja. Jammer met dat soort nieuwe spullen ben ik altijd rete blij dat ik er haast seks mee wil hebben. Nieuwe teenslippers en een boek doet mij ook goed. Simpele dingen maken gelukkig somsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar aan de ene burenkant zitten ze elkaar af te lebberen en de andere kant buren hebben een luidruchtig verjaardagfeestje. Mijn tuindeur is dus ook dicht.
Ik ga zo nog ff op mn balkon chillenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar aan de ene burenkant zitten ze elkaar af te lebberen en de andere kant buren hebben een luidruchtig verjaardagfeestje. Mijn tuindeur is dus ook dicht.
Idem dito hier. Heb net nog gezeten hoor, maar te veel geouwehoerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is minder ja. Jammer met dat soort nieuwe spullen ben ik altijd rete blij dat ik er haast seks mee wil hebben. Nieuwe teenslippers en een boek doet mij ook goed. Simpele dingen maken gelukkig soms
Het is langer dan dat het breed is. Komt goed(pic's) . Nu 4 emmers erin gekiept, 7 is perfect. Leeg halen is iets minder btw.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]Ik zou het dan meer een bad noemen .. Dat balkon liet je vanmiddag al zien en daar passt geen zwembad, ja ok 4 emmers water... Benieuwd naar de pics,,:)
Voor de onderburenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is langer dan dat het breed is. Komt goed(pic's) . Nu 4 emmers erin gekiept, 7 is perfect. Leeg halen is iets minder btw.
De nieuwe Amy !quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Lienekien het volgende:
De koekjes zijn nog niet op denk ik... of zouden het spacekoekjes zijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die omaatje's in de Greenroom![]()
Die horen allang op één oor te legge......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |