Ja we hebben er ook wel een paar keer zeiknat gezetenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er gaaf uit zeg! Leuke cast ook, Erwin Nijhof doet ook mee, zag ik.
Boffen jullie even dat ze droog weer opgeven zaterdag.
Destijds op het TV-nieuws (1969) en natuurlijk in de bioscoop (Leidsepleinbioscoop) in 1970 de nachtfilm van een uur of 3. En toen zelf dus daarna de Nederlandse hippiescene meegemaakt.quote:
Ok, maar da's toch niet echt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Destijds op het TV-nieuws (1969) en natuurlijk in de bioscoop (Leidsepleinbioscoop) in 1970 de nachtfilm van een uur of 3. En toen zelf dus daarna de Nederlandse hippiescene meegemaakt.
Nee , ik was niet ter plekke in Woodstock.quote:
Woodstock is langs me heen gegaan, de maanlanding weet ik dan weer wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee , ik was niet ter plekke in Woodstock.
Net zo min als ik ter plekke op de maan was toen er de eerste maanlanding was of ik in Dallas in 1963 was toen Kennedy werd doodgeschoten.
Desondanks kunnen die zaken wel wat indruk hebben gemaakt op mij in mijn jeugd.
Moord op John Kennedy ook?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woodstock is langs me heen gegaan, de maanlanding weet ik dan weer wel.
Nope ik heb selectief geheugen en voor sommige dingen was ik nog te jong.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Moord op John Kennedy ook?
En daarna ook Robert?
Mijn telefoon zegt hier niks over regen de komende dagen, maar ja dat kan per plaats verschillen .. Geniet er in ieder geval nog maar even van ... Ik ga ook zo nog ff buiten chillenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Mickeys het volgende:
Hier ook weer thuis. Onderweg al diverse onweerswolken in wording tegen gekomen. Volgens mij gaat het echt spoken vanavond/vannacht. Nu nog even van het mooie zonnige weer genieten. Kan nog net
Hier in Adam -W ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:40 schreef golfer het volgende:
Hier, aan de kust, nog steeds stralend mooi weer.Nog geen onweersdreiging.
Oh, asjeblieft niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de planten? van mij mag het dit weer blijven tot 2022
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, asjeblieft niet.
Ja, als ik vakantie krijg tot 2022.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:15 schreef Mickeys het volgende:
Hmmm. met dit weer zou ik natuurlijk hier een baantje kunnen trekken
Volgens mij ben ik dan een uur bezig voor dat ene baantje, maar lijkt me wel gaaf... hahaha...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]Gaan we een keer doen ... Ik spreek wel Spaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |