O S T MUS TIS NTquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
O S T MUS TIS NT BOEM BOEM EXA'12 HEEFT ROEM
Ik spot potentie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
O S T MUS TIS NT
EXA'12 is the best heey
we gaan dieper dan de noordzee
want wij hebben swagg en jullie allemaal niet nee
wij zijn famous bekend ja wij komen op de tv
dat komt door latijn, O S T MUS TIS NT
begrijp je? als jij dan ff gaat beatboxenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik spot potentie.
Voor het einde van de CE's hebben we onze song!
Ok, of ik kan een leuk instrument spelen. Triangel ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
begrijp je? als jij dan ff gaat beatboxen
Avond, wil je ook in ons Songfestivalteam?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
het spijt me voor mijn falende humor dat ik het niet door had
een doedelzak is ook leuk, doe dat maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ok, of ik kan een leuk instrument spelen. Triangel ofzo?
[..]
Avond, wil je ook in ons Songfestivalteam?
Tempting.. but nooooquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Unsub het volgende:
[..]
[..]
Avond, wil je ook in ons Songfestivalteam?
Ok, op een eenwieler, dat maakt het songfestivalwaardig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
een doedelzak is ook leuk, doe dat maar
NEE NEE doe Mongoolse kontorgelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
een doedelzak is ook leuk, doe dat maar
Zijn er eigenlijk muziekmakerts hier in EXA?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Unsub het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk muziekmakerts hier in EXA?Nope, ik kan niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26"
Fading slowly.
[..]
Zijn er eigenlijk muziekmakerts hier in EXA?Basgitaar hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo dan heb skillz, doedelzak op een eenwieler! een berenpak kan hier niet ontbreken, uiteraard wel met glittersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ok, op een eenwieler, dat maakt het songfestivalwaardig.
met een beetje fantasie kan allesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Unsub het volgende:
[..]
Die is wel moeilijk op een eenwieler te spelen..
[..]
Zijn er eigenlijk muziekmakerts hier in EXA?ik heb een tijdje keyboardles gehad, maar ik kan nu alleen nog maar een paar intro's, geen akkoorden enz meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zing trouwens wel een beetje
kom ook uit een muzikale familie
Byeee, succes morgenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Unsub het volgende:
Ok, ik ga slapen.
Tschuss Leuten, en veel succes allemaal morgen met Duits, bio of whatever.
Ik hoor wel wat mijn positie in het sterrenteam wordt; doedelzak of kontorgel.
of een combi? Slaap lekkerrrquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Unsub het volgende:
Ok, ik ga slapen.
Tschuss Leuten, en veel succes allemaal morgen met Duits, bio of whatever.
Ik hoor wel wat mijn positie in het sterrenteam wordt; doedelzak of kontorgel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Niets mis met op z'n tijd vegetarisch eten, maar had dit vandaag niet willen missen op de barbecue
[ afbeelding ]
vis niet ei wel, en ja dat ei komt ook uit mishandelde kippen of had ook ooit op een of andere manier een kip kunnen worden, maar ik vind alleen vlees en vis al wel goed genoegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
eet je ook geen vis? en ei?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef Gaijin het volgende:
Vegetariërs8/10, ik mis de originele touch die het afmaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha i wasn't hating, just asking!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
vis niet ei wel, en ja dat ei komt ook uit mishandelde kippen of had ook ooit op een of andere manier een kip kunnen worden, maar ik vind alleen vlees en vis al wel goed genoeg
Ja, en we hadden nog wel in de vriezer liggen.. máár, ze waren van zichzelf al lekker genoegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat geloof ik goed. Je mist alleen wel de pindasaus!
dan ist goed :p ik krijg altijd hele negatieve reacties, mensen gaan zich meteen helemaal verdedigen of proberen het totaal af te kraken, laat mij toch gewoon eten wat ik eet joh x) wat boeit het jou.. *edit* *wat ik niet negatief tegen jou bedoel btw haha*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha i wasn't hating, just asking!
en waarom eigelijk? voor de dieren?
ahh okee, nee ik was gewoon geïnteresseerd daaromquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
dan ist goed :p ik krijg altijd hele negatieve reacties, mensen gaan zich meteen helemaal verdedigen of proberen het totaal af te kraken, laat mij toch gewoon eten wat ik eet joh x) wat boeit het jou..
Ik had voor anw een presentatie over bioindustrie, en als "praktische opdracht" gingen we met ons groepje een week vegetarisch eten. Ben nietmeer gestopt eigenlijk haha vind het wel goed zo
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:50 schreef meneer_valk het volgende:
Duitse inzending voor het songfestival klinkt best wel lekker. Effe linkje zoeken
haha ja had het al geëdit het klonk een beetje onaardig x)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ahh okee, nee ik was gewoon geïnteresseerd daarom
heb ook last van een warme zolderkamer, geen isolatiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef JoelBaka het volgende:
Zo, even een stukje wandelenHet is nu gelukkig niet meer zo heet!
Oh en iemand tips hoe ik mijn (zolder)kamer wat koeler kan krijgen?
Ik vind het tot nu toe zeer fijn. Relaxed om naar te luisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Vind alleen Where The Light is een hele goede plaat.
Maar die nieuwe plaat, jezus zeg
Zometeen nog even de hoofdstukken over impulsgeleiding en het oog uit Samengevat doorlezen en dan is het mooi geweest voor vandaag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef Apostrof het volgende:
Ben ik de enige die hier nog biologie aan het doen is
ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef Apostrof het volgende:
ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef Apostrof het volgende:
byeeeee!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:18 schreef meneer_valk het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken. Veel succes morgen!
![]()
succes morgen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Amoeba het volgende:
Yow. Na nog een avond gereduceerde kubische vergelijkingen exact oplossen ben ik er ook vandoor.
De mazzel!
even mezelf uit een paar posts terug citerenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef Shispeed het volgende:
[..]
waarom kiezen jullie er eigenlijk voor om vegetariër te worden?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
*blablabal*
Ik had voor anw een presentatie over bioindustrie, en als "praktische opdracht" gingen we met ons groepje een week vegetarisch eten. Ben nietmeer gestopt eigenlijk haha vind het wel goed zo
TIEN PUNTENquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:26 schreef JApieman het volgende:
Ik ben vanaf mijn 7e t/m mijn 17e vegetariër geweest.
Hm, niet een specifieke reden voor, maar ik vond het wel vervelend om geen vlees te eten als ik uit eten was enzo.quote:
maar zal ik je eens wat vertellen, het beeld dat geschetst wordt van de bio-industrie in Nederland door organisaties als wakker dier klopt gewoonweg niet, sterker nog het is zelfs ronduit beledigend voor boerenquote:
Dit heb ik ook wel ervaren ja, ik zei nooit tegen mensen dat ze vegetariër moesten worden, waarom dan zeggen dat ik vlees moet gaan eten, dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
dan ist goed :p ik krijg altijd hele negatieve reacties, mensen gaan zich meteen helemaal verdedigen of proberen het totaal af te kraken, laat mij toch gewoon eten wat ik eet joh x) wat boeit het jou.. *edit* *wat ik niet negatief tegen jou bedoel btw haha*
dat is natuurlijk helemaal waar. en zowel vegetariërs als vleeseters moeten allebei inderdaad niet zo opdringerig doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel ervaren ja, ik zei nooit tegen mensen dat ze vegetariër moesten worden, waarom dan zeggen dat ik vlees moet gaan eten, dat bepaal ik zelf wel.
jullie hebben gelijk hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel ervaren ja, ik zei nooit tegen mensen dat ze vegetariër moesten worden, waarom dan zeggen dat ik vlees moet gaan eten, dat bepaal ik zelf wel.
Sommige vegetariërs kunnen er ook wat van inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:30 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is natuurlijk helemaal waar. en zowel vegetariërs als vleeseters moeten allebei inderdaad niet zo opdringerig doen
Ehm, ik was 7 toen ik vegetariër werd dus zielig voor de diertjes enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:30 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jullie hebben gelijk hoor!
waarom was jij eigelijk vegetarisch?
ach ik vind sommige vegetariers ook te ver gaan hoor, lopen janken omdat je een stukje vlees aanraakt met dezelfde lepel, zeuren om armbandjes van leer en iedereen die vlees eet af gaan zeiken hoe zielig het wel niet is..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:30 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is natuurlijk helemaal waar. en zowel vegetariërs als vleeseters moeten allebei inderdaad niet zo opdringerig doen
ja allebei, vegetariërs kunnen verschrikkelijk zagen over mensen die vlees eten, maar vleeseters zijn ook erg goed in het belachelijk maken van vegetariërsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sommige vegetariërs kunnen er ook wat van inderdaad.
Zo'n vegetarier ben ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja allebei, vegetariërs kunnen verschrikkelijk zagen over mensen die vlees eten, maar vleeseters zijn ook erg goed in het belachelijk maken van vegetariërs
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Zo'n vegetarier ben ik niet
als ik vegetarisch ben, heb ik ook liever niet dat dingen in dezelfde olie of pan ofzo als vlees wordt gebakken hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
ach ik vind sommige vegetariers ook te ver gaan hoor, lopen janken omdat je een stukje vlees aanraakt met dezelfde lepel, zeuren om armbandjes van leer en iedereen die vlees eet af gaan zeiken hoe zielig het wel niet is..
Als iedereen zo denkt wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:35 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben geen vegetariër omdat die dieren toch wel worden geslacht.. of jij nou vlees eet of niet.Kan je er beter ook gebruik van maken anders is het zonde.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:35 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
als ik vegetarisch ben, heb ik ook liever niet dat dingen in dezelfde olie of pan ofzo als vlees wordt gebakken hoor
en dit natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik ben geen vegetariër omdat vlees lekker is
nee ik bedoel als je bv in 2 pannen wokt, en dan met dezelfde bakspatelding door de andere pan roert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:35 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
als ik vegetarisch ben, heb ik ook liever niet dat dingen in dezelfde olie of pan ofzo als vlees wordt gebakken hoor
Je hebt mensen die geen melk drinken omdat ze niets van dieren willenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
nee ik bedoel als je bv in 2 pannen wokt, en dan met dezelfde bakspatelding door de andere pan roert.
ik had ooit een meisje in mijn klas wat helemaal flipte tijdens een luch(je) verzorgt door school. omdat het mes wat gebruikt werd voor de boter de ham had geraakt en terug was gegaan in de boter waardoor ze geen boter meer op haar broodje kon doenquote:
als ik vegetarisch ben voor mn geloof, dan heb ik dat ook liever niet hoor.. maar ik zou er geen drama van maken ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
nee ik bedoel als je bv in 2 pannen wokt, en dan met dezelfde bakspatelding door de andere pan roert.
als ze dat voor het dierenwelzijn doen dan is dat pure onzin. koeien lijden er namelijk helemaal niks mee, sterker nog ze moeten het kwijt, en melkkoeien hebben over het algemeen een prima levenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je hebt mensen die geen melk drinken omdat ze niets van dieren willen
kijk DAT zijn de echten.. HARDE KEN JWZZZZZZZZZPquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik had ooit een meisje in mijn klas wat helemaal flipte tijdens een luch(je) verzorgt door school. omdat het mes wat gebruikt werd voor de boter de ham had geraakt en terug was gegaan in de boter waardoor ze geen boter meer op haar broodje kon doen![]()
dan ben je overigens wel een echte diehard
LAst POstquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:44 schreef Vegaburger het volgende:
Trouwens, ervaren foklui, wat is eigenlijk lapo
Zie ook: cirkelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:35 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben geen vegetariër omdat die dieren toch wel worden geslacht.. of jij nou vlees eet of niet.Kan je er beter ook gebruik van maken anders is het zonde.
Moet je die zelf meenemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Ayca het volgende:
Geen woordenboek Duits thuis... hopen dat ze er morgen op school nog een hebben
jullie mogen je eigen woordenboeken gebruikenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Ayca het volgende:
Geen woordenboek Duits thuis... hopen dat ze er morgen op school nog een hebben
Wij ook. Het Nederlands woordenboek moesten we wel een week voordat de examens begonnen inleveren. Voor Engels/Frans/Duits mogen we onze eigen menemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:54 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
jullie mogen je eigen woordenboeken gebruiken:o?
maar dat gebeurd toch niet van iedereen lijkt me.. Jeumig dat wil ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef yornivv het volgende:
Bij ons op school zijn we verplicht onze eigen woordenboeken te gebruiken. Surveillanten hebben overigens het recht om ze te controleren als ze in de examenzaal zijn (zowel voor, tijdens als na het examen).
WOW WOW WOW wat een goed intellectueel verhaal ineens zo op de late avond, topper 9,5/10 punten voor jouquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef Shispeed het volgende:
weet je wat ik vind, er zou eigenlijk gewoon een minimumprijs voor vlees moeten komen, dat zou zo veel problemen oplossen.
het probleem van het dierenwelzijn ligt namelijk (over het algemeen) niet bij boeren, sommige organisaties willen je misschien anders doen geloven maar vrijwel iedere boer heeft veel liefde en respect voor zijn vee en wil dat ze een zo fijn en stressvrij mogelijk leven lijden. Het probleem is echter dat boeren totaal uitgeknepen worden door grote (vlees)handelmaatschappijen die werken voor bijvoorbeeld supermarkten, die op hun beurt weer concurrent om het goedkoopste vlees aan te kunnen bieden bij de consument. Om als boer genoeg te kunnen blijven verdienen moet je aan flinke schaalvergroting en verindustrialisering van je bedrijf doen, wat zeker het dierenwelzijn niet ten goede komt. dit is echter de enige manier om je bedrijf in leven te kunnen houden.
Biologisch vlees zou dit probleem moeten oplossen, maar dat doet het niet, als boer zijnde krijg je nauwelijks meer geld terwijl de kosten veel hoger zijn, degene die er op verdienen zijn de handelsmaatschappijen en de supermarktketens, doordat ze grotere marge hebben op biologisch vlees. daar komt nog eens bij dat biologisch vee allerlei extra onnodige vaccinaties krijgen toegediend omdat ze meer risico zouden lopen, terwijl die risico's nihil zijn. het is dus ook nog ongezonder ook.
wat moet je dan wel doen als je een goed gevoel wilt hebben over het vlees wat je koopt? in ieder geval kiloknallers, bodemprijzen etc. mijden. het beste kun je vlees van de lokale slager kopen, dat komt vaak rechtstreeks van de boerderij en is nog lekkerder ook
zo, nou ben ik mijn verhaal ook weer even kwijt
Het gebeurt steeksproefgewijs. Ongeveer 2 mensen in rijen van 6 worden gecontroleerd, dus niet iedereen idd. Maar toevallig wel altijd de mensen die van te voren al 'verdacht' zijn..quote:maar dat gebeurd toch niet van iedereen lijkt me.. Jeumig dat wil ik ook dan waren de mogelijkheden voor LIVIUS vrijdag weer wat beter muwhaha
ja sorry ik moest het even kwijtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:59 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
WOW WOW WOW wat een goed intellectueel verhaal ineens zo op de late avond, topper 9,5/10 punten voor jou
Er bestaan al minimumtarieven op primaire goederen in de EU, zoals graan, melk en vlees. Die kun je wel opschroeven maar dan krijg je vleesetend Nederland over je heen. 'Slecht voor de consumptie, we zitten al in een crisis, de btw is al opgeschroefd, vlees is belangrijk en gezond' etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef Shispeed het volgende:
weet je wat ik vind, er zou eigenlijk gewoon een minimumprijs voor vlees moeten komen, dat zou zo veel problemen oplossen.
het probleem van het dierenwelzijn ligt namelijk (over het algemeen) niet bij boeren, sommige organisaties willen je misschien anders doen geloven maar vrijwel iedere boer heeft veel liefde en respect voor zijn vee en wil dat ze een zo fijn en stressvrij mogelijk leven lijden. Het probleem is echter dat boeren totaal uitgeknepen worden door grote (vlees)handelmaatschappijen die werken voor bijvoorbeeld supermarkten, die op hun beurt weer concurrent om het goedkoopste vlees aan te kunnen bieden bij de consument. Om als boer genoeg te kunnen blijven verdienen moet je aan flinke schaalvergroting en verindustrialisering van je bedrijf doen, wat zeker het dierenwelzijn niet ten goede komt. dit is echter de enige manier om je bedrijf in leven te kunnen houden.
Biologisch vlees zou dit probleem moeten oplossen, maar dat doet het niet, als boer zijnde krijg je nauwelijks meer geld terwijl de kosten veel hoger zijn, degene die er op verdienen zijn de handelsmaatschappijen en de supermarktketens, doordat ze grotere marge hebben op biologisch vlees. daar komt nog eens bij dat biologisch vee allerlei extra onnodige vaccinaties krijgen toegediend omdat ze meer risico zouden lopen, terwijl die risico's nihil zijn. het is dus ook nog ongezonder ook.
wat moet je dan wel doen als je een goed gevoel wilt hebben over het vlees wat je koopt? in ieder geval kiloknallers, bodemprijzen etc. mijden. het beste kun je vlees van de lokale slager kopen, dat komt vaak rechtstreeks van de boerderij en is nog lekkerder ook
oh nee dan had ik het niet hoeven proberen :l ik wil gewoon me GR bij Latijn drbijquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:00 schreef yornivv het volgende:
[..]
Het gebeurt steeksproefgewijs. Ongeveer 2 mensen in rijen van 6 worden gecontroleerd, dus niet iedereen idd. Maar toevallig wel altijd de mensen die van te voren al 'verdacht' zijn..
Je hebt je binas al, daar staat zoveel in.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
oh nee dan had ik het niet hoeven proberen :l ik wil gewoon me GR bij Latijn drbij! EN BIO
WAAROM MAG BIO NOU NIEHIET
mijn casio geeft me rust en zekerheid <3quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je hebt je binas al, daar staat zoveel in.
Verstop 'm onder je truitje op zo'n manier dat je 'm goed tegen je aan voelt. Heb je je rust en zekerheid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:07 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
mijn casio geeft me rust en zekerheid <3
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:Wow bedankt! Daar had ik nog niet aan gedacht, HELD
!!/
[..]
Verstop 'm onder je truitje op zo'n manier dat je 'm goed tegen je aan voelt. Heb je je rust en zekerheid.
Óf ik stop hem in m'n schoen.. Valt minder opquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Er zullen mensen zijn die zich afvragen hoe je binnen één nacht een blokvormige tumor hebt gekweekt, maar goed.
quote:
excuse moi? aan wat voor raars zit je nu weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Er zullen mensen zijn die zich afvragen hoe je binnen één nacht een blokvormige tumor hebt gekweekt, maar goed.
er bestaan inderdaad minimumtarieven voor vlees, maar die zijn absoluut niet toereikend, misschien met een of andere vleesfabriek in Polen o.i.d., maar zelfs dat vraag ik me af. ik bedoelde eigenlijk meer een minimum vastgestelde consumentenprijs voor vlees. dat neemt ook meteen de concurrentiekracht van vaak dieronvriendelijk, goedkoop geproduceerd vlees uit het buitenland weg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:02 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Er bestaan al minimumtarieven op primaire goederen in de EU, zoals graan, melk en vlees. Die kun je wel opschroeven maar dan krijg je vleesetend Nederland over je heen. 'Slecht voor de consumptie, we zitten al in een crisis, de btw is al opgeschroefd, vlees is belangrijk en gezond' etc.
Waarom ben jij opeens midden in de nacht politiek actief geworden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:15 schreef Shispeed het volgende:
[..]
er bestaan inderdaad minimumtarieven voor vlees, maar die zijn absoluut niet toereikend, misschien met een of andere vleesfabriek in Polen o.i.d., maar zelfs dat vraag ik me af. ik bedoelde eigenlijk meer een minimum vastgestelde consumentenprijs voor vlees. dat neemt ook meteen de concurrentiekracht van vaak dieronvriendelijk, goedkoop geproduceerd vlees uit het buitenland weg.
die mensen moeten niet zeuren, vlees is inderdaad gezond en belangrijk, maar wat minderen met vlees mag ook best.
we proberen het probleem van mijn casio met verlatingsangst op te lossenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
excuse moi? aan wat voor raars zit je nu weer
tape?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
we proberen het probleem van mijn casio met verlatingsangst op te lossen
hahahahaa hmmm.. maak een tijdmachine, ga de toekomst in, zet je casio op een chip die in je brein wordt geimplanteerd, kom terug.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:17 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
nee, hij wordt morgen tijdens bio als een turk door Geert Wilders de zaal uitgezet![]()
heb ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:17 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie nog Casio's dan?Gewoon een TI-84 nemen.
dag goddelijk schoon. al in een tshirt?quote:
Mensen in het westen des lands gaan vlees kopen in Duitsland. Mensen in het zuiden des lands gaan vlees kopen in België. Mensen gaan echt klagen dat het veel duurder is in Nederland, dat de verzorgingsstaat de consument neukt, dat armere mensen geen gezond vlees meer kunnen eten met regelmaat, etc. etc.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:15 schreef Shispeed het volgende:
[..]
er bestaan inderdaad minimumtarieven voor vlees, maar die zijn absoluut niet toereikend, misschien met een of andere vleesfabriek in Polen o.i.d., maar zelfs dat vraag ik me af. ik bedoelde eigenlijk meer een minimum vastgestelde consumentenprijs voor vlees. dat neemt ook meteen de concurrentiekracht van vaak dieronvriendelijk, goedkoop geproduceerd vlees uit het buitenland weg.
die mensen moeten niet zeuren, vlees is inderdaad gezond en belangrijk, maar wat minderen met vlees mag ook best.
Nog steeds in een t-shirt. Straks maar naakt slapen lijkt me.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
dag goddelijk schoon. al in een tshirt?
Heerlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nog steeds in een t-shirt. Straks maar naakt slapen lijkt me.
ja mijn pauperschool besloot dus dat we de casio fx-9860 special ultra shiny edition moesten nemen, ik wil ook een TIquote:
De casio is zo zwak dat dat allang op een microchip past joh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahahaa hmmm.. maak een tijdmachine, ga de toekomst in, zet je casio op een chip die in je brein wordt geimplanteerd, kom terug.
GR-tattoo. Bijna hetzelfde. Wel op je voorhoofd zodat je 'm elke keer ziet wanneer je in de spiegel kijkt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
we proberen het probleem van mijn casio met verlatingsangst op te lossen
Deze man weet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
De casio is zo zwak dat dat allang op een microchip past joh.
GA NIET FUCKEN MET MIJN FX9860 MÉT MICRO SD KAART SLOTquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
tl;drquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef Shispeed het volgende:
het probleem van het dierenwelzijn ligt namelijk (over het algemeen) niet bij boeren, sommige organisaties willen je misschien anders doen geloven maar vrijwel iedere boer heeft veel liefde en respect voor zijn vee en wil dat ze een zo fijn en stressvrij mogelijk leven lijden. Het probleem is echter dat boeren totaal uitgeknepen worden door grote (vlees)handelmaatschappijen die werken voor bijvoorbeeld supermarkten, die op hun beurt weer concurreren om het goedkoopste vlees aan te kunnen bieden bij de consument. Om als boer genoeg te kunnen blijven verdienen moet je aan flinke schaalvergroting en verindustrialisering van je bedrijf doen, wat zeker het dierenwelzijn niet ten goede komt. dit is echter de enige manier om je bedrijf in leven te kunnen houden.
Wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
GA NIET FUCKEN MET MIJN FX9860 MÉT MICRO SD KAART SLOT![]()
Wow dat is wel handig, mijne zat wel vol toen ik er dingen op wilde zetten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
Ken je het nieuwe mobieltje van Samsung dat laatst uit is gekomen, Galaxy s3?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
waarom? onze school zei.. je moet een GR.. welke kan ons geen bal schelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
ja mijn pauperschool besloot dus dat we de casio fx-9860 special ultra shiny edition moesten nemen, ik wil ook een TI
ja maar hij moet nog wel je hoofd in.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hahaha weetje hoe mijn vader tattoo uitspreekt xd? TAA-TOO op zo'n vet boers toontje hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
GR-tattoo. Bijna hetzelfde. Wel op je voorhoofd zodat je 'm elke keer ziet wanneer je in de spiegel kijkt.
Mijn school zei, Casio bladiebla óf TI-84 plus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
waarom? onze school zei.. je moet een GR.. welke kan ons geen bal schelen
Nou weet ik nog niet hoe je 't uitspreekt. Op zijn engels of op zijn nederlands?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:23 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
Hahaha weetje hoe mijn vader tattoo uitspreekt xd? TAA-TOO op zo'n vet boers toontje haha
Waarom geen qwerty toetsenbord.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Check dat ontwerp, dat kleurenscherm.
Wij werden doorgelinkt naar de site waar we onze boeken bestelden en werd er een lijstje gepresenteerd met dingen die we moesten hebben, oa een GR en we hadden de keuze tussen casio of TI 84 plus. Speciaal geslecteerd door den school zelve.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:24 schreef JApieman het volgende:
Bij ons schafden ze TI-84 silver aan via de school en die kon je dan goedkoper kopen ofzo.
OIOIOI die heb ik echt nodigquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
Deze is trouwens pas echt baas.
[ afbeelding ]
En van TI
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
OIOIOI die heb ik echt nodigen ik maar denken dat is stoet was met m'n snake en boterkaaseneieren op m'n ding nooo valt mooi tegen
Nou.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
NEIN DU SCHWEINHUND AUSROSSEN JA
als in TAArt-TOOkioquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:24 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niet hoe je 't uitspreekt. Op zijn engels of op zijn nederlands?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:24 schreef Rezania het volgende:
tja als in DIE dr met m'n examen bij mocht werd het allemaal een stuk gemakkelijker hè .. :pquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan een android GR app installeren.
quote:- Texas Instruments TI-Nspire, alleen de versie zonder CAS (de TI-Nspire CAS is niet toegestaan)
Gewoon je app opstarten en zeggen dat het je GR is. Samsung zijn ze gaan maken..quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:28 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
tja als in DIE dr met m'n examen bij mocht werd het allemaal een stuk gemakkelijker hè .. :p
Sowieso koop ik deze voor de TU ipv nog eens 5 jaar die oude TI-84quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:24 schreef Rezania het volgende:
zeggen jullie pap-rika of paa-prika? Ik word altijd gecorrigeerd maar pap-rika blijft de enige echte voor mij <3quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Zo spreken veel mensen het uit. Ik vind het ook een beetje raar.
Wiskunde in 30 minuten maken, half uur spelletje spelen joh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]zit je met zo'n geavanceerd ding op je examen met je binomcdf
Het is paaprika. En patat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:30 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
zeggen jullie pap-rika of paa-prika? Ik word altijd gecorrigeerd maar pap-rika blijft de enige echte voor mij <3
paaprika... maar ik zeg wel altijd doppertjes ipv dop-erwtjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:30 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
zeggen jullie pap-rika of paa-prika? Ik word altijd gecorrigeerd maar pap-rika blijft de enige echte voor mij <3
paa-prika.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:30 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
Alleen de podcast, de radio-uitzending vergeet ik altijd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef JApieman het volgende:
Rezania luister jij altijd hardwithstyle?
Ja ik bedoelde dit ja:quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen de podcast, de radio-uitzending vergeet ik altijd.
huh, hoe spreek je het dan uit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik sprak bugles
[ afbeelding ]
vroeger uit als buggels. (zo'n harde g, als in bagpipes)
Bjugelsquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
huh, hoe spreek je het dan uit?
Ja, dat luister ik.quote:
bjoegels (met zo'n harde g)quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
huh, hoe spreek je het dan uit?
ik zeg altijd erteltjes en worteltjes terwijl ik dat nooit in de gaten hebquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
paaprika... maar ik zeg wel altijd doppertjes ipv dop-erwtjes
is CAS hetzelfde cas als mij cas? Ik had zon programmaatje gedownload waarmee je gr ging differentiëren, primitieveren, haakjes wegdoen en shizzle, was wel handig voor controle bij wisbquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik weet niet eens wat CAS is, maar ik moet het gewoon hebben.
Dus CAS is gewoon een geavanceerd wiskundeprogramma? Handig wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
is CAS hetzelfde cas als mij cas? Ik had zon programmaatje gedownload waarmee je gr ging differentiëren, primitieveren, haakjes wegdoen en shizzle, was wel handig voor controle bij wisballeen ik hoorde na de tijd dat het blijkbaar verboden was om dat te instaleren xd?
Een maand later dan normaal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, gewoon, ik ook.![]()
25 mei komt weer een nieuwe he.
Gewoon buggels, met de g van goal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik sprak bugles
[ afbeelding ]
vroeger uit als buggels. (zo'n harde g, als in bagpipes)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
is CAS hetzelfde cas als mij cas? Ik had zon programmaatje gedownload waarmee je gr ging differentiëren, primitieveren, haakjes wegdoen en shizzle, was wel handig voor controle bij wisballeen ik hoorde na de tijd dat het blijkbaar verboden was om dat te instaleren xd?
Dankjewel, gelijk 1 besteld voor het examen engels van morgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:35 schreef Rezania het volgende:
http://www.petdirect.nl/t(...)mpaign=vergelijksite
Hier staat hij voor ¤114,24, maar ik weet dan niet of er een adapter bij zit.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dankjewel, gelijk 1 besteld voor het examen engels van morgen.
Nu moet je je casio afstaan aan de godenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:36 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
jaa okee die zin is niet helemaal 100% grammaticaal correct geloof ik het spijt me
Wat ga je studeren? Kunstgeschiedenis?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Rezania het volgende:
Wel jammer dat ik er waarschijnlijk niks aan heb bij mijn vervolgopleiding.
Biomedische Wetenschappen, maar denk niet dat daar veel wiskunde bij komt kijken waarvoor ik een GR nodig heb.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat ga je studeren? Kunstgeschiedenis?
Een biomedicus moet ook met zijn neus in de boeken zitten. Weg met de spelletjes en het nutteloze plezier. Leren zul je!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biomedische Wetenschappen, maar denk niet dat daar veel wiskunde bij komt kijken waarvoor ik een GR nodig heb.
NOO! NOOOOOOO! DONT TAKE IT AWAY FROM ME! My own, my love, my prreeeciousssssssquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nu moet je je casio afstaan aan de goden
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Een biomedicus moet ook met zijn neus in de boeken zitten. Weg met de spelletjes en het nutteloze plezier. Leren zul je!
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Net alsof jij nog nooit spelletjes op je GR hebt gespeeld.
ja dit heb in voor Nederlands geleerd! Slechte argumentatie door een jij ook argumentquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Net alsof jij nog nooit spelletjes op je GR hebt gespeeld.
Kom je iets tekort ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
NOO! NOOOOOOO! DONT TAKE IT AWAY FROM ME! My own, my love, my prreeeciousssssss
En er zit een mug op m'n hoofd maar hij is van lood ofzo hij vliegt niet weg
En ik wil morgen biologie eigenlijk maar niet maken denk ik want ik moet NOGSTEEDS BEGINNEN HET IS JULLIE SCHULD
En paddestoelpoepende unicorns
dankuwel <3 krijg ik nu een Oscar? Met frietsaus graag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kom je iets tekort ofzo
Tijden niet meer zo'n onsamenhangende post gelezen.
Ik heb in de derde drie keer snake gespeeld op dat ding, toen nam ik een smarthphone met internet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.Ik heb een S2.
En ik word geen biomedicus.
Ga jij die mug nou maar wegjagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:41 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
ja dit heb in voor Nederlands geleerd! Slechte argumentatie door een jij ook argument
Ik geef je een nobelprijs voor onschuldigheid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:43 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
dankuwel <3 krijg ik nu een Oscar? Met frietsaus graag.
HOE DURF JE? Oldskool snaken zul je, of andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb in de derde drie keer snake gespeeld op dat ding, toen nam ik een smarthphone met internet.
Mijn geheugen zat vol, moest hem resetten dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:44 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
HOE DURF JE? Oldskool snaken zul je, of anders![]()
ja maar ik ben nachtblind en ik heb -10 weetje hoe moeilijk dat is om dán een muggetje te vindenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb in de derde drie keer snake gespeeld op dat ding, toen nam ik een smarthphone met internet.
en toen keek ik naar je UI.quote:Ik heb in de derde drie keer snake gespeeld op dat ding, toen
Skyrim heb ik er ook ooit eens op gespeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had de helft van je zin gelezen
[..]
en toen keek ik naar je UI.Ik dacht dat je wat anders zou zeggen.
YEAH IK BEN NOBEL^283! Maar die slimme Engelse quote kan ik zo laat nietmeer volgen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik geef je een nobelprijs voor onschuldigheid.
Paralyze the economic infrastructure, now, anarchy rules.
Haha vet! Maar ik dacht dat je zou zeggen, 'en toen kreeg ik een pijl in mijn knie'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim heb ik er ook ooit eens op gespeeld.
Universal truth is not measured in mass appeal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
YEAH IK BEN NOBEL^283! Maar die slimme Engelse quote kan ik zo laat nietmeer volgen hoor
.je eigen lamp uitzetten en de lamp op de overloop aanzetten werkt meestal ook wel om ze weg te krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
ja maar ik ben nachtblind en ik heb -10 weetje hoe moeilijk dat is om dán een muggetje te vinden
Oh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Haha vet! Maar ik dacht dat je zou zeggen, 'en toen kreeg ik een pijl in mijn knie'.
Me too! Skyrim for TI calculatorsquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim heb ik er ook ooit eens op gespeeld.
tsssst met een spelletje? Casio aanschaffen jij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn geheugen zat vol, moest hem resetten dus.
Nee, gewoon een lijstje wat je wilt doen en dan kies je daar iets uit en dan lees je hoeveel damage je hebt gedaan bijv.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit?Travian/OSM-achtig?
Casio.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
tsssst met een spelletje? Casio aanschaffen jij.
Mijn mobiel autocorrectiet casio telkens naar casino dus dat betekent dat cisio de onbetwiste spelleteskoning is <3
dat klinkt wel een beetje saai :$!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:50 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee, gewoon een lijstje wat je wilt doen en dan kies je daar iets uit en dan lees je hoeveel damage je hebt gedaan bijv.
Nee, het betekent dus dat casio elke keer weer gokken is. Elke keer wanneer je die aan-knop indrukt hou je even je adem in om te zien wat er gebeurt. Meestal heb je prijs, maar de onfortuinlijken des werelds zijn gedwongen afscheid te nemen van hun o-zo gewaardeerde makker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
tsssst met een spelletje? Casio aanschaffen jij.
Mijn mobiel autocorrectiet casio telkens naar casino dus dat betekent dat cisio de onbetwiste spelleteskoning is <3
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
dan kan je screenshots van je grafiekjes maken? gaaay
quote:
Danku. En ja, die smiley is prachtig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
TATA! succes met iets enzodeze smiley is mooi
Het is patat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik ga jullie bioritme verstoren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |