O S T MUS TIS NTquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
O S T MUS TIS NT BOEM BOEM EXA'12 HEEFT ROEM
Ik spot potentie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
O S T MUS TIS NT
EXA'12 is the best heey
we gaan dieper dan de noordzee
want wij hebben swagg en jullie allemaal niet nee
wij zijn famous bekend ja wij komen op de tv
dat komt door latijn, O S T MUS TIS NT
begrijp je? als jij dan ff gaat beatboxenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik spot potentie.
Voor het einde van de CE's hebben we onze song!
Ok, of ik kan een leuk instrument spelen. Triangel ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
begrijp je? als jij dan ff gaat beatboxen
Avond, wil je ook in ons Songfestivalteam?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
het spijt me voor mijn falende humor dat ik het niet door had
een doedelzak is ook leuk, doe dat maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ok, of ik kan een leuk instrument spelen. Triangel ofzo?
[..]
Avond, wil je ook in ons Songfestivalteam?
Tempting.. but nooooquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Unsub het volgende:
[..]
[..]
Avond, wil je ook in ons Songfestivalteam?
Ok, op een eenwieler, dat maakt het songfestivalwaardig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
een doedelzak is ook leuk, doe dat maar
NEE NEE doe Mongoolse kontorgelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
een doedelzak is ook leuk, doe dat maar
Zijn er eigenlijk muziekmakerts hier in EXA?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Unsub het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk muziekmakerts hier in EXA?Nope, ik kan niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26"
Fading slowly.
[..]
Zijn er eigenlijk muziekmakerts hier in EXA?Basgitaar hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo dan heb skillz, doedelzak op een eenwieler! een berenpak kan hier niet ontbreken, uiteraard wel met glittersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ok, op een eenwieler, dat maakt het songfestivalwaardig.
met een beetje fantasie kan allesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Unsub het volgende:
[..]
Die is wel moeilijk op een eenwieler te spelen..
[..]
Zijn er eigenlijk muziekmakerts hier in EXA?ik heb een tijdje keyboardles gehad, maar ik kan nu alleen nog maar een paar intro's, geen akkoorden enz meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zing trouwens wel een beetje
kom ook uit een muzikale familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |