Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Klaas Jan hattrick TT natuurlijk. Als hij niet gewisseld wordt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef poker4lifee het volgende:
onverwachte lapo gepakt, en geen tijd om wat te verzinnen met al die kapers
Siem in dat rijtje plaatsenquote:
Als hij Zoet nou had meegenomen dan was het een volledig Eredivisie teamquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef StijnDa het volgende:
Lens L. De Jong Narsingh
Maher S. De Jong
Strootman
Willems Bouma Vlaar Anita
Vorm
Lijkt me.
Komt ie weer met z'n gejatte bijnamenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had Twittery VdW wel willen zien spelen. Waarom speelt ie niet?
Geen zin denkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
HAHAHAHA leuk manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Siem kan niks. Blinkt nergens in uit. Is een saaie kut speler. Totaal geen Oranje materiaal. Poep. Pure poep. Clasie daar in tegenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Siem in dat rijtje plaatsen. Siem > Feyenoord en PSV samen.
Peijnenburgquote:
Daar in tegen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Siem kan niks. Blinkt nergens in uit. Is een saaie kut speler. Totaal geen Oranje materiaal. Poep. Pure poep. Clasie daar in tegen![]()
Waarschijnlijk scoort hij zo, maar fuck it.
Jupquote:
Goed gezegdquote:
Dan had je ook wel geweten dat Anita RB stondquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fijn dat je het zegt, had het nog niet gezien én niet gehoord.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
Jong Oranje verliest even van Jong Macedonië
twitter:BlindDaley twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 21:50:151-0 verloren slecht resultaat, 1 kans 1 goal! Lichtpuntje: Iedereen is fit gebleven! #antivoetbal reageer retweet
mijn duits is een beetje roestig, ik hoorde iets over rechterverdediger ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan had je ook wel geweten dat Anita RB stond
Kijk je even op internet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef Rijst het volgende:
GJE wat is de opstelling van Bayern? Heb et ff gemist.
Gomezquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
DuitsersHomo's
![]()
Ze gooien even Gomez en Ribery erin terwijl wij al onze toppers er niet in hebben staan
Speelde 53 van de 103 wedstrijden na het WK? Ruim de helft manquote:
Ja waarom?quote:
Duitsers wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja waarom?
Het is toch een eigen topspeler?
Je gaat toch niemand uitfluiten om die penalty toch?![]()
twitter:bartvanmerwijk twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:10:06Of bij gelijkspel sowieso strafschoppen nemen. Kan ook geen kwaad. #Wiedergutmachungsspiel #bayned reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 20:50:59Scheids! Dat was een penalty! Of.. nee-.. laat maar. reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:ArjenRebbon twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 20:50:59Scheids! Dat was een penalty! Of.. nee-.. laat maar. reageer retweet
Hoe kan hij tweeten terwijl hij aan het spelen isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe kan hij tweeten terwijl hij aan het spelen is
Vind deze beterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef StijnDa het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:10:06Of bij gelijkspel sowieso strafschoppen nemen. Kan ook geen kwaad. #Wiedergutmachungsspiel #bayned reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:08:45Als die Duitsers een beetje humor hebben, geven ze allemaal een pingel weg aan #Robben. #Wiedergutmachungsspiel #bayned reageer retweet
Hey Arjennnnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef DutchSL het volgende:
Mooie verdeeldheid bij dat publiek, een deel moedigt hem aan en een ander deel fluit hem uit
En 1 of ander kutkind roept de hele tijd Arjen.
Jammer genoeg heeft hij net bijgetekend...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als hij volgend seizoen terug naar Chelsea gaat.
Ja het zoontje van de commentator denk ik, die zit op papa's werk tv te kijken. Je hoort hem veel te goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef DutchSL het volgende:
Rustiggquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SCHIET DAT KIND EVEN AF DIE HELE TIJD 'HEY ARJEN' ROEPT!!![]()
!!!!!
twitter:ArjenRebbon twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:20:07Robben op rechts!! http://t.co/7UFsUIDi reageer retweet
Het deel dat Arjen Robben roept zijn de Nederlanders denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:15 schreef DutchSL het volgende:
Mooie verdeeldheid bij dat publiek, een deel moedigt hem aan en een ander deel fluit hem uit
twitter:ArjenRebbon twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:26:06Hè? Ik dacht dat Mark Duits was? #bayned reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:24:14We worden tegen de muur gezet! Of mag je dat niet zeggen als je tegen Duitsers speelt? #bayned reageer retweet
? waarom dit account hier bekend maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:ArjenRebbon twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:24:14We worden tegen de muur gezet! Of mag je dat niet zeggen als je tegen Duitsers speelt? #bayned reageer retweet
omdat het grappig is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
? waarom dit account hier bekend maken?
Welkom in het FUT-topicquote:
Heb je nou speciaal een account aangemaakt om een achterlijk plaatje te posten.quote:
Net als Robben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wilde de wedstrijd kijken maar heb m gemist
Wat is BMI?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom neemt Bertje BMI niet mee voor de LB positie![]()
BMI > Willems > Pieters >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Bouma.
Lekkere ijsjes hebben die hèquote:
Body Mass Indexquote:
De aanval is de beste verdedigingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Wat hebben we ook een kutverdediging. Dit wordt helemaal niks dit EK
Ja, je zou denken van wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah. Dan is Bouma toch dé beoogde linksback?
Om er nog eens een cliché in te gooien zeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De aanval is de beste verdediging
haha idd, was bij de 3-2 ook weer duidelijk te merkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Wat hebben we ook een kutverdediging. Dit wordt helemaal niks dit EK
Toiboyquote:
2-2 ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha idd, was bij de 3-2 ook weer duidelijk te merken
Gastquote:
Ze blijven tot steeds later, dat is een probleem.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij pas online zou komen als de kindertjes weg waren
Je bent gewoon oud.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze blijven tot steeds later, dat is een probleem.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hey Lindgren. leuke reactie op de Facebook van Voetbalzone.
Ik weet gewoon zeker dat jij dat bent
Dat blokkeert, vertraagd niet hèquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is je internetkinderslot. Papa is watching you!
vertraagdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat blokkeert, vertraagd niet hè
Hey, een spelfout.quote:
quote:Wat zeiken jullie nou allemaal over Bouma ? Goede jongen voor in de kleedkamer, in tegenstelling tot die egoist Sneijder.. Eerder Wesley weg dan Wilfred
Echt, hi-la-risch!quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |