No shitquote:Het ESF wordt mede mogelijk gemaakt door Azerbeidzjan Tours.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
Geen 'welkom bij TROS Muziekfeest'!
Daniel boekt vooruitgang!
kun je beter bij kees tol aaankloppen, die staat wel open voor mannelijk schoonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef TheVulture het volgende: [..] Ik zou hem eigenlijk wel keihard doen nu
En Nick en Simon erbij
![]()
Dat gepraat van net hadden we toch niets van verstaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:01 schreef Bundesrepublik het volgende:
Hopen dat Jan Smit snel zijn bek dicht doet, vorig jaar tijdens de opening ook alleen maar praten.
Die vind ik een kop als een paling hebben... dus neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:01 schreef danilel het volgende:
[..]
kun je beter bij kees tol aaankloppen, die staat wel open voor mannelijk schoon
Ik helaas wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gepraat van net hadden we toch niets van verstaan
flauw spelletje!quote:
Dat was de build-up naar het grapje dat die derde kon zeggen "laten we doorgaan"quote:
De hoer... op de brandstapel ermeequote:
in dit maatje welquote:
Wat is dat toch deze avond?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
De presentatie vorig jaar met Stefan Raab was echt geweldig.
Ik mis ze nu al.
Niet veel dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef Arashimashou het volgende:
Loopt de stream veel achter? Nu hebben ze het over die 18 landen.
Ja, handig ook met zo'n rode achtergrond.quote:
Dat was hilarisch jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
De presentatie tijdens de loting was helemaal om te gillen zo slecht
Heel naar jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef Steve het volgende:
De presentatie komt wel een beetje awkward over, niet?.
Nee omdat ze de Azerbaijaanse Bram Mosckowitz heeft afgeklovenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Is die ene advocate omdat dat de enige in Azerbeijan was die ooit Frans gehad heeft op school ofzo?
Vergeleken met die van de loting gaat dit ge-wel-dig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef Steve het volgende:
De presentatie komt wel een beetje awkward over, niet?.
In dit geval terechtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
Jan Smit is al begonnen met zeiken.
Kunnen ze daar volgend jaar echt geen ander voor vinden? Een willekeurige ESF-fokker doet het beter dan Jantjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nadelig... er is wel een aantal jaar een recap geweest met de liedjes in omgekeerde volgordequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef Drrk het volgende:
Aan het einde pas stemmen? Is dat positief of negatief voor een land dat in het begin al optreed...
Moet je BBC maar opzettenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
Verrek jaquote:
Dat gaat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef totebel het volgende:
Dit hoeft van mij echt niet in de herhaling zaterdagavond
Babblefish..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, die vent heeft zeker een engels rijmwoordenboek gevonden?
Inderdaad, erg vaag dat dat is toegestaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon een politieke boodschap... da's volgens mij nooit toegestaan
quote:
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
teletekst 888 erbij aan, is geniaal.
thanks for the tipquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
teletekst 888 erbij aan, is geniaal.
Ja, dat hoorde je goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef spiedermann het volgende:
Hoorde ik dat zonet goed? Kunnen nederlanders vanavond niet stemmen?
correct. donderdag en evt zaterdag pasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef spiedermann het volgende:
Hoorde ik dat zonet goed? Kunnen nederlanders vanavond niet stemmen?
thisquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat lijkt Sharon van Within Tempation wel een beetje (qua sound)
wat 20 per keerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correct. donderdag en evt zaterdag pasen max 20x per nummer!
quote:
Het valt me anders erg tegen vanavondquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Dit gaat ontzettend hoge ogen gooien... top 5 op zaterdag
dit iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat lijkt Sharon van Within Tempation wel een beetje (qua sound)
Wat flauw zeg! Aan wie moet ik mijn 20 stemmen dan geven donderdag? Dan mag ik niet stemmen(Roemenie)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
correct. donderdag en evt zaterdag pasen max 20x per nummer!
Ik word er niet echt warm van als ik eerlijk moet zijn hoor... maar goed, het is dan ook ijslandquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Echt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
inderdaad!quote:
Mij ook een beetje, beetje schreeuwerigquote:
Heel heel HEEL erg slechtquote:
zeker niet, het zat erg goed in elkaar... mooi is anders ,maar was knap in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Dit moet toch gewoon 0 punten worden hoor
Hij ziet eruit als een dronken oom op een feestje
Beetje van alles wat gejat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje een rommelig liedje.
wel goed dus?quote:
Nou.... eehh...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:12 schreef Onnoman het volgende:
whahaha wat een kattegejank.. begint goed..
HOE was het eerste nummer trouwens?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel heel HEEL erg slecht
Youtube ff snel op Rambo Amadeus - Euro Neuro
Hoaxquote:
dat was een bazen nrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |